Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Haikaraa pyydystämässä:

Linneja..............kp 83/34-54........yk 11.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 47/31-35........yk 11......1.toiveissa
Merlin................kp 36/26-34........08/07......2. toiveissa
Stellina..............kp 33/31-39........yk 11.......1.toiveissa
Nanniina............kp 29/28-32........10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
Piglet.................kp 1/29........... yk 11 km jlk.......1.toiveissa
Veena................kp 22/24-28........yk 17.......1.toiveissa
Siskonen............kp 21/28.............yk 14.......1.toiveissa
Rosetta..............kp 12/37.............yk 13.......1.toiveissa
Arabel................kp 11/29...............yk 18.......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 10/41................09/07......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 10/32-35..........yk 13.......1.toiveissa
Joppu.................kp 6/29-33..........07/07......1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 5/-..................06/07......6.toiveissa (07/08km)
NuuNuu83.........kp -/-....................07/07......1.toiveissa
testihirmu..........kp -/-....................................


Haamuilijat:
Rva Pikkumyy..kp 29/32..yk1, km2/08, tm 8/08, 1.yht/4.s haaveissa

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
Pantteri76 ..........yk 11
toinen.................yk 12
Tikka81...............yk 13
Andala.................yk15

Toivottavasti oli oikein, noita hienoja kuvia en saa laitettua.
T: tälläkertaa uneton Piglet
ps. ens kuussa km:sta tulee vuosi. :(
 
Heissan ei ole tättähäärää näkynyt vieläkään , eilen illalla otin kuvan aiemmin testatusta clearbluesta ja eilisaamuna testatusta vertailuna , mitä mieltä olette?


Pigglet : PlussailuOnnea!


Ihanaa pvää kaikille ja voikaa oikein hyvin!!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Rva Pikkumyy: muoks. :ashamed: Mä katsoin vääriä viivoja. Mutta toivotaan että vahvistuu!

Piglet: Nooo, pessimisti ei pety vai miten se nyt oli. Ihanaa kun päivitit listan! Aijuu ja ne kuvat saa mukaan kun vaan painaa tota edellisen listan "lainaa" -nappia niin linkit kulkee mukana.
 
Myy tuossa alemmassa testissä on selvä ohut pystyviiva. =)
Veena En pettynyt pahasti, kun heräilin oli se kaamea tättähäärä saapunut.
Viime vuonna tähän aikaan oli se esikoinen jo tuloillaan kunnes sitten lokakuun 12 alkoi armoton vuoto. Jos nyt olisi plussa tullut se vasta olisikin pelottanut että historia toistaisi itseään. Ja kierto tuntuu olevan asettunut tuohon 29.
 
Nyt piinanne loppuu, ei tarvitse minua jännittää!!

Eli näin täällä!

Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave: :heart:

:headwall: :heart:

Eli kun en uskonut olevani raskaana , vaikka oli oireita, olin oikeassa!
:heart: :saint:

*huhuilee tättähäärää, tänne päin..ovi on auki astu sissään vaan!* :heart: :LOL:

Kyllä tämä iloksi muuttuu, vaikkei surua ollutkaan;=)

:headwall:
 
Mulle vois päivittää seuraavat jutut tietoihin: eli yritystä 09/07 alkaen, nyt menossa kp4 ja kierto clomeilla/arimidexilla nyt noin 30-31 pvää.

).( Nyt eka kierto, jossa Arimidexit mukana jelppaamassa, kolme päivää oon syöny niitä ja vielä kaksi jäljellä. Tiistaina sitten ultrataan, josko olisi lähtenyt folli kasvamaan, eli peukut pystyyn, kädet ristiin ja parasta toivomaan =)

Veena: Kommentoinkin jo sun oireitaisi odottajiin, mut tännekin vielä, että uskon ja luotan et sun oireet kertoo nyt jotain hyvää.... :heart:

Piglet: Voi mokomaa tätiä!!Uuten kiertoon vaan sitten uusin voimin, meiän pitää vaa jaksaa uskoa siihen mahdottomaan, kaikesta huolimatta :heart:

Myy: Halitus tännekin pinoon :hug:
 
Rouva Pikkumyy :hug: pahoittelut. Noihin Clearbluen testeihin on kyllä mennyt maku, yhteen aikaan niihin tuli niitä pisteitä, ja nyt kuulemma tulee sellainen ohut viiva kun kuulakärkikynällä vedetty, mutta kyseessä on vaan vika testissä. Todella ärsyttävää, varsinkin kun on kuitenkin aika arvokas testi!

Pigletille :hug:

Toivottavasti stellinalla Arimidexit puraisee. Mitäs ne oikeen onkaan, en taida tietää?

Tänne ei ihmeempää, ovista odottelisin tuonne alkuviikon tienoille. Ensi viikolle odottelisin niitä labratuloksiakin, toivottavasti olisivat valmistuneet. Josko siitä sitten tietäisi miten eteenpäin.

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Haikaraa pyydystämässä:

Linneja..............kp 83/34-54........yk 11.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 47/31-35........yk 11......1.toiveissa
Stellina..............kp 33/31-39........yk 11.......1.toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 29/32.....yk1......1.yht/4.s haaveissa (.km2/08, tm 8/08)
Nanniina............kp 29/28-32........10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
Piglet.................kp 1/29........... yk 11 km jlk.......1.toiveissa
Veena................kp 22/24-28........yk 17.......1.toiveissa
Siskonen............kp 21/28.............yk 14.......1.toiveissa
Rosetta..............kp 12/37.............yk 13.......1.toiveissa
Arabel................kp 11/29...............yk 18.......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 10/41................09/07......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 10/32-35..........yk 13.......1.toiveissa
Joppu.................kp 6/29-33..........07/07......1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 5/-..................06/07......6.toiveissa (07/08km)
Merlin................kp 4/26-34........08/07......2. toiveissa
NuuNuu83.........kp -/-....................07/07......1.toiveissa
testihirmu..........kp -/-....................................




Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
Pantteri76 ..........yk 11
toinen.................yk 12
Tikka81...............yk 13
Andala.................yk15
 
Päivitinpä minäkin sen sitten. Korjasin tuon oman kiertoni kohilleen.

Meillä täti poistunut tältä erää. Vihjasin, et vois mennä tuonne Rouva PikkuMyytä moikkaamaan. :wave:

Piglet: :hug: Jospas tää nyt olis sit SE kierto, meille kaikille!

Toivotaan Stellina, että sulla ne Arimidexit toimii, niinkuin niiden pitäis...

Jep jep, hauskaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!!! :wave:
 
Heippa ja terveiset Rodoksen auringon alta! :D Oli tosi ihana ja ennen kaikkea lämmin viikko! Nyt on sitten taas energiaa ja ehkä hitusen verran positiivista mieltä tän vauva-asiankin suhteen.

Ja heti yököttävää asiaa... bongasin ekaa kertaa kierron puolivälissä sellasta oikein sitkeää kananmunalimaa (hei YÖK, en ois ikinä uskonu puhuvani tällasia!!!! :x ) Sellastako on ovislima?? Uusia elämyksiä tässäkin vaiheessa vielä...

Ja Andalalle Suurensuuret halaukset!! :heart: :heart: Tuli ihan kyyneleet silmiin kun oli niin ihania uutisia täällä odottamassa! Tosi onnellinen olen sun puolesta. Ja vielä luomusti! Vau. Varmasti siinä jotain perää on, että kun luopuu toivosta niin sit tärppää. Siinä tapauksessa meilläkin pitäis kohta tärpätä, koska mä vaan odotan koko ajan sitä aikaa l-polille, enkä ees muista missä vaiheessa kiertoa mennään.

Bianca, muistatko kuinka paljon sulla oli koholla aikanaan ne prolaktiinit? Missä vaiheessa se oli, ja saitko lääkkeet siihen vai miten? Kun mulla ne on kans koholla ja lääkäriaikaa nyt odottelen. Mulla jotain tuhannen luokkaa, normaalin yläraja on kai alle 500.

Rosetta, missä päin Suomee saa yleiselle noin nopeeta ajan?? Meille tuli vaan lähetteen menemisen jälkeen kirje että kiitos lähetteestä, olette jonossa. Kun soitin ja tiedustelin jonon pituutta niin kuulemma 4-5 kuukautta vähintään. Että tosi kiva...

Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! Mulla alkaa maanantaina työt uudessa paikassa, jännittää!
 
Minullahan oli adenovirus, aftarakkulat suussa , jotka tulehtuivat pahoin, antibioottikuuri ja päälle vielä paha herpes rykelmä huulessa..nyt voiton puolella , maanantaina pitäisi mennä töihin , 2 viikkoa olin pois, en muista milloin olisin niin kauan ollut flunssan takia, en vuosiin;=)) :headwall:

kaikesta vaan selviää, niin se menee!!
 
Bianca, kiva kuulla että pelkällä Parlodelillä on sitten tärpänny. Samaa toivon kamalasti minäkin! Eikö sulla oo ollu kiusausta mennä nytkin otattaan prolaktiinit jo aiemmin kun kerran yritystä näinkin kauan ollut?

Ihan masennuin kun kävin lukemassa tuota lapsettomuuspalstaa! Ihan HIRVEÄSTI odottamista edessä! Tähän mennessä olen jonottanu jo 3 kk terveyskeskusaikaa, 2 kk terveyskeskuksen soittoaikaa, ja edessä yhteensä 6 kk odotusta ekalle käynnille tuohon omaan sairaalaan. Luulin että sitten alkais homma sujua, mutta lapsettomuuspuolta lukiessa havaitsin että siitä se odotus alkaa vasta! Sit 6 kk odotusta varsinaiselle lapsettomuuspolille naistenklinikalle ensikäynnille tms, ja sitten kierron kartoituksissa ym voi mennä kuukausia, jonka jälkeen päästään varsinaiseen hoitojonoon! APUA!!! Tahtoo lottovoiton että pääsis yksityiselle!!! |O
 

Yhteistyössä