~Kesän Kuumeilijat~

MLL hyvä tietää, että noi mammaksin testit ei välttämättä oo luotettavia. Sulla on kyllä hyvät infot eri asioista :).

Itseasiassa tänään kp 18/28 sain haamun ovistestistä, mut ei kai se haamu välttämättä mitään tarkoita.. täytyy kattoa huomenna uudestaan.

yöperhonen toivon todella että oisit raskaana! ja anu koita jaksaa odotella. Jännittävää :)
 
MLL
Jaaha...YP jos huomenna päivittelee listaa niin voi laittaa mulle 2/26-32. Näköjään toi kierto jatkaa lyhentymistään. :/ Ensi kuussa sitten varaillaan lekuri aikaa kun on muutto ja loma ohi.
 
heippa, saanko tulla takasin tuttuun pinoon? :ashamed: ei kestäny miun oleskelu odotus puolella tammikuuhun niinku ois pitäny, ekassa ultrassa huomattiin et sikiön kehitys oli jääny 7+ viikoille eikä ollu sykettä :'( lääkkeellinen tyhjennys tehty eilen, fyysisesti ihan hyvä olo jo. maanantaina sairaalaan tarkistukseen..

kuumeilu jatkuu siis, en tiiä vielä aletaanko heti yrittään uutta, minä haluaisin mut mies ei ole varma :ashamed: puhu jotain et pitää tämä käsitellä ensin kunnolla ja sitte vasta miettiä uutta.. vielä on tietenki liian aikasta miettiä uutta raskautta, tässä parin viikon aikana voi miekkosenkin mieli muuttua.

mulla oli vähän vuotoa ennen ultraa niin osasin pelätä pahinta, mies oli ihan varma et kaikki on niinku pitää ja sille tuli ihan puskista suru-uutinen :(

 
marjutti :hug: voi surkeus :'( mulla tuli ihan itku.. ikävä kuulla tollasia uutisia.! en oikein osaa nyt lohduttaa mitenkään... :ashamed: olen niin pahoillani.!! :hug: :hug: tule toki heti takaisin kun vaan siltä tuntuu:) ihan hyvä varmasti, että käsittelette miehen kanssa asian ja ehkä hänkin on sitten paremmilla mielillä taas mukana:) voimia kovasti teille :hug: :heart:
 
kiitos yöperhonen, maanantai meni kauhuissaan odotellessa tiistai aamun ultraa, jotenki tiesin ja pelkäsin et ei kaikki ole ok. nyt jälkeen päin ajateltuna niin kyllä raskausoireetkin katos vähän aikaa sitten.. :'( tiistai meni itkiessä silmät päästä, oli aivan kauhea tilanne se ultra :'( niinkun kuvitella saattaa. eilinen menikin sitten kipulääketokkurassa.. sairaalassa oli mielettömän ihanat kätilö ja hoitaja jotka teki tilanteesta niin siedettävän kun vaan pystyivät.

miehen kans pitää asiasta jutella et kummallakin henkinen puoli pysyy myös mukana.

kun kätilö ultrasi minun kohtua ja munasarjoja, niin se sano että katoppa täällä on oikeen nätit munasarjat ja aivan rivissä vauvoja tulossa :heart: aivan selkeesti näky munasoluja rivi =) miehen kans tuli jo vähän hymyä tuossa =)
 
AnQ
Marjutille suurensuuret halaukset :hug:

Miulle voisi päivittää listaan testipäiväksi 19.6. - silloin on tosin vasta kp 24/26, mut ajattelin testata ajoissa. Ollaan juhannus ihan perheen kesken, joten tuskin tulisi muutenkaan alkoa otettua - onpahan ainakin sit vielä toinen hyvä syy, jos plussan testiin saa. Vaikka olen jotenkin vakuuttanut itseni siitä, ettei tärppi ole käynyt, silti sitä salaa toivoo.. huoh. Esikoinen tärppästi kolmannesta kierrosta, katsotaan kauan kakkoseen menee.

Plussatuulia kaikille testaajille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
Annien, jospa se oireettomuus ois se oire:D ite en oo kskaan kohdunnapukkaa kokeillu, joten en osaa neuvoo sen kanssa...
Niin no samaa oli esikoisestakin että ei ollu mitään oiretta mihinkään..
Jännäillään nyt ainakin sunnuntaihin asti ellei pidempäänkin.
 
AnQ
Voi että, Anulle paljon halauksia :hug: Oli kyllä uskomattoman pitkä kierto, mutta kai se nyt helpottaa, ettei tarvitse elää epätietoisuudessa (viitaten siis siihen että kierto venyy muttei testitkään anna muuta kuin negaa)? Toivotaan, että seuraava kerta on se, kun tärppää! :heart:
 
AnQOli mulla tuossa joku aika sitten kiero 100 päivää, ja nyt oli viimeset kolme kiertoa noin 38pv. Olin ihan varma et venyy taas ihan älyttömiksi!! Toisaalta oon tyytyväinen menkat tuli kuin se et olis vaan venyny.. Mutta alkaa myös todella hirvittämään nuo mun yrityskertamäärät.... Taas niin tuntuu että ei toivoa ei edes ole koko omaan pikkuiseen kääröön!
 
MLL
Voi Marjutti :hug: Olen tosi pahoillani! Tiedän sen mustuuden mikä nyt vallitsee ajatuksissa, mutta usko minua, kyllä aurinko vielä yltää sinne risukasan pohjallekkin. Kunhan jälkivuoto loppuu, niin ettäköhän te sitten saa päätettyä jatkatteko vauvapuuhia vai pidättekö tauon. Näin jälkikäteen muistelen itselleni sen haaveen uudesta vauvasta olleen se kiintopiste, johon turvauduin kun tuntu oikeen pahalta. Muista, että jos tuntuu, ettei yksin jaksa niin neuvolasta varmasti saa tietoa, minne voi mennä juttelemaan. Itse kävin mielenterveyshoitajan luona kerran ja oli mukava kuulla omien ajatusten olevan normaaleja ja ohjeita miten surussa pääsee eteen päin ja tänne tietty kirjottelet niin me lohdutetaan :)
 
Hmm. Kohdunnapukkaa kävin kokeilemassa ja se ei oo niin matalalla ja "auki" kun viime kierrossa mut en mä sitä sanois et se ois kovinkaan korkealla ollu...enkä tiedä oikeen et oliko pehmeä vai kova. Ihan vähän eri tuntuinen kun viime kierrossa.
 
PERJANTAI 12.6




Julita..........................kp62/29..........yk5............1.toiveissa



yöperhonen-..............kp28/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp28/31............yk1............2.toiveissa
tiitu87........kp22/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
angel08.....................kp21/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp20/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike.........................kp18/28..........yk2...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp17/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp17/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp15/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp14/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp10/28-31.......yk4............3.toiveissa



Hali87........................kp3/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp2/26-32......yk6...........1.toiveissa
anu84........................kp1/28..........yk18...........1.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien
19.6 tiitu87, AnQ


PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10



 
anu :hug: ois teille jo sen plussan suonu.! toivotaan että ens kierto tois plussan tullessaan:)

MLL, onnea koulupaikasta.! hitto ku sais itteään niskasta kii ni kävisin kans sen lh koulun loppuun:)

Annien, voi ku oiski nyt teillä tärppi käyny.!!;)

täällä täti pysyny ainaki vielä poissa... eilen autossa istuessa tuntu nipistelyä vasemmalla munisten kohalla.! mitä ihmettä sit ollu:eek: toiotaan, että kierto ei veny.!:)

Iloista päivää kaikille ja mukavaa viikonloppua.! :heart:
 
Anulle pahoittelut tädin tulosta :hug:

Tänään kp 19/28 ovistesti näytti sit selvää negaa, vaikka eilen oli selvästi haamu.. Toivotaan että kehossa tapahtuu ainakin jotain, kun imetyksen myötä painoni laski niin paljon että pelkään sen vaikuttavan hormonitoimintaan. Mutta nyt siis oon jo lopettanut esikoisen imetyksen.
 
yp, samaa toivon. Ei ois kiva hääpuvus pelätä menkkoi ;) Mutta enemmän kyllä toivon teille tärppiä :heart:

tiitu, helppo sanoa näin ulkopuolisena mutta älä testaa :) Ei sitte tulis turhia pettymyksia kun siin aika varmasti ei mitään näy. Harvalla näkyy ennen ku on menkat myöhässä.

ON:
Kävin uudestaan koittaas sitä knapukkaa ni on se kyllä kovahko. Hitto ku en muista millä kp:llä koitin sitä viime kierrossa ku se oli selkeesti matalammalla ja pehmeempi. Loppuvaiheessa kiertoa kumminkin.
JÄNNITTÄÄ!
 
mä lähden nyt miekkosen siskon kans shoppailee.!!:) pakko käydä ostaa joku kiva uus paita ja ehkä housutkin:D koirille kävin ostaa keitettyjä luita ni ne nakertaa niit nyt ihan onnessaan tossa... jos mä niitä hemmottelen ni kai itteensäkki saa:)
 

Yhteistyössä