KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

hih. En mäkään vatsaani kuvaa, paitsi kaukaa ja vaatteet päällä. Lähikuva ilman vaatteita ois liian rujoa kateltavaa. Mutta mielelläni kattelen tommosia söpöjä killimasuja kuin esim. Me9:n masu =)

 
Onnea OLIIVITAR!!!!!!!!!!
Ihana heppuli teille syntynyt :flower: :flower: :heart: :heart:
kuulosti siltä että kaikki meni oikein hyvin,nyt saat nauttia ihanasta vauvan tuoksusta ja tuhinasta....itse kaiholla odottelen sitä aikaa =)

FEENIKSLINTUNEN, kyllä se niin pojalta näytti ettenpä usko että tytöksi voi muuttua =)
Itse en oikeestaan ole tyttöä erityisesti toivonut vaan pääasia jotta olis terve vauva ja kaikki menis hyvin.
Kyllä ultrassa olin ihan ilon ja liikutuksen kyynelissä,kun näin että pikkuinen poika siellä taitaa polskutella,voinhan ylpeänä myöhemmin kertoa olevani viiden pojan äiti,mikäs sen komeampaa!
Muut kylläkin,tuttavat ja sukulaiset ovat munkin puolesta sitä tyttöä sitten toivoneet,ehkä hieman liikaakin,surkutelleet että eikö sitä prinsessaa teille tullutkaan...oishan se tietty ollut jännää jos ois saanu sitä toistakin sukupuolta.

Kaikille hyviä vointeja ja nyt taas hommiin kun vielä niitä jaksaa tehdä tän masun kanssa!!
masuasukki ois nyt 23+2 :heart:
 
Tuo muiden surkuttelu lasten sukupuolen suhteen muuten on aika syvältä! :eek: :/ Itse en ole sitä kokenut, mutta lähipiiri sitäkin enemmän. Kyseessä ovat taas ne hyvää tarkoittavat sukulaistädit :kieh: , joilla on tapanaan aloittaa lause kuin lause totteamalla: " emmää millään pahalla..."

Me9: minä en ole "oppinut" koskaan kuvaamaan vatsaani, siis siten henkisesti :xmas: , joten en opettele tämän viimeisenkään kanssa.

Feenikslintunen 29+3
 
Juuh,en meinannutkaan ketään yllyttää kuvaamaan masua,vaan jotka kuvanneet,kuvaa vaan kehiin B)
Mä oon ekat masukuvat ottanut seiskan odotuksessa ja nyt ajattelin viimoisen odotuksen kunniaksi ottaa tasaviikkojen kuvat..... :D
 
Sulla on kaunis maha myös Tellu :heart: Mä katon jos saan myös aikaseks jonkinlaisen kuvatuksen. Mulla on kamera vaan hukassa. Täytyy koklata jos kännykällä sais senverran. Mut nyt pitää rientää taksisuharin hommiin. Taas kerran...
 
Juu, kokoa ja muotoa löytyy. Saas nähä miltä parin kuukauden päästä näyttää :eek: Nahka on jo niin pinkeellä että seuraavaks varmaan repee ja nyt on vasta 28. viikko.

Nyt täytyy tehdä ryhdistys. Yöllä en saanu nukuttua ja nyt laiskottais. Mars luutun varteen.
 
Aivan suloiset vatsat teillä, Tellu ja riemu!Ja ajatelkaapas niiden sisältöjä!!!!!

Voi, antaisin nyt aika paljon (vaikka sen kuuluisan kuun taivaalta) kunnon yöunista :( En vain nuku. Herään heti nukahdettani levottomiin jalkoihin, vaellan täällä yökaudet. Koetan välillä lukea itseni uneen. torkahtelen vain herätäkseni taan 10 min kuluttua. Tätä tämä on ollut aiemmissakin raskauksissa kenties tässä vaiheessa, mutta se nyt juuri ei lohduta. Viime yönä nukuin klo 04-06, aamu olikin taas torkuskelua. Nyt juuri tuntuu arjessa jaksaminen hiukan liian haastavalta.
(anteeksi tämä kamala narinani, ohimeneväähän tämä on :ashamed: )
 
Feenikslintunen sama vaiva täällä. Ihan zombiena menee päivät. Kuulin että unettomuus olisi pahinta kun tyttöä odottaa. Vois pitää paikkaansa :| Mä sain lääkäriltä semmosia Weledan luontaistuotetabuja jotka pitäis auttaa rauhottumaan paremmin yöaikaan ja estämään myös suppareita. Ja magnesium kuulemma auttaa myös. En sitten tiedä. Olen popsinut molempia säännöllisesti ja ehkä pientä apua on havaittavissa eli n. joka kolmannen yön saan nukuttua jotenkuten. Koita kestää. Tosi ikävää tommonen kyllä on.
 

Yhteistyössä