Mäkkilelut ovat kyllä NIIIIIIN turhia!!! Vaikka meidän muksut ovat eilisen jälkeen repineet riemua jostain vitsin Hello Kitty -läpipiirtämisutskastaan, jonka Happy mealista juuri saivat :xmas:
Ihan älyttömän suloinen turvakaukalo,
Riemu!
Häät menivät minulta ohi -taidan olla liian jätkä moiseen :kieh: sitäpaitsi olin silloin paimentamassa muksuja sukulaismökkirannassa siellä itärajalla. Ja seuraamassa, kun sukulaiset joivat itseään humalaan
Reissussa rähjääntyneinä siis palattu, suonikohjut pullistelevina ja lisäntyneinä, supparit yltyneinä. Vaan mikäpä tässä on ollessa (kai...), viime yönä uupumuksessani sain nukuttua 4h putkeen ja se on näinä aikoina minulle paljon, oikein luksusta se! Vaan kiitos aiemmista myötätuntoisista kommenteistanne unettomuuteni suhteen, jotenkin vain ne onnistuivat lohduttamaan hiukkasen =)
Me9: näinkin uuden vatsakuvasi elokuisten pinossa pikaisesti vieraillessani ja onhan se masusi tuolla tavalla alhaalla kuin minullakin -tosin minulla vatsa ei korkeammalle ole milloinkaan noussutkaan. Sinulla oli sitten nevolassa sijainen -ei tarvinnut pähkäillä, kuinka suhtautua siihen sinun terveydentilaasi väheksyneeseen terkkaan?
Närästys jyllää täälläkin: Samarinia (juu, vaikkei kai saisi sen suolapitoisuuden vuoksi, mutta auttaa minulla hybin ja verenpaine on ollut muutenkin ennemmin alhaalla kuin ylhäinen) ja Rennietä kuluu.