KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

eikö kukaan muu osaa koodikieltä.

Olin tänään ultrassa ja ihan peestä oli. Kävin sairaalan ultrassa tällä kertaa. Ja ne vaan nopeesti suhasivat jotain, eikä näyttäneet vauvasta vilaustakaan. Tietysti niitten pitikin kattoa vaan istukkaa, mutta mun oma lääkäri näyttää aina vauvan naamaakin mun iloks, kun ei siihen mene kuin pari sekunttia.
Mies ei ole ikinä ehtinyt ultraan mukaan ja nyt otti varta vasten vapaata että näkee myös. Hitsi että ketuttaa. No, ens keskiviikkona sitten omalla lääkärillä ja sitten seuraava kerta onkin suomessa lomalla. Jee.

Olipa itsekästä sepustusta taas :ashamed:

Mitä vkl suunnitelmia teillä on? Meillä ei kummempia, pitäis pakata ja siivoilla vähän ja tehä pihahommeleita. Ja vettä ovat luvanneet koko viikonlopuksi satavaksi :/

Riemu ja viirupylly ent. yrjö-yrjänä rv 28
 
Moi tännekki pitkästä aikaa!!

Täällä olin taas vaihteeksi nuhassa,39 asteen kuumeessa ja oksennustaudissa mut nyt olo on iha ok vaikka voimat sairastelu kokonaan kyllä vei.

sunnuntaina suuntaan hesaan Juliuksen kaa tapaamaan marraskuisia vauvoja äiteineen,kivaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja riemu:
_ _/|_ _/|_ _ _ _
Minä tuossa kattelin että onko riemu alkanu ompeleen ku tuollaista "tekstiä" tulee.. ;)

Täällä ei ihmeempiä, kaupoissa tuli kierrettyä koko päivä ja väsyttää. :/ Josko vetäytyisi sohvalle kattoon häitä. :wave:

Tellu30 29+3
 
Tellu en nyt sentään ompelemaan ole alkanut, kun en ole edes nappia oppinut paikoilleen ompelemaan. Mutta sen tiedän että neitim on loisto ompelija.
Mun täytyis opetella edes parsimaan.
Jos nappi irtoaa niin vaate menee vaatekeräykseen tai jos en millään raaski pois heittää, niin tuon aina läjän paikkailtavia vaatteita ja unileluja äidilleni suomen reissuillani. Eli aika kätevä suurperheen äiti olen :whistle: No, erityisen hyvää ruokaa osaan kyllä tehdä. Onhan sekin jo jotain ;)

Mä tykkäsin Victorin puvusta kyllä. Hää on niin tyylikäs ja hillitty aina, että joku trinsessaisempi puku olis saattanut näyttää hupsulta. Tai sitten ei. En tiedä. Moni oli varmaan pettynyt.

 
Ei täälläkään liiaksi neula ja lanka pysy kädessä.. ;) Minä kerään tuonne kodinhoitohuoneen pöydälle paikattavat vaatteet ja siellä ne odottelee useamman kuukauden ennen kuin roskiin heitän ne.. Tosi kätevää.. :LOL:

Tuosta puvusta, itekkin tykkään kyllä simppelistä enemmän kuin kovin pitsihörselöisestä. Mutta jotenkin sitä aina kans ajattelee että prinsessoilla on todellakin prinsessapuvut. :p Tuo laahus-homma jäi mietityttään ku jossain vaiheen kommentoitiin että se laahus ei lähtisi edes irti ja kovat jamit olisi tiedossa.. Mitenhän tanssi onnistuu moisen lisäkappaleen kanssa. Noh, kai ne on sen miettiny ettei minun tarvi yöuniani menettää.. :LOL:
 
Mitenhän tuossa pukuasiassa kävi? =)

(.) Viime yönä se sitten rantautui tänne.. Järkyttävä närästys jonka syystä piti oksentaa. :x Tästä se sitten vissiin alkoi etten enää kuuden jälkeen illalla voi syödä mitään jos meinaan yöllä nukkua. :(

Missähän muuten Kääkkis on?

:wave:

Tellu30 29+4
 
Katoin tota pukuasiaa iltalehden kuvagalleriassa, niin klo: 00:34:51 näyttäs Vickan pitävän laahustaan käsivarsillaan. Ai että kun sais olla prinsessa :LOL: Sanoin samaa miehelle, niin se sanoi, että mä olen kuningatar ja hän on mun palvelija. No, niinhän se vähän nykyään onkin. Mutta kun tää palvelija on ei ole kuin iltaisin kotona. Ja nää muut tässä hovissa on kyllä semmosia palveltavia että prinsessafiilikset ovat kaukana.

Mä olen kanssa miettinyt että missähän Kääkkis on.

Närästys on hirveetä. Kärsin kanssa siitä viime yönä. Mies paisto mulle puolen yön aikaan nakkimunakkaan, kun kauhea nälkä iski. Sitten alkoikin jumalaton närästys :/ Mutta ei sentään oksentaa ole pitänyt. Onko sulla Tellu mitään lääkkeitä närästykseen? Mä olen saanut lääkäriltä jonkun reseptin mutta ne ei auta mitään, kun en ole hakenut niitä edes apteekista vielä.

Rauhaisaa sunnuntaita

riemu ja viiru 28 poks

 
On siinä ollu tuoreella morsiammella kova homma kannatella käsissään pitkää laahusta. =)

Ihana mies sinulla riemu! Paistaa sinulle yöllä munakkaan! :heart:

Minulla ei ole tuohon närästykseen muuta apuna vielä kuin rennie ja sen vaikutus on aivan liian lyhyt kestoinen. Pitänee hakea jykevämpiä aineita jos tämä äityy niin pahaksi kun kolmosen kohdalla. Se oli jotain aivan kauheaa, jos erehdyin ilta kuuden jälkeen syömään jotain niin jo sai yöllä oksentaa. :x Äitini tuossa neuvoi että pitää aamulla heti tyhjään mahaan syödä jogurtissa turvotettuja pellavansiemen rouhetta niin se kuulemma auttaa pitämään närästyksen kurissa.

Tellu30 29+4
 
Mulla tuli noista pellavansiemenistä mieleen eräs kikka joka auttoi aika hyvin närästykseen viimeksi. Eli mantelit. Kuoritut mantelit on aika namisiakin :p Niitä saa kyllä popsia ainakin kourallisen ennen kuin auttaa, mutta sitten auttoikin muistaakseni hyvin. Toi on kauheeta jos et voi kuuden jälkeen syödä mitään.

Mä kävin raivaamassa lasten huoneista kaksi isoa jätesäkillistä roinaa pois, sillä aikaa kun ne olivat isänsä kanssa uimahallissa :kieh: Siivosin muutenkin oikein kunnolla niiden sikolätit. Tuli ihanan siistiä ja raikasta. Toivottavasti he eivät huomaa että jotain on hävinnytkin. :whistle:

Ens viikon kuuraan sitten muutakin huushollia, niin on sitten mukavampi palata suomesta lomalta ja odottaa viimiset viikot haikaraa =) Nyt painun taas kasvimaalle. On pari päivää satanut ja rikkaruohot ovat siitä innostuneet.
 
Meillä neuvolasta saadussa ohjeessa mainittiin että raskaana ollessa ei saisi käyttää pellavansiemeniä. En vain muista mikä se ainesosa on jonka vuoksi käyttöä suositellaan rajoitettavan.

Ei ehdi taaskaan muuta kommentoimaan ehkä myöhemmin sitten :wave:
 
mietin kans , että tota pellavaa ei saisi kauheasti käyttää raskausaikana ...
Itse olen joutunut käyttämään jo useamman kuukauden oikein närästyslääkkeitä ja kuukauden verran ainakin tuplana , eli aamuisin ja iltaisin :( nimi ei nyt juuri tuu mieleen ...
Mulla on nyt lisävaivana flunssa ja kauhea köhiminen , ja se ei auta jo ärtyneeseen kurkkuun yhtään !!! Monesti saa kanssa keksiä että mitäs sitä söisi tai joisi ettei tuu ylös kun iin köhittää :'( Yllätys kyllä olen löytänyt hunajan !!! Eli hunajaa illalla viimeiseksi "raakana" tee lusikallinen , niin hieman hillitsee yskimistä ja välillä saa mennä keskellä yötäkin :headwall: , mutta parempi toikin on väkipakolla ottaa alas , kun että yskii koko yös , noin saa edes nukuttua silloin tällöin muutaman tunnin !!!

neitim 33+1
 
:wave: Merkkiä vaan.
Nlassa kaikki hyvin.Painoa +15 kg nyt :ashamed:
Sf noussut 1cm kk,eli nyt 30cm ja pudottiin ihan ylhäältä keskikäyrille.
Kaikki muutoin ok :D
Seuraava käynti rv 36+5,nla lääkäri :eek: Ei siis nää mitään tarvetta käydä useammin.... :eek:
 
Tietokone meinaa sanoa yhteistyösopimustaan irti.. |O

Kiitoksia pellavansiemenkommenteista Hotmilk ja neitim. :) Enpäs itse ole tullu ajatelleeksikaan ettei noita saisi syödä. Pitänee siis suunnata apteekkiin seuraavan kerran ja kysellä farmaseutilta mitäs sitä voisi rennien sijasta käyttää turvallisesti. Olen aivan älyttömän arka syömään mitään lääkkeitä raskausaikana.

Tuo on varmasti todella kurjaa kun joutuu yskimään ja jos närästää vielä päälle... :hug:

Huomasivatko lapset että olit käynyt hommaamassa heidän huoneissaan riemu? ;) Täällä pitäisi samanmoinen operaatio suorittaa mutta se fiilis on taas menny jonnekkin hyvään piiloon.. Noh, josko sitten joskus. :whistle:

Me9jaBonus ei sulla kauhean tiheään nyt sitten neuvolaa ole.. :| Pääsetkö kuitenkin helposti käymään neuvolassa jos jokin huolettaa?

Tellu30 29+5
 
neitim toivottavasti paranet pian :hug:

Tellu joo, likka kysli yhden repaleisen tarravihon perään, joka oli kirjahyllyn takana aivan pölyisenä. Heitin sen sitten roskiin, kun siihen ei oltu koskettu ainakaan puoleen vuoteen ja kaikki tarrat repsottivat reunoistaan. Ja nyt sitten olis heti tarvinnut :eek:
Sanoin muista tavaroista että siivoilin niitä kaappeihin ja varastoon, eikä nyt saa penkoa enää mitään alas, kun muutaman päivän päästä lähdetään lomalle. Toivon että elokuussa, kun palataan Suomesta on ne poisheitetyt roinat unohtuneet. :whistle: Ne olivatkin suurin osa jotain mäkkileluja, rikkinäisiä leluja ja kaikenmaailman huvipuistoista raahattuja voittoja. En kehdannut edes kierrätykseen laittaa.

ainiin, kävin äsken ostamassa tämmösen ihanuuden

http://www.kiddies24.de/shop/images/MaxiCosi/Cabriofix/2008/500/cbf_lilypink.jpg

:heart:
 
Mäkkilelut ovat kyllä NIIIIIIN turhia!!! Vaikka meidän muksut ovat eilisen jälkeen repineet riemua jostain vitsin Hello Kitty -läpipiirtämisutskastaan, jonka Happy mealista juuri saivat :xmas:

Ihan älyttömän suloinen turvakaukalo, Riemu!
Häät menivät minulta ohi -taidan olla liian jätkä moiseen :kieh: sitäpaitsi olin silloin paimentamassa muksuja sukulaismökkirannassa siellä itärajalla. Ja seuraamassa, kun sukulaiset joivat itseään humalaan :whistle:

Reissussa rähjääntyneinä siis palattu, suonikohjut pullistelevina ja lisäntyneinä, supparit yltyneinä. Vaan mikäpä tässä on ollessa (kai...), viime yönä uupumuksessani sain nukuttua 4h putkeen ja se on näinä aikoina minulle paljon, oikein luksusta se! Vaan kiitos aiemmista myötätuntoisista kommenteistanne unettomuuteni suhteen, jotenkin vain ne onnistuivat lohduttamaan hiukkasen =)

Me9: näinkin uuden vatsakuvasi elokuisten pinossa pikaisesti vieraillessani ja onhan se masusi tuolla tavalla alhaalla kuin minullakin -tosin minulla vatsa ei korkeammalle ole milloinkaan noussutkaan. Sinulla oli sitten nevolassa sijainen -ei tarvinnut pähkäillä, kuinka suhtautua siihen sinun terveydentilaasi väheksyneeseen terkkaan?

Närästys jyllää täälläkin: Samarinia (juu, vaikkei kai saisi sen suolapitoisuuden vuoksi, mutta auttaa minulla hybin ja verenpaine on ollut muutenkin ennemmin alhaalla kuin ylhäinen) ja Rennietä kuluu.
 
Feenix:Kyllä tää oli just se terkka :| Mies nauroi jäätävää kylmyyttä välillämme :LOL: Mut en voi sietää tuollaisia lässyjä ihmisiä terveydenhoito alalla..... :/ Kun mittasi mun masua niin hipelöi suorastaan,tuskin vois saada mitään kuvaa vauvan koosta tai asennosta oikeasti :eek: Grrrrrr :kieh:
 
Mulla on kyllä niin plääh olo ylipäätään tän raskauden suhteen ja hiukan alakuloa ilmoilla....
Kaunis ilmakaan ei houkuttele ja jotenkin kaikki tuntuu turhalta ja tylsältä :ashamed: :|
Mä olisin niin valmis saamaan tän vauva ,vaan ei vauva oo valmis tulemaan syliin :/
Ei oikeen mitään hohtoa olotilassa.....

Valivalivalivali....vaan kun ei iske niin ei iske.Liian monta raskautta koettuna :LOL:
 
Meillä puolestaan on liian kylmä sisällä kivitalossa -en ole tuota Nibeämme vielä oikein opetellut käyttämään ja mies ei ole kotona.
me9:Tajuan oikein hyvin alakulosi -ja kun se tuntuu joskus koettavan viedä liian syviin vesiin=/
Itse tahtoisin tavata tyttäremme(=D jeps, ei jaksa enää pantata sukupuolta) hurjasti, nähdäkseni, kuka vatsassa minua kiusaa, millainen persoona meidän perhettämmme tulee rikastuttamaan, mutta en ole ollenkaan innokas synnyttämään, siksi tyyppi pysyköön vatsassani vaikka pitkälle syyskuun puolelle...

Feenikslintunen 30+2
 

Yhteistyössä