Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Hei kaikki!

Täälläkin on lumi myräkkä ja koitan päättää menenkö vielä huomennakaan töihin, kun olen edelleen aika kovasti flunssassa.. Lämpöä ei enää ole mutta ei se kaukana 37:stä tänään ollut ja mun normaalilämpö on alle 36..

Saa nähdä miten käy aamuun mennessä millainen olo on, voinko mennä vieläkään töihin.. Nenä vuotaa kuitenkin koko ajan ja yskittää aika paljon..

Odotetaan innolla meidän pikkuista pentua.. Voin laittaa jossain vaiheessa uuden kuvan..
Nyt vain pitäisi saada asunto sellaiseen kuntoon, että pentu voisi tulla.. Eikä tämä minun sairastumiseni auta asiassa yhtään..

-KP-
 
Näin on.. kaikki ovat hävinneet jo tuonne lapsettomuuspuolelle. Itse sain eilen verikokeiden tulokset ja mulla taitaa sitten olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Lisäkokeisiin joutuu vielä.. Nyt en itekään kohta tiedä mihin puolelle kuuluisin...
 
Joppu ja muut: Meitä on ainakin useampi siirtynyt tuonne "Odotuksen odottajiin" lapsettomuuspuolelle. Täällä tulee itselläkin niin harvoin enää käytyä. Sinne saa tulla kaikki joista tuntuu että takana tai edessä on vaikea tie. Eli tervetuloa vaan :wave:
 
Niin ja oman navan päivitän vielä tännekkiin pinoon: Eli siis mullahan löytyi se kyhmy vasemmasta rinnasta, mutta onneksi se osoittautui kystaksi (tai siis niitä kystia oli aikasta paljon), ja olen ollut siitä aivan mielettömän helpottunut. Ette usko mitä kaikkia kerkisi ja vilistää aivojen sisällä :D Nyt vaan vauva kehiin ja elämä nousuun :saint:

Joppu: Sehän voi olla hyvä asia jos syynä on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta, tai siis ei tietenkään sinänsä hyvä että on jotain vikaa, mutta mahdollisesti helposti korjattavissa.
 
Tsemppiä Veenalle :hug:

KP koskas vauveli kotiutuu? On ne pikkuset karvapallot kyllä niin ihania ja päivä kuluu mukavasti niitten kans touhutessa.

On: tänään sain r-testiin hailakan viivan. Nyt apteekkiin hakemaan varmistusta ens viikolle. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. En vielä innostu ettei tuu petymystä.
 
Jouskis ;taisit sitten olla oikeassa.....menkat puolitoista viikkoa myöhässä ja kolmena päivänä oksettanut aivan urakalla...Tänään,sitten uskalsin testata....ja testi oli positiivinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) :D Vielä en uskalla ihan täysillä ottaa tuota tulosta,huomenna testaan vielä uudestaan,varmistus pissat kehiin!!!!! :p
Voi jummi,ihan uskomaton olo.....miehelle en vielä ole kertonut,kun nukkuu vielä yövuoron uuvuttamana... Heräisi jo!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mitenkäs kp teillä on mennyt pennun kanssa?

Onnea NuuNuu plussasta :flower: :heart:

Apteekin omalla testillä tein varmistuksen ja kaksi vahvaa viivaa siihen ilmestyi. Jospa uskoisi todeksi jo.

Nyt joukolla pois tästä pinosta ++++++++ :whistle:
 
Onnea plussanneille :flower:

Täällä ensimmäinen polikäynti takana =)

Lääkärikäynti meni oikein hyvin ja aika paljon siellä rupesi selvyyttäkin jo tulemaan . Vikaakin löytyi mikä on minusta vaan positiivinen asia, koska ei ole iso ongelma ja lääkkeillä voidaan hoitaa ainakin todennäköisesti. Minun kierroista suurinosa on todennäköisesti ovuloimattomia, vaikka olen oviksen saanutkin tikutettua. Jotain sieltä varmaan tuolloin irtoaa, mutta ei luultavasti kovinkaan kelvollisia munasoluja kun irtoavat niin myöhään. Nytkään ultrassa ei mitään elämää näkynyt, vaikka kp18 jo oli. Ei siis ollut johtofollikkelia näkyvissä. Clomi kuurilla aloitellaan kun menkat alkaa. Eka kierrossa ei sen tarkemmin kontrolloida. Tokakierrossa varaan ajan polille kp 8, jolloin tehdään aukiolotutkimus ja katsotaan miten clomit toimii ja todennäköisesti tuohon kiertoon tulee clomien jatkoksi joku piikitettävä lääke. Kullan simpat oli suht ok. Liikkuvuus ja määrä oli normaalilla tasolla, parhaaseen a-ryhmään muodoltaan ei yllä kuin parisen prosenttia siittiöistä, mutta ihan perinteisellä menetelmällä pitäisi raskauden onnistua . Kaikenkaikkiaan olen tosi positiivisella mielellä nyt, ehkä meitäkin on kolme vuoden päästä tähän aikaan .
 
Paljon onnea Nanniinalle!!!! :flower:

La tein varmistuksen ja samahan tuo tulos oli... =)

Ajat neuvolaan varattu,mutta en malttaisi odottaa sinne asti!! :headwall:
Vieläkään ei osaa uskoa,että nyt se onni olisi käynyt,kun sitä on yritetty niin kauan...Mietin että olisikohan se aukkari jotenkin auttanut...jos siellä olisikin ollut joku aika "tiukka"kohta...mene ja tiedä...Mutta,eipähän sitten tarvinnut noita clomeja ruveta syömään,harmi vaan kun kerkesin ostaa valmiiksi...

Täytyy ruveta tässä sulattelemaan paremmin asiaa..!!! :)

Kaikille peukut pystyyn,jotta plussia satelisi!!! :heart: =)
 
ei oikeastaan ole mennyt hermot.. muutaman kerran joutunut kovin kieltämään, kun yrittää purra meitä.. Mutta raukka on niin pieni ja fiksu..
Tulee lenkillä luokse kun kutsuu eikä hajut ym häiritse... Univelkaa tässä on tullut, kun on yrittänyt välttää ettei tulisi hätää sisälle..
On todella reipas pieni pentu.. Tänäänkin aamulla jäi kauniisti kotiin kun me lähdimme töihin ja minun äiti tuli meille parin päästä hoitamaan koiraa..
Leikkii todella paljon.. Tulee nukkumaan sohvalle viereen.. Ja siitä voi poistua, kun on nukahtanut sikeästi, ei ole putoamis ja alas hyppäämisvaaraa.. Ei anneta hypätä ylempää alas kuin mihin itse pystyy hyppäämään.. Joten nostamme sohvalle meidän viereen ja nostamme alas.. Rauhoittuu aika hyvin, kun ottaa viereen, jos itse katsoo tv:tä ym..
Pikkuinen kävelee todella nätisti hihnassa.. Voi käyttää flexiä lenkillä.. Ja osaa kertoa milloin ei jaksa enää kävellä..

Huomenna pikkuinen saa olla miehen kanssa kahdestaan koko päivän.. mä olen töissä 12-21 ja matkat päälle.. täältä täytyy lähteä töihin vajaa tuntia aikaisemmin..

Meillä tulee hieman erilainen joulu.. Meidän täytyy varmaan ottaa pentuaitaus mukaan jouluaattona, kun mennään pariin paikkaan viettämään aikaa.. mm. minun vanhempien luokse saunomaan ja puurolle, sitten minun isovanhempien luokse viettämään aattoiltaa ja syömään.. Siinä välissä viedään miehen porukoille lahjat, jos olen ehtinyt hankkia.. Täytyy koko ajan vahtia ettei pentu syö lahjapaketteja ym..

-KP-
 
NuuNuu ja Nanniina: Onnea ihan hurjan paljon :flower: :flower: :flower:

Ottakaahan mut mukaanne! *kurottelee epätoivoisesti käsiään*

Tänään siis taas kerran kp 1 ja toivo on jossain lumen alla, kun ei sitä ole näkynyt.. Seuraavan kierron ovis ajat osuu joulun paikkeille niin vasta seuraavassa kierrossa päästään sitten toimenpiteisiin.

Kp: Hyvä että koiran kanssa menee hyvin! Saapahan jotain hoivattavaa :)
 

Yhteistyössä