Ooottepa olleet ahkeria kirjottajia. Enhän mä nyt millään kerkii tässä kiiruussa kaikille kommentoimaankaan. Kiirus on siis kova, kun ylihuomenna lähetään ajelemaan saksan halki ja talo ja piha on kamalassa kunnossa ja kaikki pakkaamatta. Mä en tajuu, kun aamusta iltaa teen hommia kuin heikkopäinen ja silti on sotkusta ja tahmeeta. Vauvan huone on onneks melkein valmis. Huh.
Täällä ei tota sf mittaa ole ikinä mitattu. En siis tiedä että paljonko on. Varmaan 1000cm. Niin hirvee kumpu jo. Ei tääkään kivaa ole. Mutta hyvä Tellu, kun sait lisää senttejä ja siten mielenrauhan.
Mä allekirjoitan myös tuon saman hulluuden. Mä olen miettinyt samaa että miten voisi taas muka tulla täydellinen lapsi. Välillä ajatukset ovat niin hulluja että huh!
Eilen ultrassa vauva näytti kyllä täydelliseltä. Oli kääntynyt raivotarjontaan edellisenä yönä. (se kyllä tuntui!) Siellä se pikkuinen sitten joi lapsivettä ja maiskutteli suutaan ja näytti kieltäänkin. Ja mikä parasta istukka on siirtynyt niin, ettei ole enää kuin sentin röörin päälllä. Vielä muutama sentti tarvitaan ja sitten saisin synnyttää normaalisti. Kohdun kaula oli 6cm ja kiinni, joten mun touhuumiset ja välillä kipeätkin supparit eivät ole saaneet mitään aikaiseksi. Enkä kyllä epäillytkään. Siitä tulikin mieleeni Me9:n sairaalareissu. Onneksi menit!
Mulla ne supparit ei saa mitään aikaiseksi edes synnytyksessä. No saa, mutta hitaasti ja kivuliaasti. Jokaista olen ähertänyt tuntitolkulla. Nopein taisi olla n.11 tuntia kunnon vääntöä + kotona odottelut päälle. No, eipähän tarvii pelätä syöksysynnytystä esim. laivassa kun palataan suomesta takaisin. Toi kohdun kaulan pituus on musta aika hurja. Liekö se sitten syy pitkiin synnytyksiin. Onko kellään mitattu tommoisia lukemia? melkein ällöttää, kun ajattelee, että siellä on tommonen kamala pötkö :ashamed:
Apuva, sikolätin kimppuun lähtee hän. Apuuva ja nurmikkokin on ajamatta ja lakanat revitty sängyistä, eikä pesty. Apuuuuuuva.