Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Gilmore ja Rosetta: :hug:

Onpas täällä ollu hiljasta... Mä en kans oo viikkoon kerenny tänne lueskelemaan juttuja, kun on ollu töissä kiirettä ja nyt meillä sairastellaan. Likalla angiina ja antibioottikuuri. Mulla oli kans viime viikolla pari päivää kurkku kipeenä, mut se meni ohi. Kyllä se lastenlääkäri vilkaisi eilen munki kurkkuu, mut ei nähny mitään.

Mä bongasin eilen melkoisen vahvan ovisviivan. Paljon tummempi, kuin viime kierrossa. Täytyy kattella mitä se tikku tänään näyttää. "Mukavasti" taas mun iltavuoroviikolla tapahtuu ovis. Siinä ei paljoo viitti isäntää hereillä pitää iltasella, kun kotio pääsen. Ainoastaan se välttämättömin... :heart: :LOL:
 
Gilmore: :hug:

Rosetta: Oletko jo soittanut aikaa? Toivottavasti kaikki on miehen osalta kunnossa! :hug:

merlin: Onnea oviksen bongailuun! b:)d

Hiljaista on tosiaan ollut. Eipä tänne omaan napaankaan mitään erikoista. Ei oireen oiretta. Tänään siis dpo10. Lauantaina on testipäivä, vaikka oikeastaan tekisi mieli jättää koko testaaminen väliin ja vaan odotella tätiä. :( En halua nähdä sitä yhtä yksinäistä viivaa testissä... :ashamed:
 
Gilmore :hug:
Pantsu Toivotaan kuitenkin että ne kaksi viivaa sinne testiin tulisi. =) :heart:
Mulla tasan kaks viikkoa sairaalaan menoon ja ei enää jaksais sitäkään odottaa. :/ En tiedä mitä siltä odottaa ajatukset risteilee milloin mitenkin. :/ eli välillä odotan siltä paljon ja välillä taas en. sori tällainen ruikutus. :|
 
KP: Vähän pakko testata lauantaina. Meillä on 50-vuotisjuhlat ja haluan tietää, olenko "kuskina". ;) Toisaalta, pakko testata myös siksi, että lähden sieltä suoraan viikon ulkomaanreissulle, joten mun on tiedettävä etukäteen otanko Clomit (ja kuukupin) mukaan.
 
Eipä täällä kummempia kuulu, muuta kuin että tänään TAAS kerran kp1... Tosin ei nyt osaa oikein harmittaakaan. Meillä ens viikolla vihdoin eka käynti VL:ään, toivotaan että asiat lähtee eteenpäin rullaamaan, ja jotain selvyyttä tai apuja saataisiin.
 
Tsemppiä VL:ään Joppu!! Mä juttelin isännälle viikko sitten, että oon aatellu, että mentäis kans sinne vuoden alusta, jos ei mitään oo tapahtunu sitä ennen. Ei se ainakaan sillä hetkellä hanttiin laittanu, enkä mä usko, et laittaa tammikuussakaan. Onpahan ainakin nyt jotain, mihin tähtää, niin jos ei ihan niin rajua pudotusta sitten tulis joka kuu. Huom. JOS... :)
 
Joppu: Tsemppiä ensikäynnille =). Miekin lähinnä keskityn odottelemaan seuraavaa poliaikaa ja simppatestin tuloksia =)

Täällä kp2/33-34 ja yk 14 :ashamed:

Tahtoo äkkiä sinne polille ja hoitoihin jos tarvis. Ei jaksaisi odottaa enää.
Tämä kierto vielä niin siten ois poli aika, kuluisipa aika nopeasti =)
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :wave:

Ensinnäkin :hug: kaikille sitä tarvitseville. On kyllä taas mennyt aikaa siitä että tänne olisi plussia tullut että todellakin alkaisi olla korkea aika.

Täällä on taukoilu ollut ihan menestyksekästä. En ole paljon vauva-asioita pohtinut ja on ollut jotenkin ihanan rentouttavaa kun pääkoppa on saanut levätä. Edes ovista en tikuttanut ensimmäisen kerran yli vuoteen, että ei mitään havaintoa koska se on ollut. Eli siis kaikki mennyt hyvin, mutta sitten eilen. Bongasin punaista valkovuodon seassa. Ja sekös sai taas tämän naisen mielikuvituksen laukkaamaan. Kuitenkin paikat olivat "liukkaat" eli mistään hiertymistä ei varmasti ole kyse, niin tottakai tämä paljon puhuttu kiinnittymisvuoto tuli mieleen. No, tämän päivän olen nyt koittanut hokea itselleni että ei sitä nyt voi raskaana olla kun en ole ollut täsmä insseilläkään ja nyt en ole tikuttanut ja mieskin oli suurimman osan potentiaalisesta ajasta reissussa eli sehän olisi täysi mahdottomuus.

Ja anteeksi omanapaisuus, koitan kahlata noita teidän juttuja läpi paremmalla aikaa!!
 
Viime viikolla sain sitten vihdoin ja viimein postia sairaalasta siihen aukkariin...Nyt ootellaan malttamattomana menkkojen alkua,jotta pääsen varaamaan ajan....Eivät ota varauksia vastaan ennakkoon...???!!!!Ihme homma,himppasen suututti,meikäläisen kuukautiset on kuitenkin niin säännölliset,että mieluummin olisin jo sen ajan varannut niin ei tarvis sit enää odottaa jos siellä vaikka ruuhkaa.....Menipäs taas selittelyks koko homma... :whistle:
Mut enemmän harmittaa,kun tämä lääkäri jolla nyt olen käynyt on sattumoisin buukattu niin täyteen,että ("juttelu mahdollisista alkavista pilleri kuurista")vapaan ajan olisi saanut vasta JOULUKUULLE!!!!!!!!!!!!!!Ja niitäkin aikoja olisi päässyt varaamaan vasta marraskuun puol.välissä!!AAAPUUUAAA[/b]!!!!!!! En muuten varmaan odottele niin pitkälle,täytyy siis saada joltain muulta varattua aika...Vaikkakin,mieluusti olisin sillä tutulla ollut.. :(

No juu,siinä oli kuulumisia meiltä päin...

Voimia kaikille!!! :heart:
 
Hei ystävät!

Mä haluaisin kiittää teitä kaikkia ihan mielettömästi kaikesta tuesta ja tsemppauksesta mitä teiltä olen saanut. Olen itsekki yrittäny parhaani mukaan tukea teitä. Te ootte ihan helmi porukkaa =)

Elämä on joskus tosi hankalaa ja vaikeeta ja joskus ollaan isojen valintojen edessä. Niinhän siinä kävi että mä poistun täältä rakentamaan omaa elämääni uudelleen. En nyt ihan alusta, mutta yksin. Olo on helpottunut, mutta surullinen.

Erityiskiitos Veenalle, Pantsukalle, Jouskarille ja Pikkumyylle. Te ootte auttanu mua ihan hirveesti. Jouskari: mä uskon että sun vauvasta kasvaa yhtä hieno ja aito ihminen, niinkun äidistäänkin. :) Niinku kaikkien teidän muidenkin, kunhan aika on oikea ja vauva itsestään ilmottaa.

Mä käyn täällä pyörimässä, koska haluan tietää mitä teille kuuluu. Yv:tä saa laittaa, jos haluaa.

Halauksia kaikille! :hug:

:wave: -arabel-
 
KP: :hug:

ON: nyt on sitten eka käynti VL:ssä takana. Ja heti aloitettiin jostain päin tutkia asiaa. Eli mulle tehdään kierron kartoitus, ja ens viikon alusta jo pääsen aukkariin. Apua... Toisaalta jännittää, mutta toisaalta odottaa, koska vihdoinkin haluaa saada vastauksia. Ja sitä pelkäsin kun miehellä oli vain 1 % normaalinmuotoisia siittiöitä, että ongelma olis siinä, mutta eipä varsinaisesti, kun niitä siimähäntiä on niin paljon. Eli katotaan nyt multa nuo kaikki verikokeet ja arvot, ja sitten voidaan harkita inssiä hormonien kera.. Kyllä se tästä lähtee, toivotaan ainakin niin, ja tulostakin saataisiin aikaiseksi.
 
Pahoittelut Arabel, että elämäsi muuttuu totaalisesti,mutta niin koskaan ei voi tietää, mitä elämä etteemme tuo :heart: Sinullekkin vielä uuden rakkauden!! :heart:

Kiva,kun seurailet taustalla välillä, mitä meille kuuluu,ja käy sivuillani moikkaamassa minua myöskin;=))

Kaikkea hyvää sinulle!!




:heart: :wave:

 
:wave: kaikille.
Olen nyt koittanut olla pyörimättä näillä palstoilla niin usein ja muutenkin olla stressaamatta vauva-asiassa. Ovis on kuitenkin bongattu ja hyödynnetty joten luonto hoitaa loput.
Tsemppiä ja plussarikasta syksyä kaikille!!
 

Yhteistyössä