¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

MarNei pahoittelut, kirjoituksesi koskettavat samoin tilanteenne. Voimia jatkoon!
Kiva että plussanneiden viivat vahvistuvat.

ON: Nega testattu kaksi päivää ennen virallista testipäivää, enpä usko että se vaihtuu enää. Harmittaa, muttei jaksa enää edes itkettää. Kyllä se itku tulee sitten taas. Ainut hyvä puoli on että saan jatkaa tässä samassa pinossa, koska toka ivf pitkällä kaavalla alkaa heinäkuun lopussa ja punktio elokuun puolessa välissä.
 
Sooda: Olen todella pahoillani negasta :hug: Testaathan sitten viela uudelleen varsinaisena testipaivana. Ihan vaan varmuuden vuoksi... Jos ei tuosta plussaksi muutu, niin onneksi jaksat jo katsoa jatkohoitoihin ja kiva kun pysyt meidan pinossa.
 
Tatyana :flower: yess!!

sooda :hug: pieni toivo on silti vielä jäljellä, joten vielä ei siirretä takasin hoidon odottelijoihin =)

Mä nyt sitten en meekään käymään polilla vaan sain ohjeet puhelimitse. Samalla tyroxiiniannoksella jatkuu sinne elokuulle, kestää kuulema kolmisen kuukautta että se arvo alkais tasottuun. Alotan jokatapauksessa sen synarelan enskiertoon, millon sitten alkaakin ja jatkan sinne elokuulle. Toisaalta helpottaa ettei tarvi ittekseen alottaa vielä piikkijuttuja, mutta hirvittää kauanko sitä lamautusta joutuu käyttään ja ettei lamais sitte ihan liikaakin.. :/
Miten muuten kun reseptissä lukee että 2 kertaa päivässä molempiin sieraimiin, eli yhteensä 4 suihkausta? Vai niinkun aamulla toiseen ja illalla toiseen? En tajunnu kysyä.. rupesin vaan miettiin kun kysyin ton reseptin riittävyydestä, siihen on laitettu 90 annosta, ja sano että sittenhän riittäs 45 päiväks, mutta sillonhan se tarkottas sitä että vaan 2 suihkausta/pvä!? Vai laskikohan se vaan väärin. Montako suihkausta se siis yleensä on? :attn:
 
Risupesa: Vai olikohan se edes nenaan ;) Hih, mua naurattaa, koska olen itte ihan samanlainen. En muista puoliakaan mita mulle sanotaan ja toista puolta en muista kysya. Onneksi on ollut aina mies matkassa, koska se muistaa. Ei kylla luota muhun patkaakaan noissa laake asioissa. Sen takia varsinkin tulee aina mukaan. Ja joka paiva kysyy, etta olenko ottanut laakkeet. Sitten viela kyselee erikseen, etta sen ja sen laakkeen jne. Heh! Yritin tuossa muistella, etta miten se meni, mutten ole ollenkaan varma. Jotenkin sellainen muistikuva, etta molempiin sieraimiin suihkautin aina kun piti suihkauttaa. Toi nyt ei ole mitenkaan luotettava tieto. Kysyisin mieheltani, mutta ei ole kotona =)
 
pappis
Pp 6 ja ensimmäinen nega testattu herkällä testillä :'( .
Joo, tiedän että on tosi aikaista, mutta testaillaan nyt sitten joka aamu viralliseen testipäivään (pp12) asti =) .
Oireita ei mitään edelleenkään. Edes lämmöt eivät ole olleet koholla missään vaiheessa.

Nyt muut piinailijat oireita ja testituloksia kertomaan!
Ja onnittelut plussanneille!
 
Sarma
Tulin lomareissulta tänään ja testasin ihan puhtaan negan.. Mä en usko, että koskaan plussaa saan, koska sitä en ole kahden vuoden aikana kertaakaan saanu, enkä nytkään. Oon itkeny kotona tän iltapäivän, tuntuu niin pahalta, niin käsittämättömän pahalta.. Veritesti olis ollu huomenna mutta ei siis tarvi mennä sinne.. :'(
 
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT


nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt


Tuulia-76...............................3.ivf (p)..........vko26
Annie77................VL.............2.ivf (p)..........vko26
Katriina77........Ovumia............ivf(l)..............vko30
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........vko34
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
aitiliini83...............VL..............2.icsi...........vko34
Iines-74..................................ivf...............vko35
Duffy.....................VL..............icsi (l).......elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas....elo-syyskuu
anna1979.............Naistenkl...ivf..............syyskuu
Tähtisilmä79....K-PSHP/Oys.....ivf
Sartsa00.................................icsi?

Testaajat, pvm


Rouva B.................VL.............ivf (p)
sooda....................................pas...............26.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf...............30.6.
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7.



Myöhemmin onnistuvat :hug:

Tirlittan1968..........VL............2.ivf, syksy
MarNei75...............VL
Sarma....................VL..............ivf


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf (l)...........10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.

 
pappis Ehdottomasti liian aikaseen oot liikkeellä, ei kai siinä vielä mitään voiskaan näkyä, käsittääkseni edes niillä herkimmilläkään (10llä )..?!

Sarma :hug: Oliko tää teidän eka ivf? Ei vielä kannata lannistua!
 
Sarma
Joo, eka ivf oli, mutta mulla on vaan sellanen vahva tunne, ettei tämä tule koskaan onnistumaan..

Tässä on jo vaikka mitä kokeiltu ja aluksi sanottiin, että pienellä avustuksella tulen kyllä raskaaksi.. :( Ei auttaneet clomit, ei inssit, eikä nyt eka alkion siirtokaan tuonut mitään positiivista.. Pas todennäköisesti voidaan tehdä vasta elokuussa, koska klinikka on nyt heinäkuun osittain kiinni..
 
Sarma Tiedän tunteen... mullakin on se jo etukäteen vaikkei oo ensimmäistäkään hoitoo tehty :ashamed: että miks tälläkään nyt muka asiat mihkään muuttus, enhän mä alunperin uskonu että koskaan joutusin lapsettomuustutkimuksiinkaan, sitten uskoin selviäväni jollain tablettiavuilla tai korkeintaan insseillä, mutta tähän pisteeseen sitä sit on ajautunu rämpiin, niihin viimesiin oljenkorsiin! Kai sitä aina joku pieni toivo jossain syvällä takaraivon syövereissä elää, ei kai näihin muuten lähtiskään, mutta kumma kuinka aina toisten plussiin on niin paljon helpompaa uskoo...

Kauhee katkerikon purkautuminen taas :LOL:
 
Sarma
risupesä: Nimenomaan SE pieni takaraivon toivohan se on mikä kuitenkin saa jatkamaan..

Toisaalta välillä on sellainenkin olo, että kunpa kaikki tämä olisi jo ohi ja kaikki voitava tehty, oli lopputulema mikä hyvänsä. Epätietoisuus on ehkä se pahin.

Sekin on totta, että toisten plussiin minäki uskon. Myös siihen, että plussaat ennemmin tai myöhemmin, mutta omaan plussaan en usko. Siihen pe*keleen testiin ei vaan koskaan tule kahta viivaa..

T: Toinen katkerikko :)
 
pappis
Joo, täytyy myöntää että enkka oli testauksen suhteen :ashamed: mutta kun jostain netistä jonkun luin testanneen jo pp 7 ekan plussan, niin ajattelin josko edes roskishaamua näyttäisi =) ...
Mutta ei näyttänyt ei... Huomenna reissuun sunnuntaihin asti ja testit tietysti joka päivälle mukaan :)
Jos plussaa näyttää, niin lupaan ja vannon, että tietsikan ja netin jostakin etsin, ja teille tulen kertomaan! Jos mitään ei siis sunnuntai iltaan mennessä kuulu, niin negaa ollaan testattu vielä pp 10.
Myönnetään, mä olen vähän pimbo näien testien suhteen, mutta kyseessä vika hoito, niin sitä plussaa toivoo NIIIIIN kovasti (ihan kuin se tulisi sen helpommin, vaikka tunnin välein testailisi :) ).
 
Heissan!

Nuppu76, sarina13, Tatyana, onnea plussista! :flower: :flower: :flower:

Piinailijoille isot peukutukset plussien puolesta b=)d

:hug: :hug: neganneille :'(

Täällä täti tekee tuloaan, harvinaisen lyhyt kierto, 29pv vaan! Ois saanu olla vähän pidempi, koska nyt ne seuraavat kuukautiset tulee sitten todennäkösesti sen reissun kanssa suht yhtäaikaa ja päätettiin ettei aleta siellä piikittelemään ja varsinki jos alkavat vähän ennen reissua, niin eihän me mitenkään ehditä takas punktiota varten. Että menneepi elokuun loppupuolelle se hoidon alotus näillä näkymin. Eipä siinä, siihen varauduttiinki ja jääpähän miehelle enemmän aikaa syödä niitä clomeja. Yllättävän hyvin on muistanu ottaa ne aina :D
Niiden puolittaminen on kyllä ollu hiukkasen hankalaa, ei oo millään meinannu saada tasasia puolikkaita, mutta tokko tuolla nyt niin suurta merkitystä jos toinen puolisko vähän isompi välillä.
 
sarma&risupesä:Täältä ilmoittautuu kolmas katkerikko...Ei onnistu kahden viivan saaminen rtestiin, ei millään! Ymmärrän valitettavan hyvin, miltä tuntuu. Nyt alkaa itsellä pikku hiljaa elämä voittaa eikä toivo tule loppumaan varmaan koskaan, vaikka näillä näkymin viimeinen siirto tehtiinkin. Pakko vaan on toivoa ja uskoa!

Krokodiili: Onnea plussasta! Olen kyllä nyt rehellisesti kade, mutta hätistelen kateuden samoin tein pois...Iloitse täysillä, niin minäkin tekisin, jos se plussan joskus saisin!

 
heisan taas pitkästä aikaa!
lääkäri soittelöi tänään sperma testin tuloksesta ja oliki käynyt niin että oli parantunut hieman mutta silti tulos surkea mutta päästään hoitoon =) aiemmin tulos oli 0.01milj ja nyt oli 0.2 milj. mistähän johtuu tommonen....voiko sperman laatu tollee parantua..... luulis et huononee mitä enempi ikää tulee... eli sitten elokuussa punktio ja siirto. mitenhän sinne asti jaksaa odotella
Pappis: Aika aikasee lähet testailee :D itse joskus alotin pp9 mutta vielä näytti negaa vaikka sit pp10 molemmissa raskauksissa näyttänyt plussan =)
Krokodiili: Onnea plussasta :flower:
 
Krokodiili, onnea plussasta! :flower:
Sarma, ymmärrän fiiliksesi. Meillä oli kanssa sama tilanne, sanottiin että ollaan helppo tapaus. Sitten alkoi tietty ajattelemaan, että heti se sitten natsaa. No toka IVF kuitenkin vasta tärppäsi tuoresiirrosta (sitä ennen ekassa IVF:ssä ei tuoresiirtoa ja 2 PAS:ia negaa). Jostain luin, että onnistumisprosentti kasvaa aina kuudenteen ivf:iin asti. Älä vielä lannistu!
Hyvää kesää kaikille, ja lisää plussia kiitos =)
terv. Nuppu76 (6+0)
 
Sarma
Onnittelut krokodiili! :flower:

Kyllä mäkin olen kade nyt just kun itsekin olis halunnut olla tuossa asemassa, ei maha minkään.. Mutta elämä on tämmöstä, aina ei voi voittaa. Mutta toisaalta, mites se veikkauksen mainoslause menikään, jos et veikkaa, et voi voittaa! :D Joten täytyy itse tässä suunnata katsetta siihen uuteen yritykseen.

Miten rouva B:n kävi? Mä kun tiedän, että silläkin oli testipäivä tänään..
 
Heips!

Täällä on salaa jo testattu ensimmäinen nega (pp8). Joo tiedän, olen aikasessa ja vannotin itselleni, että en testaa, ennenku varsinaisena päivänä, mut toisin kävi, taas :)
No, emmä vielä minään tosta negasta oo, ku onhan tässä vielä aikaa, onhan?
Rupee vaan ärsyttään välillä, ku täällä porukat valittaa, että "ei varmaan taaskaan tuu mitään, ku ei oo mitään oireita". HEI haloo!! Tarviiko aina tuntua joltaki. Ei mun mielestä! Mulla on monta ystävää, jotka on tullu vahingossa raskaaksi, mut ne on huomannu vasta kuukausien päästä olevansa raskaana, just sen takia, ettei ole mitään oireita ollu. (okej, hieman huono vertaus, sori)

Ja tää ei ollu ilkeesti sanottu, vaan että toivoa on, vaikka ei miltään tunnukaan. Lippu korkeelle!! Mullakaan ei ole mitään oireita ollu, mut silti pidän toivoa yllä. Ja onhan se niin, että tollanen alkio on kuitenki niin pieni, että eihän se voi miltään edes tuntua. Ja raskausoireet tulee mun tietääkseni vasta myöhemmin (pahoinvointi yms..)
 
Krokodiili
Kiitos onnitteluista. En uskalla vielä yhtään iloita. Ehkä sitten, jos plussat vahvistuvat lähipäivinä. Ja vaikka varsinaisena testipäivänä edelleen olisi plussaa, niin sittenkin jäytää vielä pitkään pelko keskenmenosta.

Tätä on niin monta vuotta toivonut... Viiden vuoden projekti. Joten nyt on hyvin vaikea luottaa ekaan haaleaan plussaan.
 

Yhteistyössä