¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Tirlittan1968
Napsuneiti mulla on Pregnyl 21.50 eli samoihin aikoihin =) Mulla tosin lyhyt viljely.
Iines mulla on n. 8 kasvamassa ja voivottelin vähäistä määrää lääkärille niin hän sanoi että parempi on jós folleja ei tule liikaa, mulla oli ekassa IVF:ssä 14 joista vaan yksi päästiin siirtämään- eli ei se määrä vaan se laatu.
 
Napsis, mäkin oon huomannut mulla lievää aivojen pehmenemistä.. Kauheeta sekoilua ollut koko päivä. :)

Lisäks taitaa mieliala olla vähä liipasimella, äsken sain kauheen raivarin ja itkukohtauksen kehiteltyy ihan pienestä. Mies pitää varmaan ihan hulluna, ei voi mitään. :ashamed: Nyt on kyllä aikas huono olo ollut koko päivän ja vatsa tuvonut kun ilmapallo.
 
Täälläkin havaittu aivojen pehmenemistä! Mitä lähemmäs se toimenpide tulee, sitä enemmän mä huomaan sekoilevani. Ihan vaan esimerkkinä: lähdin hakeen apteekista lisää gonalia ja ne jarrut, pääsin apteekkiin ja totesin et resepti on keittiön pöydällä :LOL: Eipä muuta kun takas kotiin hakeen resepti ja uudelleen apteekkiin. Onneks matkaa ei ole kuin joku kuus kilometriä edestakasin. Tuli sitten ajeltua :LOL:

Ja nyt tänä iltana tuntu erikoisen vaikeelta se pistäminen. Jotenkin en olis millään pistänyt, varsinkin kun piti laittaa molemmat. Aiemmin ainoastaan se eka gonal otti koville, siis henkisesti.

Tirlittan kiitos tsempityksistä. Mua kyllä ottaa päähän toi vähäinen määrä, on ihan sellanen tunne ettei niistä päästä yhtään siirtään. Mut koitan nyt vaan tsempata itteeni sillä, et tuolla toisessakin pinossa porukka lohdutteli et ei se määrä vaan se laatu. Ja et usein jos on paljon niin laatu kärsii. Tähän nyt pitää luottaa.

Mulla vielä siis ultra maanantaina, jolloin selviää se lopullinen punktiopäivä. Eli mulla se ke, to tai pe. Hoidelkaahan te muut ensin hommat kotiin, mä tulen sit perässä.
 
Heippa kaikille, pääsin pitkästä aikaa koneen ääreen kun viime viikot on mennyt lomaillessa! Ihanaa kun sai hetkeksi ajatukset kokonaan pois työjutuista ja melkein jopa hoitojutuistakin.

Eilen alkoi menkat ja tänään mies tuikkasi ensimmäisen Puregon-piikin masumakkaraan, hetken piti ensin muistella mutta hyvin se meni. Olen ihan innoissani kun jotain vihdoin taas tapahtuu, puolen vuoden hoitotauon jälkeen. Saadaan taas edes pieni mahdollisuus!

Eka seurantaultra ens viikon ke ja toinen varmaan sit pe, kun mennään samalla kuviolla ja annoksilla kuin viime hoitokin ja sen mukaan punktio olis sit tiistai 18.8. Mut eihän sitä vielä tiedä meneekö niin tällä kertaa.

Koitetaan tytöt pitää pää kasassa ja lippu korkeella!
 
[/url]
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT [/url]




nm.....hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, vko(t)

fifiris....................Fertinova......ivf................elokuu
Sarma....................VL..............pas..............elokuu
Tirlittan1968..........VL............2.ivf(p)............vko33
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Iines-74..................................ivf...............vko33
sooda....................................2.ivf.............vko34
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........vko34
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
aitiliini83...............VL..............2.icsi...........vko34
Duffy.....................VL..............icsi (l).........elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas......elo-syyskuu


Testaajat, pvm




Myöhemmin onnistuvat :hug:

MarNei75...............VL
Tuulia-76..............................3.ivf (p), ei siirtoa
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf
Positive.................VL.............ivf
Katriina77........Ovumia..........ivf(l)


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf(l)............10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7.
Annie77................VL............2.ivf/icsi (p)....15.7.
Rouva B................VL........ivf(p), km, luomu 8.8.

 
Voi Kiitos Risis, Iines ja Krokodiili,

Sen verran oli täti myöhässä että ajattelin testata huvikseni nyt aamulla.
Lisäksi samoja oireita kun oli tuossa kesken menneessä... Mutta luulin kyllä että hormonit on vaan sekasin.

Tuo testi ei ole edes mikään herkkä, eikä pissa ehtinyt olla kauaa rakossa.
Ei tätä malta uskoa näin monen vuoden yrityksen jälkeen, mutta lupaan kyllä uskoa sitten ultrassa käytyäni kun on tuulimunat ja muut suljettu pois. :D

Mulla jäi huuruneniä pakkaseen ja olin jo lääkkeetkin ostanut PASia varten - kaikki jää nyt käyttämättä. Mutta ihan hyvä niin. Tuntuu myös, että tää on tiukemmin kiinni kun samaa kohtaa kohdussa nipistää kokoajan. :heart:

-Bee
 
Onnea Rouva B, ihana luomuplussa. Positiivinen mielesi suurissa kokemuksissa on jäänyt mieleen.

Tuntui hyvältä lukea noita teidän munarakkuloiden määriä ja varsinkin niitä todisteluja että laatu korvaa määrän. Yritän pitää sen mielessä, vaikka jotenkin sitä vaan toivoisi että rakkuloita olisi paljon, siitä tulee sellainen olo ettei ihan heti tarvitse lähteä tähän hommaan uudestaan. Mutta sopivasti ja hyvälaatuisia on tavoite! Huomenna onkin ultra missä määrä selviää, Puregonia on nyt mennyt 150 IU neljä päivää. Punktioon näillä näkymin viikko aikaa. Maha on pullea ja välillä hengästyttää ja tykyttää. Päänsärky on päivittäistä, mutta lähtee kahvilla ja Panadolilla. Neljästä piikistä kaksi on aiheuttanut mustelman. Näytänpä oikein hehkeältä, pullea ja mustelmainen...
 
mulla on alamasu kans pieniä mustelmia täynnä. Oikein ihana näky. Kumma kyllä olo ei oo kovin turvonnut eikä kipeä. Ainoa että edelleen oksettaa :x . En tiiä voisko osittain johtua myös jännityksestä. Mua pelottaa se tiistain punktio ihan ylipaljon.

Eilen meni vika 200iu puregonia ja tänään klo 21,30 pregnyl. Mennään mun kaverin tykö illalla, hän sit tuikkaa piikin pakaraan. En tiiä miten selviän tiistaihin saakka saamatta sydäriä jännityksestä.
 
Täällä ei vieläkään erikoisempia oireita, turvotusta tai muutakaan. Jonkinlaisia vihlontoja m-sarjoissa tuntunu muttei sellasia normaaleja ovistuntemuksia... semmonen pinkee olo niissä vaan on. Toivottavasti tarkottaa hyvälaatusia palleroita, eikä vaan endon heräilyä.. :$ huomenna iltapäivällä sen näkee..siis jos on jotain nähtävää. Nostetaankohan annosta ensviikoks vaikka ois tehonnu ihan hyvin? Meinaan kun huomenna taas apteekkireissu, että minkälaisen setelinipun tälläkertaa varaan mukaan..
 
Juu, uusiksi meni. Vastasin kaikille onnittelijoille henkilökohtaisesti ja kaikki teksti hävisi! Hyväraskausoire on kyllä tää tohelo olo. Lähdin töihinkin ilman rintsikoita, ihmettelin että tuntuupas paita oudolta päällä. :ashamed:

Napsu: Mulla oli kans noita ustelmia! Pahaa olo ei, toivottavasti vaan "sairastat" ällötyksen pois jo nyt, niin ei tarttee sit alkuraskaudesta. :D Ja miekin hyvin toivon jo, että pikkunen ois ihan oikeessa paikassa oikeasti, koska oireita on enemmän kun viime kierron raskaudessa. :heart:

Tirlittan: Kiitos! Miun positiivisuus on enemmänkin henkisyyttä. Oon vähän hihhuli, ja uskon, että kaikella on tarkoitus, se pitää vaan oivaltaa ja ottaa vastaan. Mutta sullahan on toimenpideviikko! Tsemppiä kamalasti!

Fifiris: Kiitos! Oli kova yllätys, lapsettomuutta liki 5 vuotta nyt meillä ja tämä ihka eka plussa! Tsemppiä sulle punktioon!

Positive: Kyllä me kaikki täältä vielä päästään odottajien puolelle! Aivan varmasti, on täällä kyllä semmosia naisia että jokainen varmasti ansaitsee sen oman vauvan.

Halleberry: Juu, sun nimimerkin muistaa herkästi! KIITOS! Ja tervetuloa lapsettomuushoitoihin. Tsemppiä kamalasti ja toivottavasti ette ole hoidoissa kauaa!

sooda: Kiitos, ei sitä ikinä ihmeitä odottele omalle kohdalle. Mutta kai niitä tapahtuu vuoronperään jokaiselle. Hurjaa! Miten sun ultra meni? Kuulumisia?

Risis: siunki kuulumisia odotellaan tältä iltapäivältä!

Toivoopi Bee 5+1
 
Paljon onnea Rouva B! :flower: Kaikkien koettelemusten jälkeen tulikin sitten luomuplussa, vautsi vau!
Olen taustaillut koko kesän ja pitänyt peukkuja kaikille teille, että tulisi lisää plussia. Ja niitähän on tullut :) Tsemppiä hoitoihin kaikille!
terv. Nuppu76 + Nöpö(12+6)
 
Iines ja Rouva B, kiitos tsempistä!
Tulin just punktiosta ja vähän oon pettynyt tulokseen. :(
Loppujen lopuksi mulla oli kehittynyt 28 munarakkulaa jotka poistettiin (perjantaina lääkäri puhui 10:stä mutta niitä olikin sitten paljon enemmän) No, isosta määrästä ei ollut mitään hyötyä, nimittäin vain viidessä oli sisällä munasolu!! :'(

Lääkärikin sanoi ettei sen ihan näin olisi kuulunut mennä, että noin paljoa tyhjiä ei ois kuulunu olla.. No, niinkun ollaan tässä juteltukin, niin laatu on se joka ratkaisee. Huomenna soitan kahen aikaan klinikalle ja kuulen tuloksen. Kyllä jännittää miten käy!

Itse punktio meni ihan ok.. Rauhottavat mömmöt ja kipulääkkeet laitettiin kanyylista suoraan verenkiertoon, joten ne kyllä vaikutti nopeesti ja tehos kunnolla. Pulssi oli siinä 60 hujakoilla, eli aika rauhallisena pysyin, kiitos rauhattavien. Kyllä se puhkominen silti vähän vihloi muttei mitään ylitsepääsemätöntä. Ja oli onneksi nopeesti ohi. Nyt kyllä vähän juilii masussa... varmaan tää päivä menee ihan sohvalla lepäilessä..onneks mies paapoo.

Eikös huomenna ole sitten napsiksen ja tirlittanin punktiopäivä? Tsemppiä koitokseen!!
 
fifiris aikamoinen munarakkulamäärä.. huoh. Mitenköhän niitä sit ultrassa sillon aiemmin näky niin paljon vähemmän? Toivotaan ja uskotaan että noi kaikki 5 munasolua kuitenkin hedelmöittyy ja pääsette siirtoon ja pakkaseenkin jää jotain!!!!!!!!!!!! Uskon että jännittää!

Joo, huomenna on punktio. Ja tänään on kyllä jo kipee olokin. Alamasu on turvonnut ja sitä vihloo ja alaselkää särkee. Pyykkiä ripustaessa piti jo moneen kertaan yökkiäkkin, eli huono olo vaivaa edelleen. oon hiljalleen koittanut tehdä näitä kotihommia, 2/3 imuroitu ja taitaa se 1/3 jäädä kyllä miehelle, on sen verran kehno olo.

Saa nähdä mikä on meidän saalis huomenna.. jännittää ihan ylipaljon se punktio, mut onneks Fifirikse kokemus oli kuitenkin noin ok.
 

Yhteistyössä