KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

Feenikslintunen En ostanu lappiksia. En ehtinyt vaatekauppaan, kun meninkin ikeaan ja ostin uudet verhot, maton ja kukkia. Mä voin ne lappikset ostaa myöhemminkin kun muutenkin pitää kulkea loppuelämä mammahousuissa, kun tämä vatsa ei varmaan ikinä kutistu.: /

Keskiviikko se suuri päivä , se vähän jännittää joo... IIIK:eek: Huomenna menen kolmeksi tunniksi sairaalaan, mutta pääsen vielä illaksi ja yöksi kotiin. Leikkaus on heti aamulla. En tiedä vielä tarkkaa kellonaikaa. Ilmoitan sen sitten, niin osaavat Tellu ja Feenikskin ponnistaa samaan aikaan. Kiva Hottis kun elelet hengessä mukana:heart:

Hottikksella onkin vesien menon jälkeen pitänyt kiirettä. Huhhuh!! Ymmärrän kyllä että Feeniksilläkin on pelko että vedet menee ja siten tulisi kauhea kiire, jos edellisetkin synnytykset ovat nopeita olleet. Mulla tuo vesien meno ei ole auttanut yhtään. Supistukset on laitettu aina keinotekoisesti alulle ja synnytys tapahtunut pari vuorokautta vesien menon jälkeen. Mä olen oikeestaan aika helpottunut, kun nyt leikataan, niin ei tarvitse taas synnytys maratonia tehdä.

Mutta nyt kirjojen päällystys hommiin... vieläkin pukkaa uutta kirjaa ja vihkoa ja nyt kun on neljä koululaista niin niitä piisaa|O Mutta ei se mitään. Olen jo aika mestari. Kuplan kuplaa ei ole tänä syksynä näkynyt:cool: Onhan siitä 9vuotta kun esikoinen koulunsa aloitti.:O
 
Feenikslintunen:

, saunaa meillä ei vielä ole ja seksi tuntuu ajatuksenakin tuskalliselta noiden suonikohjujeni vuoksi. Joss raskausaika olisi vielä muutaman kuulauden pidempi, minussa ei olisi suonikohjutonta kohtaa :headwall:



:LOL::LOL: Ei olisi suonikohjutonta kohtaa. Näin sut sieluni silmin pelkkänä suonisena möykkynä:LOL: Hups, anteeksi, ei saa nauraa. Mutta kun itekkin kärsin samoista vaivoista, niin saa vähän nauraa.




:mad::headwall: en osaa lainata oikein:headwall: . Yritin monta kertaa korjata. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Feeniks, en mäkään niin kauheast usko noihin Ässien tehoon - joka kerta olen pakottanut tai pakottautunut seksiä harrastamaan laskettuna päivänä, mutta nyt se tuntuu aika työläältä puuhalta joten saa nähdä jääkö se meiltäkin vain kuvitelmaksi :headwall:
 
Hottis on nikkilyhenteenä aivan mainio, en ole ennen kiinnittänyt huomiota :D
Ha todellakin, huisin nopsa ulospuskenta sinulle se kertomasi synnytys oli,huh :O

Mitä, Riemu, ne sinulle huomenna siellä lasaretissa tekevät -oleto varma, että vielä kotiudut? ttänäänkin olen ehtinyt miettiä sinua vaika kuinka monesti, kun en ole nähnyt tekstiäsi, kunhan siis varmistelen :saint: Vai että suoninen möykkky... juups, kamala mielikuva ja kuitenkin jotenkin tuttu :vampire:, koetan sietää naurusi tässä ketutuksessani.
 
Siis hei oikeasti, nämä supparit ovat nyt liian säännöllisiä -ja vihlovat alati :confused: Tämän TÄYTYY vielä kestää sen pari viikkoa ---tai edes sinne sovittuun keskiviikkoon! Onneksi se terävin tunne ja järisyttävin tajunnanräjähdys " tätä se olikin, miksi olen TAAS tässä tilanteessa" vielä puuttuu.
 
Feeniks, se vauvan tulo todellakin oli hämmentävä kokemus - kätilö odotti sairaalan ovella kun saavuimme ja totesi että hyvä kun on housut jalassa ettei vauva tipu lattialle :O sängylle päästyäni ja kun housut saatiin pois niin kätilö totesi että pää näkyy, ponnista vauva ulos. Siinä me sitten miehen kanssa taivasteltiin että tässäkö tämä oli, vauva rinnalla ja autokin sairaalan oven edessä, tavarat, kamera siellä. Hetken päästä mummo, joka jäi kotiin muiden lasten kanssa soitteli että oletteko päässeet turvallisesti perille - no oltiinhan me ja vauvakin jo hörppäili ensimaitojaan :heart:
Jotenkin toivoisin että tämäkin vauveli syntyisi samaa mallia, toipuminen oli tosi nopeaa.
 
Feeniks ai sulla on jo säännöllisiä. Ehkä otatkin varaslähdön ja saat vauvan jo huomenna. Ihanaahan se olisi. Sitten ei tarvitsisi enää jännittää synnytystä. Hui, laita väliaikatietoja. mä valvon kuitenkin koko yön.
En yhtään tiedä mitä ne siellä tekevät mulle huomenna, mutta lupasivat vielä yöksi kotiin päästää kun pyysin nätisti, muuten olisivat pitäneet yötä siellä. Me asutaan ihan sairaalan kupeessakin ja lupasin aamulla olla ajoissa. Nukun sitten tietysti pommiin tai siis ponniinhan se on virallisesti.
 
:LOL: :LOL: , riemu toi olikin hyvä vastaus!! Mutta oikeasti sun maha on kyllä ISO - oletko mitannut mahanympärystä? Eihän sitä tietty tiedä jos siellä onkin joku salamatkustaja :eek:
Käykin niin kuin meidän tutuille, että yhden vauvan synnyttyä kätilö paineli naisen mahaa ja tuumasi että täällä on toinenkin :O , kaksoset siis syntyivät - mutta tämä tapahtui ennen ultraääniä 70-luvulla.
 
Riemu, onhan tuo vatsasi aika ...kookas. Kaunis! Ja...kookas :D Ihana :heart: (voi ääks, en ole yhtään syränihmisiä :O )
Ja mahtavan vastauksen olit kyselijälle antanut :D

Hottis, uskomaton synnytys todellakin, vau!

Tuossa juuri ärisin miehelle(kin), että onhan minulla ollut säännöllisiä 2-3h kestäviä suppariperiodeja ennenkin tässä raskaudessa -samanmoista varpaillaanoloa kaiketi kuin Tellullakin. Nyt kovemmat panokset tulevat tuosta hemmetin vihlonnasta -se ei ole ennen ollut näin säännöllistä eikä supistuksiin kietoutunutta.
 
Puhdetta olisi joo...

Nyt kuulostaa siltä että sä feeniks lähet pian vauvan hakuun. Jos lähet niin miljoonasti tsemppiä. Kaik menee hienosti, äläkä pelkää liikaa. Perhanan kipiäähän se kyllä tekee... Höh, mä taas en ole mikään hyvä tsemppaaja...

Onkohan Tellu ihan poikki viime yön jäljiltä vai onkohan mennyt jo sairaalaan.

Hitsi että eletään jänniä aikoja.:eek:
 
Täällähän on ollut jänniä paikkoja! Onkohan Feeniks vielä kotosalla vai alkoiko uudelleen?

En minä lähe minnekkään.. Hiukan paremmilla mielin kuitenkin olen. Kiitoksia kaikille myötätunnosta! :flower:

En usko että keskiviikkona tehdään minulle mitään muuta kuin kurkitaan mikä on tilanne ja voivotellaan ja toivotetaan hyviä jatkoja.. :mad:

Tuosta vesien menosta kommentoin itsekin kun esikoiselta ne meni.. Illalla oli ystäviä kylässä ja siinä tuli naurettua oikein urakalla (eli jonkin sortin ponnistelua ;) ) ja yöllä sitten pomppasin sängystä ylös ja vedet valu lattialle sillain hissun kissun.. Aluksi mietin että nytkö minä pissin pitkin lattiaa, mutta sitä tuli ja tuli niin totesin sitten ettei se mitään pissiä ollu. =) Tuo oli muuten jännä että vaikka olin täydessä unessa niin kerkesin pompata sängystä ylös ettei sänky kastunu ollenkaan.

riemulla on kyllä kiitettävän kokoinen maha. :heart: Sinä kyllä vaikutat kuitenkin sellaiselta että ei taida kauaa nokka tuhista kun maha on jo poissa. Ellei sitten uutta matkalaista tule heti perään.. ;)

Hottis sulla on kyllä ollu vauhtia synnytyksessä! Huh huh! Millä mielin nyt olet menossa, jännittääkö että kerkeätkö sairaalaan?

Aamuhommiin täytyy mennä. :wave:

Tellu30 39+6
 
No, Feeniks ehkä sitten huomenna :)

Tellu, kiva että mieli parempi :) Kieltämättä ajatukseen on hiipinyt ehtiminen sairaalaan. Viime kerralla lähdettiin kun supisteluja oli ja soitin synärille että voisinkohan tulla näytille ennen yötä että tietää sitten tilanteen. Kai se oli jokin aavistus. Mutta entä nyt, jos sitä aavistusta ei tule niin synnytänkö kotona vai matkalla :confused:
Mies tuntuu jännittävän ehkä hitusen enemmän. Ja ilmat tietysti tekee oman lisänsä, se 60 km lumipyryssä tai tosi liukkaalla voi kestää yllättävän kauan. Mutta toivon hartaasti ehtiväni kuitenkin sairaalaan, kotisynnytystä tai saati autossa en toivo.

Mukavaa päivää kaikille! Ja Riemulle paljon tsemppejä jos sattuukin ettei ne päästä sua enää sairaalasta kotiin. Tuu sitten heti kertomaan kun pystyt vauva-uutiset :heart:

:wave:
 
Feeniks , mä menin just tuolloin nukkumaan kun sä ton viestin kirjotit. Siihen asti sain päivystettyä sun tilaa ;) Näinkin susta sitten koko yön unta. Sä olit järkännyt katujuhlat, joissa soitto soi ja nauru raikasi. :LOL:

Tellu Huomenna pyydät sitä lääkäriä niistämään vielä kovemmin vauvan nenän. Jos se auttais. Tollanen kiusaaminen sais loppua :stick:

Mä aloitan nyt kunnon siivousurakan ja kuuraan talon hienoksi. Kattelin just kun tossa naapurin rouva lueskelee kirjaa ulkona ja sillä siivooja pesee ikkunoita. Meinasin näyttää keskaria. Sill ei ole edes lapsia! Taidan olla vaan kade :ashamed:
 
riemu tuollainen ei ole reilua että yhdellä käy siivooja ja toisilla ei.. :kieh: Jos jollakulla sellainen käy, niin todellakin se pitäisi saada kaikille. Lakiehdotusta vetämään.. ;)

Hottis minä olen vähän samoissa tunnelmissa että en tahtoisi kotiin tai autoon synnyttää. Mutta nyt on tosiaan alkanut pelottaan että osaanko lähteä oikeaan aikaan kun kuitenkin tämä on tehny tuloaan jo niiiiiin pitkään ja kipeään. Noh toisaalta, minusta tuntuu että tämä vauva ei tule ulos ilman lääkkeitä tai saksia.

Onpas se kiva kirjoitella tässä kun lapset takana hommailee.. Ovat kaataneet pari laatikollista leluja selän taakse ja sitten häipyvät kun pieru saharaan.

Ruokkimishommiin täytyy ruveta. :wave:
 
Tellu ja Hottis, skitsoilette synnyttämisen nopeuden/hitauden ajatusten kanssa ihan samalla tavalla kuin minä :confused: Olen enimmäkseen varma, että tämä tulee liian nopeaan, koska niin paljon vihloo ja niin pitään on supistukset olleet kivuliaita. Ja kun tosiaan sain edellisestä sairaalaanmenoajankohdasta kätilöltä haukut (okei, hän oli täysin väärässä ammatissa ja sieti jäädä eläkkeelle -haukkui miehenikin siitä, ettei mies ottanut kameraa esiin ja seuraavassa siksi, että ei tarvitsisi koko ajan räpsiä kuvia :kieh:) , kun saavuin paikalle verta vuotavana (kohdun suulta sitä tuli ) ja 8cm auki.
Toisena hetkenä mietin, että entäpä jos tuleva synnytys niin ärsyttävä kuin nelosesta: 4cm auki sairaalaan saapuessa, kamalat supistukset ja 4 tunnin kuluttua edelleen sen saman tyhmän 4cm auki |O. Sen senttimäärän kuuleminen masensi! Toisaalta sitten hetken kuluttua siitä vauva olikin maailmassa .
Noin, tuollaisia minä täällä mietin päivät pitkät ja kuulostelen jo liikaakin tuntemuksiani. Saimme kuopuksen kanssa tosin lähdettyä aamupäiväksi perhekerhoon. Se teki hyvää -olla vähän muiden seurassa (eräs puolituttu äiti juteltuamme tovin ja noustessani sohvalta kirkaisi: "Mikä sulla on tuossa!" Tarkoitti vatsaani -ei ollut huomannut minun olevan raskaana :xmas: ), toinen taas surkutellen sanoi toivoneensa, että jo olisin päässyt punnertamaan.

Voi noita Riemun unia :D Mukavaa, että olen päässyt noin syvälle elämääsi :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Saas nähdä onko sitten viimenen masukuva vai ehtiikö tässä vielä kuvailemaan lisää. Eli tämä tältä aamulta. Laittakaas veikkauksia kumpi masussa on, kun niin nihkeästi olen niitä saanut. :)



Riemulla aika pallo. Ihana.:heart:

HotMilk Huih, miten nopsa synnytys siulla ollut. Toivottavasti tämä oma ei tosiaan noiden vesien menolla ala, kun lapsenvahtikin tulisi parin tunnin viiveellä Lahdesta. :eek:

Feenikslintunenkin vielä yhdessä kasassa, mutta huomennahan se synnytyspäivä vasta olikin. :D

Tellu30 Meidän lapsilla vähän samanlaiset meiningit, soittelin tuossa uutta verokorttia äippärahaa varten ja jouduin levittelemään noita papereita niin nyt niitä on sitten kanniskeltu ympäri taloa.:headwall: No siivousta tässä teen, että ei sen puoleen haittaa, mutta kun just olin saanut edes lattiat näkyviin niin hieman ottaa päähän...

Positiivista oli se että olen niin ahkerasti maksellut veroja että veroprosentiksi olisi tullut 0, tosin otin nyt sitten kuitenkin 5, ettei jostain syystä tule mätkyjä. :) Kiva noin päin että saa nyt jotain uusiakin juttuja ostettua vauvalle.

AngelEyes ja Säihkis 37+4
 

Yhteistyössä