~Kesän Kuumeilijat~

AnQ
Tiitu, täällä ei ole oikeastaan mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Alavatsaa juilii aina välillä, eli se vois tietää menkkoja - yleensä menkkakivut on ihan j ä r k y t t ä v ä t . En vaan muista, juiliiko aina alavatsaa kierron lopussa vai onks tää nyt joku raskausoire. Kyllä mie varmasti saan tän r. oireeksi käännettyä :D

Ekaa odottaessa oli olo koko ajan sellanen, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mitä ei sit kuitenkaan koskaan tapahtunut. Jos nyt mietin, et tuntuu siltä ettei varmasti ala, niin sehän on ihan loogista et ne sit kuitenkin alkaa..? Jos mie alan toivomaan et alkaispa menkat, niin eiks ne sit just jää pois? Miun logiikka on ollu aina huippuluokkaa! :xmas:
 
tänään käyty ultrattavana ja onneksi kohtu oli tyhjentyny luonnollisesti kokonaan, etten kaavintaan vielä joutunu. gyne sano että uuden yrityksen voi alottaa vaikka heti, yhtiä menkkoja ei ole pakko oottaa =) mies on vaan nyt se ongelma.. :| kyllä se varmasti vielä vauvan haluaa kun oli tuosta ekastakin raskaudesta niin onnessaan, en tiiä onko tää jotain keskenmenon pelkoa vai mitä.. onhan tää ollu sillekki rankkaa, on ollu mukana tyhjennyksessä ja ultrissa.. vaikka ei se kyllä ole suoraan sanonukkaan et ei heti halua yrittää uudestaan. =) sano jotain et 'ehkä vois vähän ootella ennenku uutta, tai voi mieli vielä tietenki muuttua..' kun km oli ihan tuore juttu. pitää jutella =)

 
TIISTAI 16.6




Julita..........................kp66/29..........yk5............1.toiveissa
Annien.......................kp32/31............yk1............2.toiveissa



tiitu87........kp26/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
angel08.....................kp25/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp24/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike.........................kp22/28..........yk2...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp21/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp21/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp19/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp18/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp14/28-31.......yk4............3.toiveissa



Hali87........................kp7/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp6/26-32......yk6...........1.toiveissa
anu84........................kp5/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp5/28............yk18..........1.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



19.6 tiitu87, AnQ


PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10



 
Niinpä.. olis jo pe ja juhannus ja varmuus tästä kierrosta! :) Mulla on hieman sellainen olo et vois olla raskaana, koska nännit on hieman arat ja tuntuu et oon tulossa kipeeks. Mut toisaalta en kyllä saanu oikein ovista tikuteltua..joten siinä mielessä ei vaikuta kovin lupaavalta. Ois kyllä kiva tietää ennen juhannusta niin tietaisi että uskaltaisiko juoda jotain..
Mut perjantaina mulla on vasta kp26/28 joten en tiedä et kannataisko sillon testata jollain herkällä...

 
Heippa! Täällä ei mitään uutta. Töissä menee hieman heikosti ja se laskee mielialaa :( Jospa se nyt tästä kuitenkin helpottuisi ja tämä iso möykkyahdistus katoaisi. Olen kyllä aktiivisesti etsinyt uutta työpaikkaa ja alkanut taas pohtia oppisopimusopiskelua, mutta mietityttää tämä työnhaku + vauvaprojekti -yhdistelmä. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä, josko sitten tälläkin :)

Välillä tulee myös mietittyä, onko minusta sittenkään äidiksi. Toisaalta tiedän, että mitään syytä miettiä tällaista ei ole, mutta kuitenkin.. Pelottaa myös, että josko ei sitten voisikaan koskaan saada lapsia, mitä sitten tekisi? Olen nuorempana sairastanut anoreksiaa (josta tosin toivuin melko nopeasti ja hyvin), mutta tällöin lääkärit pelottelivat lapsettomuusfaktoilla. Olisi aivan kamalaa, jos jostain syystä olisin itse tällaisen tilanteen aiheuttanut..

Kuten huomaa, tänään ei ole kovin hyvä päivä. Heräsin varmaan väärällä jalalla.. Onneksi miehellä alkaa tänään reilu viikon vapaat, se piristää kyllä <3

Toivottavasti muilla olis tänään oikein hyvä päivä <3 Ja aivan hurrrrrrrrjan paljon peukkuja kaikille jännäilijöille, mikä oliskaan parempi tapa juhlia juhannusta kun katsella kokkoa tietäen että seuraava juhannus tulee olemaan ihanan pienen ihmisen ihkaensimmäinen juhannus <3
 
täälläkin herätty väärällä jalalla, jotenki masis aamu.. :ashamed: aivan turhaan miehelle (taas!) kiukuttelin. voivoi on tää vaikeeta.

tuo ultra uutinen oli kyllä hyvä juttu =) laskeskelin et juhannuksen jälkeinen viikonloppu vois olla meille ovis aikaa. sitähän ei voi kovin varmaksi sanoa näin km:n jälkeen mut hyvin mahdollista et se sinne ajoittuu. hyvin siis aikaa miestä puhutella :D

nyt pakko raahautua "aamu" suihkuun =) oon kyllä mestari tässä aamu vitkuttelussa yökkärisillään, jos ei mihinkään piä lähtee :LOL:
 
MLL
Tääläkin jotenkin alakulo iskenyt, liekö tuo ainanen vesisade ja harmaus tuola ulkona aiheuttaa osittain. Minäkin olen kantanut korteni kekoon tossa kiukuttelussa miehelle, harmittaa entisestään kun tulee toista syyttä suotta sätittyä ja toinen yrittää vaan rauhotella eikä ees ärähä takasin :( Ystävän heppakin varso kuolleen varsan eilen ja on nyt ite huonona, ei ole helppoa lisääntyminen eläin puolellakaan ja huoli on tietysti sitten kova, että kuin tamma raukan käy.

Koitetaampas ottaa tavotteeksi piristyä loppuviikkoa kohti, maaliskuuhan on vauvarikasta aikaa kun juhannuksena ollaan niin lemmekkäitä :D :heart:
 
AnQ
Uaaaaaaah, miten tää aika tuntuu menevän niin kamalan hitaasti! Jos jonkun luonteenpiirteen haluaisin muuttaa itsessäni, niin se olisi kyllä ehdottomasti tää järjetön kärsimättömyys - muutenhan olen täydellinen, kröhöm :xmas:

Eilisen päivän juilutteli mahaa, selkää ja lonkkaa, enteilee menkkoja tai sit ei. Miulla on häikkää toisessa lonkassa (Perthes), ja esikoisen odotuksessa se rupesi oireilemaan tosi pahasti jostain viikolta 6. Olin varma, että oon loppuraskauden pöyrätuolissa, kun en pystynyt välillä laskemaan yhtään painoa sille jalalle, mut kivut häviskin sit ihan kokonaan viikolle 12 mennessä. Loppuraskaudessa olikin sit vähemmin kipuja (eli ei yhtään) kuin mitä koskaan aikaisemmin. Tietty takerrun nyt tohon kipuiluun, et sen on pakko olla joku r. oire |O

Mitä teidän keskiviikkoon kuuluu? :)
 
MLL
Tänne kuuluu huomattavasti parempaa kuin eilen :) Aurinko paistaa ja huomasin, että parissa viikossa olen saanut painon hilattua pari kiloa alas päin! Se on nyt pysynyt useamman aamun alhasemmissa lukemissa, vaikka yleensä heittelee ylös alas. Vielä oisi jokunen kilo jäljellä, mutta kyllä tekee hyvää motivaatiolle kun huomaa jotain tapahtuneen :)

Mitäs muut? :wave:
 
KÄÄK! Sain ehkä haamujen haamun! Fak... Kädet tärisee! Ei tuo voi olla.. tai no voi mut ehkä se on viivanpaikka. MIKSI piti testata tänään!!!Miks en voinu oottaa huomiseen et se ois ees hitusen vahvempi viiva.



Klikkaamalla suurenee.
 
KESKIVIIKKO 17.6




Julita..........................kp67/29..........yk5............1.toiveissa
Annien.......................kp33/31............yk1............2.toiveissa



tiitu87........kp27/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
angel08.....................kp26/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp25/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike.........................kp23/28..........yk2...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp22/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp22/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp20/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp19/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp15/28-31.......yk4............3.toiveissa



Hali87........................kp8/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp7/26-32......yk6...........1.toiveissa
anu84........................kp6/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp6/28............yk18..........1.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



19.6 tiitu87, AnQ


PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10



 
AnQ
Annien, oletko tutustunut kuin paljon et tuleeko noissa testeissä paljon viivanpaikkoja näkyviin? Kyllä miun mielesä tuossa hitunen vaaleanpunaista näkyy (näytän varmaan ihan idiootilta täällä kun koitan katsoa aina vähän eri kulmasta, vaikkei se ruudulla nyt niin vaikuta :D). Toivottasti viiva vahvistuu! Meinaatko testata huomenna uudelleen?
 
AnQ, noihin ei periaattees pitäs tulla viivanpaikkoja mut oon kyllä niitäkin saanu mut ne on tullu testiajan jälkeen ja ovat selkeesti olleet niit harmaita. Tuo tuli ihan testiajan sisällä ja edelleen on näkyvissä. Testaan nyt ainakin illemmal vielä ku jemmaan pissaa mahollisimman kauan. Tuo oli 4h rakossa ollutta eli ei mikää paras mahd.
 
MLL
Niin joo ja YP, mulla oisi muuten menossa yrityskerta numero 7 :) Tai voihan sen niinkin ajatella, että ensi kuussa tulee täyteen yhteensä 1,5 v vauvan odotusta ylä- ja alamäkineen. Voisi kai ajatella, että toivoa on enemmän kuin sellasella joka ei ikinä ole raskaana ollutkaan, mutta eipä tää siltä tunnu. Synkistelyä :ashamed:
 
MLL, kyllä tää itelle tuli ihan puskista. Olin valmistautunu siihen et menee saman verran kun esikoisen kanssa eli puoli vuotta. Tässä kierrossa olin vielä kunnon ressi-pirkko kaiken suhteen niin senkin takia olin aivan varma että ei tärppää.

Kyllä se siitä :hug:

Mä lähetän teille kaikille hirmuisen plussapuhurin ja koittakaas pitää peitot juhannuksena liikkeessä :) Maaliskuussahan syntyy erittäin paljon lapsia ;)
 

Yhteistyössä