Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Voi Arabel :hug: Olen tosi surullinen kuullessani tilanteestasi, mutta toisaalta se varmasti johtaa parempaan, vaikka nyt tuntuukin rankalta. Erityisesti surullinen olen tosin itsekkäästi siitä että jos et enää olekkaan täällä, kun olet niin monesti lohduttanut kun itse on ollut ihan maassa. Susta kun on tullut jo sellainen ihan oikea (virtuaali)ystävä.. Jos vaan haluat niin elä kokonaan meitä hylkää ja oisi kiva kuulla kuulumisiasi jatkossakin. Aivan mielettömän paljon voimia sulle :hug:

Pikku Myy: :eek: Oih!!! Onnea paljon :flower: Nyt toivotaan että OnniEmmi ottaa todella tiukan otteen ja saatte hänet kotiin asti :)

NuuNuu: Tsemiä aukkaritutkimukseen. Lohdutuksena sanon että mulla se ei sattunut ollenkaan. Toivottavasti saat ajan. Itse kävin tosin yksityisellä niin siellä ei ollut ainakaan ajansaannin kanssa mitään ongelmaa.

).( Hyvin olen mieletäni saanut taukoiltua ja pysyttyä pois palstalta. Täällä menossa jo kp4 ja onkos se nyt yk 18 :eek: Elämä potkii päähän aina vaan ja usko on välillä koetuksella, mutta eipä ole muita vaihtoehtoja kuin eteenpäin porskuttaa :/
 
Moro taasen!!!

Kertoilehan Veena tulosta, kun tiiät!!

KP: :hug: Ja ne koiranpennut on aivan ihania!! Oli rotu mikä hyvänsä... No onhan ne aikuisinakin ihania... Mä ainakin paijailen tuota meidän karvaturpaa, kun ei oo vauvaa paijailtavaksi :)

Arabel: :hug: :flower: Voimia rakentaa elämää uusiksi. Käy kuitenkin kertomassa omia kuulumisia...

Joppu: Tsemppiä aukkariin!! =)

Rouva Pikkumyy: Aivan ihanaa tuollainen yllätys!!! Onnea!!


ON: Meillä odotellaan tätiä kylään. Nyt on sitten 11. tai 12. päivä oviksen jälkeen. Viime kuussa oli vaan 9 päivää, kun täti tuli. Menkkamaisesti kipuilee kyllä aina välillä ja vihloo. Kaikenkaikkiaan on nyt kp 35. Lauantaina testaan, jos ei siihenkään mennessä vielä oo tätiä kuulunut ja näkynyt.
 
Paljon onnea Rva Pikkumyy!

Joppulle (vai onkohan se Jopulle) tsemiä aukkariin! Itelläkin on se vielä eessä, jo valmiiksi hirvittää...

Omasta navasta ei ihmeemmin kerrottavaa, ovista ootellaan. Tällä viikolla pitäis tulla, arvelisin tohon tiistai-torstai haarukkaan.
 
Erittäin isot onnittelut Rva Pikkumyy

Gilmore: Älä suotta jännitä aukkaria. Itse jännitin hieman, mutta hyvin se meni. Ei tuntunut juuri missään, hieman kuplintaa, kun kuplat vaeltelivat edestakaisin :) Mutta siltä osin kaikki hyvin, torvet on ainakin auki.
 
Oltiin katsomassa Kääpiösnautserin pentuja..ja nyt näyttää siltä, että meille olisi tulossa sellainen.. Vielä täytyy varmistaa, että voiko meidän äiti käydä pentua päivällä katsomassa jos meillä on molemmilla sama työvuoro.. Voisin kyllä yrittää, että saisin töissä tehdä pelkästään yövuoroa koiran pentu ajan..

KP
 
Rva pikkumyylle oikein mojovat onnittelut!!!

Kiharapää itselläni on tullut jokin pakkomielle kissan saamiseen!!! :D asiasta olen jo pienen avauksen tehnyt...saas nähä tuleeko toteutumaan vai onko kuitenkin ohimenevää!!!

Nyt täytyy myöntää,että tein tänään aika raukkis teon ja menin soittamaan aukkariin ajan,vaikka menkat eivät ihan vielä ole alkaneetkaan,mutta niiden pitäisi alkaa ihan näillä hetkillä..Ajan sain ensiviikon to,joten on aikaa menkkojen ohimenoon riittävästi..Ainakin toivon niin...Ja samalla sitten varasin neuvolaan ajan siihen "lääkkeiden pohdiskeluun".
Oli vain pakko toimia nyt näin,koska huomenna joudun palaamaan takaisin töihin,niin sain nyt sitten rauhassa soittaa ja sopia asioista.
Nyt täytyy vain pistää kaikki sormet ja varpaat ristiin jotta riskin otto oli sen arvoista.

Apuva,nyt hiukkasen hermostuttaa!! :headwall:
 
En sitten malttanu odottaa lauantaita joten äsken testasin Mammaksin r-testillä... =)
Kuvaa en osaa liittää mukaan, joten laitoin linkin.

http://www.aijaa.com/img/b/00285/2989419.jpg

En oikein osaa vielä suhtautua tähän asiaan... Täytyy testailla lauantaina uudestaan, ettei oo vaan joku ohitse menevä juttu. Jotenki sitä on ihan onnensa kukkuloilla, mut samaan aikaan yrittää laskeutua alas pilvistä... En mä oikein osaa selittää tätä... :p
 
Kiitos Jouskis ja Rosetta!!!

Toi Jouskiksen tekniikka toimi täälläkin. Keskiviikkona sain vielä viivan ovistikkuun mut pupuiltiin silti, torstaina ei tullu viivaa enää joten pupuiltiin taasen ja vielä kerran perjantaina. Että oikein kunnolla laitettiin siimahäntiä sotapolulle :D :heart: :D

Täytyy tosiaan toivoa, et olis ihan oikee viiva, eikä mikään "likeltä liipassu munasolu" -viiva.

Että kai sitä Veenan toivomaa plussapuhuria on nyt liikkeellä täällä.
 
Suurenmoiset Onnittelut Merlin ja kaikkea hyvää odotukseesi!!

Meidän OnniEmmi sai alkunsa kp8-kp16 joka päiväisillä rakasteluilla, joskus jopa 2 kertaa pvssä....Olimme niin onnellsisia mieheni kanssa kun saimme juuri kp 8 aikaan kuulla , että meistä tulee mamma ja pappa! :heart:

Onnea kaikille raskautumiseen!! :heart: :flower:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Niin lapsille tulee ikäeroa 3-7viikkoa, minulla sektio 2-3vkoa ennen laskettua aikaa ja riippuu meneekö tyttärellä yli lasketun ajan synnytys, vai joudutaanko sektioimaan??

Eli pieniä ovat ikäerot, sanoinkin tyttärelleni, että jos heidän pienokainen tulee meille hoitoon välillä aion hankkia kakkosvaunuiksi kaksostenvaunut! :heart: Saamme kuulemma hoitoon jos vaan jaksamme 2 tuhisijaa hoitaa! :D

Kiitos Onnitteluistanne!! :heart: :flower:
 
Siis meillä mies ei selvinnyt pentujen katsomisella, vaan parin päivän päästä ilmoitti, että me otetaan yksi pentu.. Joten 6.12. viikonloppuna mennään hakemaan, pentu on silloin 9 vko vanha.. melkein 10..

Joten ehkä meillä ei enää ole niin kiire saada sitä omaa nyyttiä..
Kaikki aikanaan..

KP
 
Huomenta!

Merlin: sylin täydeltä onnea! :heart:

Jouskari: Kiitos myös kauniista sanoistasi. Hassua miten täällä hitsautuu yhteen ihmisten kanssa, ketä ei koskaan edes ole tavannut! :heart: (tosin tulen kyllä tapaamiseen jos sellasia järjestetään :D )

Veena: Kiitos, täällä mä aion pyöriä edelleen.. koska kuten tossa jouskarille totesin, on mahdotonta jättää teidät kenen kanssa jo yli vuosi ollaan yhdessä jännitetty =) Teistä on tullu mulle niin tärkeitä, hassua! :LOL:

Plussaonnea teille kaikille tähän pinoon ja kiitos kaikille myötäelämisestä. Tilanne on hankala, mutta katse tulevaisuudessa ja mahdollisesti pienessä kissavauvassa ;)

Halauksia! :heart:

-barael-
 
Merlinille onnittelut ja myylle tuplaonnittelut! :heart: ja :heart: + :heart:

KP:lle onnea uudesta karvaisesta perheenjäsenestä! :flower:

arabel: Laitan sulle vielä yv:tä tän päivän aikana. Kiitos sullekin tuesta! :hug:

ON: Puolen tunnin päästä ultra. Tänään siis kp 14 ja tuntemuksia on ollut molemmissa munasarjoissa kuten normaalisti. Tulen päivittämään kuulumiset siis pian, jos en ihan tänään ehdi, niin viimeistään huomenna. Hauskaa Halloweenia kaikille! :)
 
Pikaisesti oman navan päivitystä. :) Ultrassa näkyi vasemmalla puolella 17 mm:n folli. Ovis on siis sunnuntai-maanantai välillä. Mukavaa, kun kierto lyhenee taas päivällä tai parilla. Mitään tikkuja en aio ottaa käyttöön, vaan pupuillaan ahkerasti ja katsotaan parin viikon päästä mikä on lopputulos. :)
 

Yhteistyössä