KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

Tellu , minusta ei ole odottamaan sinne saakka.
Sinä saat ja sinun melkeinpä TÄYTYY valittaa meille täällä, se lohduttaakin kummasti ;)

Viime yönä näin unta, että synnytin tytön, joka painoi 7470g ;), vaikka luulimme pitkään, että painonsa oli 4740g. Uni oli äärimmäisen todentuntuinen... Lastenneuvolan täti oli kiukkuinen, että lapsi on liian kehittynyt heti synnyttyään -hänellä oli pitkä pellavatukka, juoksi ja kirmaili ja puhua pälpätti -oli sellaisen 8-vuotiaan tytön oloinen. Terkkatäti kielsi minua julistamasta painokömmähdystä facebookissa :xmas:

Feenikslintnen 40+5
 
Viimeksi muokattu:
Heipat,

en ole sanut kirjoitettua. Olen ollut huonossa kunnossa. Veren vuotoa vatsaan yms. Kivut järkyttävät, aivan kuin synnyttäisi tuollaista Feeniksen unen vauvaa :kieh:
En oikeen saa nytkään kirjoitettua. Morffiinihuuruissa ei ajagtus oikein lennä. Nyt alkaa jo helpottamaan muuten kyllä.

Vauva on niin ihana että se on parasta lääkettä mitä voi olla. Laitan kohta kuvan.
anteeksi sekavat tekstit. olette mun mielessä kovasti. Jännät paikat....
 
Voi että kun söpö vauva sulla, Riemu :heart:
Ei ole kyllä helppoa varmasti sectiosta toipuminenkaan, mutta onneksi vauva auttaa siinäkin asiassa :hug:
Toivottavasti toivut pian ja kivut helpottavat. Kuinka ptkään siellä teillä ollaan sairaalassa section jälkeen?
 
Aivan ihana vauva riemu! Onnea vielä älyttömästi!!! :kiss: Toivottavasti kivut alkavat hellittämään pian.

Feeniks suhteellisen isokokoisen vauvan synnytit unessasi... :whistle:

MrsBree onnittelut kuudennesta tulokkaasta ja tervetuloa mukaan! Milloinkas on arvioitu saapumispäivä?

Ja okei, nyt minä sitten valitan.. :mad: *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* *piip* näin ensialkuun... :mad: Soittivat sitten äitipolilta ja minullahan oli se käynnistys sovittu 10. päivä.. Noh, eipä ole enää vaan siirrettiin se maanantaille 13. päivä... *piip*!!!!!!! Okei, eihän tuossa ole kuin se kolme päivää, mutta ottaa päähän ihan kunnolla!!!! Nyt on ihan oikeasti sellainen olo että synnyttäköön joku toinen tämän vauvan, minä en sitä ulos saa.. :headwall: Ja siis en uskokaan että tämä käynnistyisi luonnostaan vaikka edelliset onkin käynnistyneet ihan ittekseen..

Tellu30 40+2
 
Ihana söpölainen Riemulla siellä kainalossa. :heart: Onnittelut vielä tännekin puolelle ja pikaista toipumista.

MrsBree Onnittelut ja tervetuloa! :flower:

Feeniksillä on ollut sitten hyvän kokonen univauva. :D Itse näin ei niin mukavaa unta tässä yksi yö. Siinä mies jätti miut ja lähti kaverin uuden tyttöystävän matkaan. Kun heräsin niin olin niin kiukkuinen miehelle että meinasin potkaista sitä, mutta onneksi sitten tajusinkin että oli unta. :D Olis ukkokulta voinut vähän ihmetellä muuten...
Ja sisko näki sellaista unta että kuolin synnytyksessä. :( Vähän siis epämukavia unia ollut viime aikoina.

Tellu30 Kurjaa kyllä tuollainen, varsinkin jos olo on ihan kurja muutenkin. :( Jaksamista siulle ja jos se vauveli sieltä omia aikojaan kohta tulisi. :hug:

Oma olokin on sellainen että kyllä tästä voisi nyt lähteä jo synnyttämään. Tänäänhän oli tarkoitus lähtee, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Esikoinen syntyi 38+2 viikoilla että jos tämäkin vaikka tähtäisi sit siihen samaan päivään. :D No eipä auta kun odotella, vois vaikka taas siivota tässä kun ei muutakaan keksi. Kohta tää talo on niin puhdas että oksat pois...

AngelEyes ja Säihkis 38+0
 
Angel Eyes ei ole kivoja unia tuollaiset, mutta onneksi ne on unia.

Mitenhän tuota saisi nollattua tämän pääkopan ettei kokoajan vaan ajattelisi tätä raskautta ja kurjaa olotilaa.. Olisiko ideoita? ;) Ärsyttää kun haluttaisi lähteä käymään jossain vähän kauempana, mutta sitten toisaalta taas en uskalla jos kuitenkin sattuisi lähtemään käyntiin niin sitten olisi hätä kädessä.

Jeps, mutta nyt odotteleen että mies tulee kotiin kera pizzojen.. :p
 
Angel Eyes: esikoisen syntymäviikon mainitsit, entäs muut? Että onko todellisia toiveita päästä synnyttämään piakoin (ihan kuin sen viosi määritelä itse)?

Tellu, sanopa muuta! Minulla(kin?) on tämä raskaus ja ennenkaikkea tuleva synnytys, sen alkamisajankohta IHAN alati mielessä. Vaikea on olla olemattakaan, koska joko vatsaa tai selkää jomottaa, kaikki liikkeet aiheuttavat supistuksen. Minä VANNON, että kuopuksen syntyessä 1v9kk sitten en ollut näin kypsä ja ristiriitaisin mielin. Itseasiassa muistan, että minulla ei ollut mikään kiire synnyttämään missään vaiheessa, vaikka hän syntyikin rv 41+5. Mikä nyt sitten on muuttunut??? Pääkoppani kierrokset vain. :confused:

Tämä päivä oli jännä, koska mies lähti pikatyöreissulle 2h:n ajomatkan päähän. Naapurin mies on ollut hälytysvalmiudessa, jos joudun viskaamaan kuopuksen ja muutkin sinne. Mutta nääh, ihan hyvin on jakseltu.
Neuvolassa -tämän raskauden viimeisessä -kävin. Verenpaine oli korkeimmillaan : 106/74 vaan hyvähän tuo edelleen oli. HARMITTAA, että eilen kontrollipuntaroinnillani kotona paino oli tasan 2kg alempi kuin viikko sitten -ja tänään se oli taas neuvolassa sama kuin viikkositten. Höh. Säärien ja nilkkojen ihon kolhiintumisista terkka varoitti, jalat ovat siinä kunnossa, että ihoni parane tosi hitaasti ja säärihaavojen riski on todellinen. Vauva liikkui ja sydän sykki, pitkäksi tyypiksi terkka hänet taas mainitsi, muttei..painavaksi/isoksi? MITEN th-henkilökunta voi sanoa, ettei vauva enää lasketun ajan jälkeen kasva paljoakaan -se on todella yleinen lausahdus. Mistä muka vauva osaisi päätellä: "Ahaa, la meni tuossa, lopetanpa kasvamisen!" ? :D

Nyt laitettiin lähete yliaikaiskontrolliin, se sijoittunee sitten ensi viikon loppupuolelle. Iltapäivällä minulla oli känny äänettömällä ja synnäriltä oli soitettu. Soitin takaisin vasta ko. 16 jälkeen enkä saanut enää ketään kiinni -kypsää!!! Nyt saan odottaa viikonlopun yli sitä kontrollipäivämäärää. Kenen pää mua kestää?
Tosi kypsää, Tellu, myös sinun päivämääräsi lykkäytyminen, voin vain kuvitella turhautumisen!

Mitäs HotMilkille tänään kuuluu?

MrsBree, tervetuloa minunkin puolestani! Kerro itsestäsi ja raskaudestasi lisää! :)

Voi Riemu, suloinen tyttösi on! Sinulla taisi olla aika rankka koettelemus?
Feenikslintunen 40+6
 
Viimeksi muokattu:
Feenikslintunen Mie en oo koskaan päässyt laskettuu aikaan saakka odotuksien kanssa. Kakkonen ja kolmonen syntyivät kumpikin 39+1 ja nelonen 38+6. Saa nähdä että antaako tämä sitten odotuttaa itseään kuinka pitkään, mutta varautunut olen että ensiviikolla viimeistään syntyy.
 
Juuh, Feeniks kyseli kuulumisia... tänään on ollut ärsytyskynnys huipussaan. en ole edes viitsinyt kirjoitella kun tulisi vain rutkutettua :headwall:

Kaikki alkoi kun pääsin yöllä vihdoin sänkyyn puolilta öin ja unta riitti tasan kolme tuntia, sen jälkeen ei silmällistäkään :mad: Mikään ei voi olla niin ärsyttävää kuin herätä väsyneenä. Mieskin oli yötöissä joten ei voinnut edes kainaloon käpertyä... No jospa huominen olisi parempi päivä :)

Riemu :hug:

Voi Tellu, sun päivämäärä siirtyy kokoajan, toivotaan että vauva innostuisi tulemaan aiemmin... ei taida edes kiristys, lahjonta tai uhkailu vielä auttaa ;)

Nyt saunaan :wave:
 
Huomenta, joskos se tänään olisi parempi päivä.

Hottis uhkailu ja kiristys on jo käytetty, mutta mitenhän tuo lahjonta onnistuisi.. :LOL:

Feeniks me mennään niin samoissa tunnelmissa. Vannon myös että en ollut kuopuksen syntyessä läheskään yhtä hermona, no hän syntyikin 37+2. Ennemmin häntä yritin pidätellä. Kolmosen odotuksen muistan kuinka olin lopussa väsynyt. Toisaalta tuon kolmosen aikana me rakennettiin talo ja todella vauhdilla, mies raukka ei muista loppuajasta yhtään mitään kun paahto hommia niska limassa.

Tuota minäkin kyllä ihmettelen että mitenkähän vauva ei enää lasketun ajan jälkeen kasvaisi??? Joillaki voi tietty istukka vedellä viimeisiään, mutta ei tuota minusta ainakaan voisi sanoa mitenkään säännöksi. Jos lopettaisi kasvamisen, niin eikö kaikille pitäisi käynnistää silloin laskettuunaikaan?

Aamuhommiin on taas mentävä. :wave:

Tellu30 40+3
 
Hei kaikki,
Itsestäni lisää no tässä tulee...
Olen 40v keväällä täytin avioiduin 1.1.09 Irlantilaisen puolisoni kanssa. Heinäkuussa oli avioliiton siunaus kotimaassa. Avioliittoni on toinen. Esikoistyttäreni on 21v, sitten minulla on 8v kaksostytöt, ainoa poikani on 7v ja eka yhteinen lapsemme täyttää tässä kuussa vuoden. Keväällä menetin kaksoset ensin menetin toisen kaksosista ja myöhemmin toisen. Tämän laskettu aika on maaliskuun lopulla. Miehellä myös kolme adoptiolasta entisestä liitosta.



Lisää elämästäni voi lukea blogistani Marianne Breen's-jäsenen blogi | Netlog
 
mä oon niin jumissa tonne maalismasuihin ja tää ketju vähän unohtunut.. ollut väsyä niin ei oo oikeen sinnekään jaksanut hetkeen kirjotella. Onnea riemu vauvasta..
mun odotus menee varmaan 41+ viikoille jos vanhat merkit pitää paikkansa.

nyt vasta siis 11+1 :LOL: eli matkaa on vielä

:wave:
 
CB: kyllä se aika kuluu, välillä madellen,välillä hurjasti kiiruhtaen, muuta kuluu kuitenkin.
Bree:eek:n teillä mukavan monimuotoiset perhekuviot =)

Tänään aamulla, rv 41+1 päivänvalon näki klo.5.19 ihan reipasta tahtia kuudes kullannuppumme, vimppa prinsessamme. Typyllä oli painoa 4020g ja pituutta 50.5cm. Perheessämme reilusti lyhyin ja toiseksi kevein.
Voimme ihan hyvin, hurjissa jälkisuppareissa oksennellen kyllä täällä pyörin.
Kertolen myöhemmin lisää.

Tellulle toivon synnytyksen käynnistymistä NYT!
 
Oikein paljon onnea Feeniks :flower:

Ja Tellulle kans puhkun s ynnytystä käynnistymään, tule jo vauva tule.....

Teretulemasta joukkoon mukaan MrsBree!

Mun pitäis varmaan olla tuolla vauvapuolella, mutta täällä mä vaan roikun. Meidän vauveli on niin helppo ja nukkuu hyvin yölläkin, syöden neljän tunnin välein, kun muut ovat syöneet 1-2 tunnin välein. Olo on siis ihan levännyt.

Miia ja Poju pian ikää viikko (aika menee aivan liian nopeaan)
 
Feenikslintunen Paljon Onnea:flower::heart: vihdoinkin!


Tellu :hug::hug::hug::hug::hug:


Miia Ihanaa että saat hyvin nukuttua. Aika menee tosiaan liian nopeaan..

Mä virun sairaalassa vieläkin... ties vielä kuinka kauan. Vauva on kyllä erikoisen ihanan täydellinen yksilö.:heart:
 
Sydämelliset onnittelut Feeniks :heart: :flower: Ajattelin että sinusta ei vähään aikaan kuulunut että nyt on varmaan menoa. Iso tyttö!

Riemu, miten voit section jäljiltä? Joko olet liikkeellä?

Ihanan helppo vauva sulla Miia

Tellu, toivottavasti olet päässyt jo synnyttämään - kyllä ne viimoset päivät ja viikot on niin pitkiä ja raskaita :hug: :hug:
 

Yhteistyössä