Heipsis!
Ihanaa Annien, onneaonnea
Tiitu&Melike&AnQ, :hug: ja peukkuja meille kaikille tulevaan kiertoon <3
Oon onnistunu pitämään taas matalaa profiilia enkä huomannukaan et kp:t on noin "pitkällä".
Monet kaverit ja tutut kyselee vauvauutisia, vaikka suurin osa ei edes tiedä meidän yrittävän. Olen alkanu saamaan omituisia viestejä semmosilta, joitten kanssa ei olla puhuttu pitkään aikaan. "Moikka! Näin unta että olet raskaana, kerropas siis!" Hmm..
Kuluvalla viikolla olen ollu vähän paniikissa, kun on ollu vähän huonoa oloa jne. Panikoin että josko sitten kuitenkin olisin plussannu edellisestä kierrosta, vaikka menkat alkoikin. En oikeasti tähän kyllä usko ollenkaan, mutta kun edellisessä kierrossa otin rokotteen samantien menkkojen alkamisesta testaamatta ja hoitsu vielä painotti, että missään nimessä raskaana ollessa ei saisi ottaa rokotetta. Argh. Minä ja mun mielikuvitus.
Lähipiirissä on todettu vakava sairaus ja se harmittaa
Vielä kun äiti totesi yks päivä, että meijän suvussa on raskausuutiset tullu tosi monta kertaa jonkun kuoleman jälkeen. Ei kiitos.
Sain myös tietää, että meijän suvussa ISÄN puolella on kaksosia. Muistanko ihan väärin, vai periytyykö kaksoset äidin puolelta yleensä? Mites se menikään?