~Kesän Kuumeilijat~

Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Ei tosiaan Annien mitään henk. kohtasta, välillä vaan tässä matkan varrella on alkanu plussauutiset herättämään jotain ei niin kauniita tunteita :)
Juu .. Ihan ymmärrettäviä ne mun mielestä on. Hyvä kaveri on samassa tilanteessa ja vähän jännitti sille kertoa. Kuitenkin halusin sille ekana kertoa kun tärkeä ihminen on. Sekin sano että oottaa koska sillä tulee tästä odotuksesta katkeria ajatuksia..
 
AnQ
Suurensuuret onnittelut plussasta, Annien :heart: :flower:

Täällä kaivellaan vaan napaa ja syljeskellään kattoon (lähestulkoon ainakin), eli ei mitään juhannussuunnitelmia (grillailun lisäksi). Oon onnistunut menettämään hermoni tänään kaupassa ainakin miljoona kertaa, joten nyt ois parempi olla juhannuksen syömingit hankittuna |O Joudun ihan varmasti viimeistään huomenna kurvaamaan paikalliseen ABC:hen tuijottelemaan tyhjiä hyllyjä, kun tajuan jonkun tosi oleellisen asian unohtuneen.

Huomenna olisi testipäivä, jos on, jotenkin tuntuu että taidan kuitenkin odottaa sunnuntaihin. Miulla on yksi herkkä testi kaapissa, mut turhaan tuhlaan sitä vielä. Ehkä on fiksumpaa odottaa edes siihen oletettuun vuodon alkamispäivään. Äh, miten miusta yllättäen tuli näin rauhallinen!

Hauskaa juhannusta kaikille, arvon naiset! :flower:
 
Annien paaaljon onnea!!<3 :flower:

Itselläni huomenna 29/29 ja jännittää paljone ttä alkaako la menkat vai ei.. jos ei ni su käyn ostaa testin..en jaksa mennä aikaisemmin ees ostamaan mitään ku sit kuitenki testaan aikaisemmin. :D rinnat on kipeet ja vatsa täynnä ilma.. hmm ei oikee muuta tai no päivällä tuntu menkkamainen olo hetken mut se loppu sit melkein heti..
 
PERJANTAI 19.6




Julita..........................kp69/29..........yk5............1.toiveissa



tiitu87........kp29/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
angel08.....................kp28/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp27/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike.........................kp25/28..........yk2...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp24/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp24/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp22/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp21/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp17/28-31.......yk4............3.toiveissa
Hali87........................k10/28............yk3..........1.toiveissa



MLL...........................kp9/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp8/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp8/28............yk18..........1.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



19.6 tiitu87, AnQ


PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.



 
LAUANTAI 20.6




Julita..........................kp70/29..........yk5............1.toiveissa



angel08.....................kp29/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp28/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
minttumaaria76..........kp25/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp25/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp23/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp22/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp18/28-31.......yk4............3.toiveissa
Hali87........................k11/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp10/26-32......yk7...........1.toiveissa



anu84........................kp9/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp9/28............yk18..........1.toiveissa
tiitu87........kp1/29-33.....yk12.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp1/26-28........yk3...........2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT





PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.



 
MLL
Tiitu kantsii varmaan alottaa tekemällä kotitestejä ja testaamaan niillä. Viime keväänä mulle papakokeen yhteydessä sano terkka, että siitä näkee onko hormoonitoimintaa, että ootko siinä koska käyny? Siitä selvii ainaki jotain ilmeisesti, mua lohdutteli kun tuskailin, että koska raskaudun, että hormoonit pitäisi toimia. Sulla kuitenkin on niin nopeesti alkanu noi raskaudet, et en usko että sulla mitään häikkää olevan sillä saralla :hug: Täälä kyllä kaikki tietää miten turhauttavaa tää oottelu on, että pura tänne vaan.
 
Jo on oudot menkat.. vuotoa ei tuu paljoo, pieni hyytymiä vain vessassa käydessä max nuppineulan pään kokoisia, selkää särkee ja vatsaa juilii.. lämmöt yhä 37.1..
ei oo aikaisemmin ollu näin.. siksi mietityttää..
 
AnQ
Plääh, en malttanut odottaa ja testasin tänä aamuna tyylipuhtaan negan. Juilii masua, eli eiköhän menkat ala ajallaan. Katsoo nyt, onko kierto sen normaalin 26 päivää vai taas 31, en kyllä keksi mitään, miksi kymmenen vuoden säännöllinen kierto heittäisi häränpyllyä. Mie olen aikoinani kironnut melko lyhyttä kiertoa, mutta näissä hommissa se toimii ihan hyvin :xmas:
 
Heipsis!

Ihanaa Annien, onneaonnea :)

Tiitu&Melike&AnQ, :hug: ja peukkuja meille kaikille tulevaan kiertoon <3

Oon onnistunu pitämään taas matalaa profiilia enkä huomannukaan et kp:t on noin "pitkällä".

Monet kaverit ja tutut kyselee vauvauutisia, vaikka suurin osa ei edes tiedä meidän yrittävän. Olen alkanu saamaan omituisia viestejä semmosilta, joitten kanssa ei olla puhuttu pitkään aikaan. "Moikka! Näin unta että olet raskaana, kerropas siis!" Hmm..

Kuluvalla viikolla olen ollu vähän paniikissa, kun on ollu vähän huonoa oloa jne. Panikoin että josko sitten kuitenkin olisin plussannu edellisestä kierrosta, vaikka menkat alkoikin. En oikeasti tähän kyllä usko ollenkaan, mutta kun edellisessä kierrossa otin rokotteen samantien menkkojen alkamisesta testaamatta ja hoitsu vielä painotti, että missään nimessä raskaana ollessa ei saisi ottaa rokotetta. Argh. Minä ja mun mielikuvitus.

Lähipiirissä on todettu vakava sairaus ja se harmittaa :( Vielä kun äiti totesi yks päivä, että meijän suvussa on raskausuutiset tullu tosi monta kertaa jonkun kuoleman jälkeen. Ei kiitos.

Sain myös tietää, että meijän suvussa ISÄN puolella on kaksosia. Muistanko ihan väärin, vai periytyykö kaksoset äidin puolelta yleensä? Mites se menikään?
 
SUNNUNTAI 21.6




Julita..........................kp71/29..........yk5............1.toiveissa
angel08.....................kp30/33............yk5...........2.toiveissa



Minky.........kp29/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
minttumaaria76..........kp26/27...........yk4............2.toiveissa
enkelipojat................kp24/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp23/19-44.......yk7............2.toiveissa
Lilla2009....................kp19/28-31.......yk4............3.toiveissa
Hali87........................k12/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp11/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp10/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp10/28............yk18..........1.toiveissa



tiitu87........kp2/29-33.....yk12.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp2/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp1/26...........yk2............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT





PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:
Sain myös tietää, että meijän suvussa ISÄN puolella on kaksosia. Muistanko ihan väärin, vai periytyykö kaksoset äidin puolelta yleensä? Mites se menikään?
Juuri näin, äidin puolelta ja useimmiten vielä hyppää sukupolven yli. Meillä miehen suvussa kaksosia, mun puolella joitain myös, mutta siitä jo monen monta sukupolvea.

ON: Täällä ei kummempaa, kp 23/19-44, pientä vihlontaa ajoittain, hiukset jatkuvasti rasvaisen oloiset, elohiiri lähes päivittäin vasemmalla alavatsalla, mahalleen mennessä vanha sektio-arpi kiristää, mutta eiköhän nämä ole vaan hormonaalisia omituisuuksia.
 
heippa! viikonloppu ja jussi vietetty, aika rauhallisissa merkeissä meni. hyvin on syöty ja sen mukaisesti vähän turvottaakin :x ja juotu myös, mukava oli ottaa vähän sidukkaa, tulihan tossa jo taukoo.. :LOL:

mies jähti justiis takas armeijaan, perjantaina taitaa tulla sit taas kotiin..

puhuttiin tästä vauvanteosta, ja tultiin siihen tulokseen että otetaan rennosti, tjottaillaan, tärpistä oltas tietysti tosi onnellisia. mutta siis pyritään nyt nauttiin kesästä pääasiassa, onhan se totta et vaikka ei heti ekasta kierrosta raskaudu niin hyvin tässä ehtii =) saa nähdä miten käy :D

annien paljo onnea plussasta!! on se niin ihanaa =)
 

Yhteistyössä