moikka moi :wave:
Onnittelut kaikille vauvansa saaneille :flower: en olekaan hetkeen käynyt odotuspuolella kurkkimassa että ketä siellä vielä kärvistelee, jos nyt ketään enää?
Kurjaa kun joillakin on vauvan kanssa rauhatonta, halitukset heille! Eiköhän sekin ajan kanssa helpota? :snotty: tai sitten olette hyvin temperamenttisten vauvojen äitejä
Meillä menee hienosti ja erittäin helposti, jos nyt kehtaan yhtään hehkuttaa
Tyttö on ollut tähän mennessä ainakin helpoin meidän vauvoista
Pojat olivat paljon vaativampia, kitisivät ilmavaivojaan, huusivat herkemmin ja söivät todella usein! Nyt tuntuu todella että ehdin muutakin kuin istua sohvalla tissi ulkona =)
Tottahan niitä tiheän imun kausia on tiedossa, mutta katsotaan nyt. en usko että tulen kuitenkaan tyttöä kauaa imettämään, varmasti jossain vaiheessa siirrymme tuttipullon ihmeelliseen maailmaan...
Olen nytkin yrittänyt antaa kerran päivässä korviketta pullosta jotta sen syöminen ei ihan unohdu. Lähinnä varmistelen että voin tarvittaessa antaa tytön syöttämisen miehelle.
Piti kysymäni että
onko kukaan uskaltanut antaa vauvan nukkua jo vatsallaan?
meillä on kaikki olleet sen verran jänteviä jo pienestä pitäen että ovat jaksaneet itse kääntää päänsä sivulle mahalla ollessaan. Olen nytkin pitänyt tyttöä aina välillä vatsallaan nukkumassa, rauhoittaa öisinkin ja röyhtäsykin tulee helpommin jos ei olalla ollessaan röyhtäise. Tyttö nukkuukin usein mahalla ollessaan pylly pystyssä :heart: Kyllähän ne kaikki suositukset pyörii päässä ja riskihän siinä on, mutta ihan kätkyt kuolemaa ajatellen ( en tosin haluaisi ajatella sitä yhtään ) niin sehän voi kai tulla ihan missä asennossa vaan.... ?
Olipas inhaa kirjoittaa edes moista :ashamed: :|
Mut sen verran olen jo kiintynyt tyttöön ja rakkaus pientä kohtaan on jo niin valtava että menettämisen pelko kulkeekin sitten käsi kädessä, niinkuin jokaisen lapsen kanssa.
huh, rankkaa tekstiä näin kauniina päivänä..
Mutta meillä ristiäiset pidetään tytön 2 kk päivänä =) ja otin riskin ja aion pitää ne kekkerit täysin kotona
jännää! Meillä on nyt ihan hyvin tilaa, ja meinasin jakaa porukkaa sen verran että vain lähisuku olis kastetta katsomassa ja muita tuttuja ja ystäviä pyytäisin kahville pari tuntia myöhemmin, olisko hölmösti? kai ihmiset ymmärtää tilan puutteen?
tai sit jätän kokonaan kutsumatta...
jep, toinen päivä yksin 3 lapsen kanssa. 2 isompaa on serkkutyttöjensä luona vähän huilaamassa pikkuveljistään
Ja mies tosiaan palaili töihin eikä näillä näkymin enää jää lomalle ennen elokuuta
keitin eilenkin tuplakupit kahvia ihan tottumuksesta kun mies oli kuitenkin koko kesäkuun kotona. Enkä saa mitään tehdyksi, ihan pelkkää häsellystä. Ja nämä hetket kun vauva nukkuu niin huonosti tulee tehtyä kotitöitä :ashamed:
No, kyllähän tää tästä alkaa taas rullaamaan. ja nyt kesällä voi ottaa ihan hyvillä mielin vähän rennommin, eikö???
Ls ja E 3 vko:a :heart: