**Kesämasut 2009**





6.4.[color]
Tiikeri83(JS)**rv29+5**poika**1130g**37,5cm[color]

23.4.[color]
mansikka-maija(KYS)**rv33+4**tyttö**1920g**44,5cm[color]

3.5[color]
s-anttu(TYKS)**35+3**poika**2880g**48cm[color]

4.5[color]
härkäneito(KÄT/H)**32+1**tyttö**1790g**41,5cm[color]

9.5[color]
Bad Virgin(KOKS)**36+6**tyttö**2635g**48cm[color]

11.5[color]
äititys ja onni** **poika**2205g**45cm[color]

18.5[color]
MM83(TAYS)**38+0**poika**3205g**48cm[color]

20.5[color]
vanttu80(PHKS)**37+2**poika**2745g**47,5cm[color]

22.5[color]
augustmam**38+3**poika**3010g**49cm[color]
Mantelinkukka**39+5**tyttö**3450g**49cm[color]

24.5[color]
KuanYin(TYKS)**39+3**poika**2820g**49cm[color]

25.5[color]
kekkeri**39+1**tyttö**3650g**50,5cm[color]

27.5[color]
Peppita(KAKS)**37+3**poika**3000g**50cm[color]

28.5[color]
jeps1(KOS)**39+3**poika**3440g**50cm[color]
Sisu(OYS)**39+0**tyttö**3060g**48cm[color]
Millu78(K-HKS)**37+0**tyttö**2800g**44,5cm[color]

29.5[color]
kesämasu09(KAKS)**39+2**poika**3490g**50cm[color]

30.5[color]
halinalle81(K-SKS)**38+1**poika**3780g**49cm[color]

1.6[color]
umayya(PHKS)**38+0**tyttö**2955g**48cm[color]
fiodetta**41+0**poika**3950g**52cm[color]
Mammanpojat**35+6**poika**2470g**46cm[color]

2.6[color]
cranyo(JS)**tyttö**3476g**48cm[color]
Vauhtis(PHKS)**39+6**poika**4700g**53,5cm[color]
pikkuötökkä(OYS)**40+4**tyttö**3100g**48,5cm[color]

3.6[color]
Taa(TAYS)**40+0**poika**4530g**51cm[color]

4.6[color]
EttiE**37+3**tyttö**3055g**49cm[color]

5.6[color]
big mama88**40+1**tyttö**3470g**50cm[color]
liljahelena(TAYS)**39+0**poika**2990g**48cm[color]
Martsuli(TYKS)**poika**2790g**48cm[color]

6.6[color]
Lisbet78(OYS)**poika**3274g**47cm[color]
kesäihme**tyttö**3770g**53cm[color]
Minttu84(EKKS)**poika**40+2[color]

7.6[color]
RockMummy(JS)**42+3**poika**3970g**52cm[color]

8.6[color]
Leijonaäiti-76**tyttö**3330g**50cm[color]

9.6[color]
c81(KOKS)**poika**3175g**51cm[color]
Levoton Strutsi(NKL)**tyttö**4230g**52cm[color]
Ryhis**tyttö**4210g**53cm[color]

10.6[color]
HelloShitty(PS)**40+6**tyttö**4230g**50cm[color]
Ilmis(KOKS)**40+6**tyttö**3685g**51cm[color]

11.6[color]
Lissuli81(K-SKS)**41+2**poika**2780g**46cm[color]
Sophia(SKS)**41+2**poika**3620g**52cm[color]
josema(SEKS)**39+3**tyttö**3800g**50cm[color]
maare2**tyttö[color]

12.6[color]
tinni(TYKS)**40+2**poika**4780g**56cm[color]
MiNiMaM(KYS)**40+6**3170g**48cm [color]

14.6[color]
Pirtsi80(LKS)**40+1**tyttö**3465g**51cm[color]
omppunen(TAYS)**40+4**poika**3220g**49cm[color]

15.6[color]
Mantelilastu**tyttö**4250g**53cm[color]

16.6[color]
Talvis(SAS)**40+2**tyttö**4000g**52cm[color]

17.6[color]
serafine(K-HKS)**39+1**tyttö**3010g**47cm[color]
topoca(KYS)**39+6**poika**3020g**50,5cm[color]
sunshine25**39+5**tyttö**2820g**48cm[color]
Iidukka(KOS)**39+6**tyttö**2379g**48cm[color]

18.6[color]
maranooka(K-SKS)**39+1**tyttö**3004g*48cm[color]
Traveler**tyttö**4140g**53cm[color]
Cailin(OYS)**40+3**tyttö**3885g**51cm[color]
Ninniliina(TYKS)**tyttö**3210g**49cm[color]
noppispoppis(VKS)**40+2**poika**3390g**51cm[color]
masuha1(TYKS)**tyttö**3840g**49cm[color]
Raffel(TAYS)**tyttö**4500g**53cm[color]

19.6[color]
Elise2(SeKs)**40+2**tyttö**3980g**50cm [color]
la bebe(JS)**40+2**poika**3485g**51cm[color]
Himpsu(K-SKS)**poika**3480g**50cm[color]
Phoca hispida(TAYS)**40+4**poika**3700g**53cm[color]

22.6[color]
MammaM80(TYKS)**40+4**poika**3770g**52cm[color]

23.6[color]
sankofa(NKL)**41+0**tyttö**3246g**48cm[color]
hömppä(KOS)**poika**3704g**51cm[color]
Anni77**42+3**poika**3520g**50cm[color]

24.6[color]
jadal(K-SKS)**poika**3270g**49cm[color]
Maikkku**tyttö**4050g**49,5cm[color]

25.6[color]
kleopatra84(KYS)**tyttö**3575g**48cm[color]
Brianna(KoKS)**tyttö**3375g**52cm[color]

26.6[color]
pa-mi(K-HKS)**tyttö**3110g**50cm[color]
peppi80(NKL)**42+2**poika**3410g**51cm[color]
mihan(SatKS)**41+4**tyttö**3790g**50cm[color]

29.6[color]
emmy(PKKS)**40+5**tyttö**3600g**50cm[color]
möhöeläin(SatKS)**40+1**tyttö**3735g**50cm[color]

3.7[color]
Heidi-Maria(KOS)**40+5**poika**3570g**50cm[color]

 
Hei nyt säpinää tänne. Kertokaas miten teidän vauvat nukkuu vuorokaudessa? Mulle kertyi sairaalassa kauheet univelat ja nytkään kotona ei paljoo nukuta. Miten imetys on lähtenyt käyntiin? Meillä poika on saanut lisämaitoo sairaalasta asti..oispa kiva siirtyä täysimetykseen. HUomenna meillä eka neuvola.

Kuan Yin ja vauvis 7vrk :heart:
 
Moikka! Jokos täällä joku jo käy... Kiva juttu! =)

Täällä nukkuminen sujuu aika hyvin. Vauva joutui olemaan keskolassa ensimmäiset päivänsä, niin se rytmi sieltä on suurinpiirtein vieläkin päällä... Päivällä syöttökertoja on kyllä enemmän kuin siellä. Alussa en saanut imettää, koska vauva ei jaksanut syödä. Ei siis ihan alussa jaksanut pullostakaan, nenämahaletkun takia olikin keskolassa. Sairaalassa sain lypsettyä maidot vauvalle, kunnes maidon tulo alkoi ilmeisetikin mun stressaamisen (alkoi olla jo kamala ikävä, kun en tiennyt milloin saa vauvan kotiin tai edes samalle osastolle sairaalassa) ja erossa olon takia vähenemään. Alku päivät kotona imetin, annoin pullosta omaa maitoa ja lisäksi vielä korviketta. Nyt oon muutamat päivät pelkästään imettänyt ja näyttää ihan tyytyväiseltä eikä ole tarjottua lisämaitoa huolinut. Perjantaina on neuvola, jospa painokin olis noussu... Maitoa alkoi tulla lisää kotona, kun yritin ihan tietoisesti rentoutua. En päästänyt heti vieraita kattoo vauvaa, söin hyvin ja herkuttelin ja vietin aikaa vauvan kanssa. =)

Tulee tänne pikku hiljaa varmaan enempi porukkaa, kun nyt on jo kesäkuu...

Kuan Yin, tuu kertoo huomenna neuvolakuulumiset!

s-anttu ja suloinen 4 viikkoo ja 1 päivä :heart:
 
Kiva s-anttu että teillä on lähtenyt imetys sujumaan. Kyllä itekin oon huomannu miten maitoo tulee helpommin ja enemmän kun saa kunnolla rentouduttua vauvan kanssa =)

Neuvolasta tultiin äskettäin.Kaikki oli oikein hienosti. Iho oli kunnossa ja mikä parasta paino oli noussut nyt tasan syntymäpainoon eli 2820! Katotaan mihin suuntaan kehittyy, kun alan jättää korviketta pois..

Hassuu kun mulle tulee jotenkin kaihoisa olo kun käyn tuol odottajien puolella, kun se vaihe on nyt sit toistaiseksi itsellä takana..kaikki se synnytyksen odottelu ja jännittäminen. sniff.. Mutta onneksi on tilalla jotain vielä ihanampaa ;)

Kuan yin ja bebe 8vrk
 
Tulinpas tänne puolelle kurkkaa, hiljaista näkyy olevan. No, pitää ainakin omalta osalta yrittää ryhdistäytyä tän pinon suhteen.
Jippii jihuu!! Me nukuttiin vauvan kans viime yönä 2x 4.5h pätkät, syötiin välissä tunnin verran ja aamusta sit toistamiseen. Tuo neiti näkyy elävän tuolla 4.5h unta-syömistä ja seurustelua-4.5h unta-rytmillä :heart:
Meillä on vasta ensi viikon torstaina terkkarin kotikäynti, niin meinaan kyllä soittaa sille terkkarille, et jos käyttäisin tuon vauvan vaakalla, kun vähän huolettaa tuo painoasia. Noh, ihan äly vähän se on tippunu, kun ei edes 200g ole pudonnu, mutta haluan varmistella asiaa, kun esikoisen kans oli painonnnousussa ongelmia aluksi.
Imetys on lähteny käyntiin tosi hyvin! Tai siis jonkun korvaan tää voi kuulostaa ihan epätoivoselle yritykselle ( :ashamed: ), mutta mä olen tyytyväinen, kun eskoisen aikana ei edes näin hyvin onnistunu: tyttö syö molemmat tissit tyhjiksi ensin, ja sitten pullosta lisämaitoa n. 30ml kerralla. Ja siis omaa maitoa tulee enemmän kun muutaman tippa kerralla, niin kun esikon aikana. Saan tänään rintapumpun, niin yritän jaksaa alkaa pumppaa vielä lisää, että pärjättäis vaikka vieläkin vähemmällä korvikkeella, mutta olen tähänkin tyytyväinen!

Oih ja voih, että tuo ihmisenalku voi olla suloinen!! :heart: Koko perhe on aivan hurmaantunu uudesta tulokkaasta, ja esikoista saakin välillä vähän toppuutella, että mitä hän voi tehdä ja mitä ei. Kovin innokkaasti on auttamassa ja hoitamassa, vähän liiankin innokkaasti välillä :/
Mäpäs kurkistan vielä tuonne mn:lle, ja menen sit soittaa sinne neuvolaan!
Sisu ja Minni muutamaa tuntia vajaa 6vrk :heart:
 
Mähän oon nyt käynyt P:n kanssa viikon välein punnituksessa kun oon halunnut tietää että paino lähtee nousuun alun takkuamisen jälkeen ja niinhän se on tehnyt :D

Tissillä ollaan suunnilleen koko ajan 7-21 mutta yöt nukutaan tosi hyvin =)
 
Hei vaan kaikille ja mukavaa kesäkuun alkua!
Meidän poika pääsi viime viikolla kotiin sairaalasta ja nyt harjoitellaan sitten oikeata vauva- arkea. Hyvin kiltti tuo vauva on, tosin kotona kitisee paljon enemmän kuin sairaalassa.

Meillä ruokinta hoidetaan pääsääntöisesti niin että minä pumppaan maidot ja poika sitten juo ne tuttipullosta. Olisi niin paljon helpompaa jos ottaisi suoraan tissistä ja joisi vain lisät tuttipullosta maidon kera. Meillä syödään 7-8 kertaa vuorokaudessa. Nyt maito määrä on 60 ml kerrallaan. Kohta puoliin saa varmaan nostaa sitä taas.

Jotenkaan ei ole enään niin väsynyt, vaikka yöllä nukkuminen on mitä on kun pitää herätellä vauva syömään ja sen jälkeen vielä pumpata maitoa, mutta jaksaa niin paljon paremmin olla kotona kun saa tehdä mitä lystää ja mihin aikaan lystää eikä kukaan ole vahtimassa selän takana.

Yöt nukutaan ihan hyvin muuten. Vähän pitää kitistä kun joutuu omaan sänkyyn, mutta muuten ei valittamista. Hommattiin pojalle sellainen apnea hälytin, joka huutaa heti, jos ei havaitse sängyssä liikettä 20 sekuntiin, niin sen turvin äitikin saa nukuttua jonkin verran kun ei tartte kokoajan kytätä että hengittääkö se nyt.

Huomenna olisi kotona punnitus. Hieman jännitää onko painoa tullut riittävästi. Viime viikolla painettiin 2230g, ja pituutta oli 44cm. Toivottavasti on tullut riittämiin painoa. Itse sitä on niin vaikea sanoa kun näkee pojan joka päivä että onko kasvanut vai ei.

BAD VIRGIN
Korjaatko tuon synnytys sairaalan. Se oli naistenklinikka.

Iloista ja onnistunutta vauva arkea kaikille ja onnea vauvoista!
 
Me päästään huomenna vaakalle, sit seuraava kerta on ensi viikon torstaina. Sen jälkeen tk onkin 4 viikoa kiinni :eek: :kieh: :( Meillä siis naapurikunnan tk ja neuvolat päivystää, joten pakko varmaan ainakin yksi reissu tehdä sinne neuvolaan, että pääsee edes punnitsee tuon lapsukaisen.
 
Kiva kuulla Tiikerin kuulumisia! =) Jäit tietty mieleen, kun olit eka synnyttäjä. Hyvä, että ootte kotiutunut, varmasti ihana saada pieni kotiin ja olla ihan rauhassa ja hoitaa ilman ylimääräisiä silmiä omaa vauvaa! :)

Meillä on perjantaina neuvola, niin sitten näkee onko mun maito ollut tarpeeksi vauvalle. Toivottavasti. Ihan virkeeltä tuo ainaki vaikuttaa, eikä kaikkia voimiaan pelkkään syömiseen laita.

Jännä että tuo vauva tuntuu kotona jo tosi isolta, mutta kun kävin kaupassa niin musta se näytti ihan vastasyntyneeltä ja säälitti ihan että mitä mä sitä jo joka paikkaan raahaan... Oikeestihan vauva on tänään jo kuukauden. :heart: Että kai mä voin jo ihan normaalisti sen kanssa liikkua. :)

Papille pitäis huomenna soittaa ja sopia tarkemmin ristiäisistä. Pidetään ne heinäkuun alussa. Ai niin huomenna olis laskettuaikakin. =)

Nyt nukkuu, kun väsyttää niin...

s-anttu ja suloisuus 1 kk :heart:
 
:wave: Moikka!
Minnin paino on nousussa :heart: Onneksi!! Nyt painoa neidillä 2930g.
Ja napatynkä irtosi tänä aamuna :x Se on kaiksta ällöttävin osa tuossa pienessä ihmisessä, mua oikeesti inhottaa se... :ashamed: Mikähän siinäkin on..
Soitin aamulla papille, ja ristiäiset on sit sovittu + papin käynti täällä meillä kotona viikkoa ennen ristiäisiä. Toivon mukaan kaikki kutsutut pääsee sillon...

Kaupassa käynnistä, me on tähän asti hoidettu siten, että vauva on odottanu autossa toisen kans, ja toinen juossu asiat hoitaa, tai sit toinen aikuinen on käyny yksin koko reissun. Tänään tosin aiotaan käyä koko perheen voimin, samalla kun haetaan esikoista päikästä. Eka kertaa siis tänään kauppaan vauvan kans.
Ihan jännälle tuntuu, että kun tähän asti on tottunu jo siihen, että tuon 5.5v:n kans voi lähtee ihan extempore jonnekin kauppaan, tai kylään tai vastaavaa, niin nyt pitää sit aina ajatella, et onko vauva syöny ja kuivitettu ja mihin aikaan sen kans kannattaa lähtee mihinkin... No, kyllä siihenkin pian taas tottuu :heart:
Nyt pitää lähtee kattoo kun Minni on ulkona vaunuissa nukkumassa...
:wave:
Sisu ja Minni 7vrk :heart:
 
:whistle: HUHUU!?!!
Tippuu tippuu tämä meidän pino...
Kaikki taitaa olla viikonlopun vietossa...

Ilmoitelkaahan itsestänne välillä...
Meillä kaikki ok muuten, mutta toinen rinta on tehny tenän, ja maidontulo hiipuu ja hiipuu siitä koko ajan. Ja minä stressaan asiasta, mikä nyt tietysti vähiten auttaa asiaa :(
Minni nukku viime yön ihan äly hyvin!! :heart: Heräsi vain kerran syömään, ja tankkasikin sit kunnolla, mutta nukku siis 21-02 ja 03-07 väliset ajat heräämättä :heart:
Minkälaisella "rytmillä" muilla eletään, tai onko rytmistä tietoakaan vielä?
Sisu ja Minni 10 vrk :heart:
 
Taa
Moi!

Täytyypäs tutustua tähänkin osioon. Vanhasta tottumuksesta kun vaan noita odotuspuolen juttuja käy lukemassa :D

Jotenkin tuntuu hullulta, että se piiiiiiiiiitkä odotus on ohi ja nyt pitäis sopeutua tällaseen uuteen elämäntyyliin. Tai no sama elämäntyyli yhdellä lisälapsella =)

Mä oon ihan hurmaantunu tuohon meidän pikkumieheen (Tosiaan PIKKUmies, kun syntymäpaino 4530g :D ) Tänään se väläytti mulle hymyn :heart: Tai no, tahatonhan se oli, Mitä lie vatsanväänteitä, mutta ihana silti.

Jotenkin ton imetyksen onnistumista jatkuvasti pelkään. Esikoisella jäi aika lyhyeksi johtuen monista erinäisistä syistä, mitä en nyt jaksa spekuloida. Nyt ois toiveissa ainakin se 4kk, mieluummin ½ vuotta. Sen ylittämisestä en uskalla edes unelmoida.
Kai sitä maitoa tulee vaikka en oikein pumpulle oo vielä herunu. Ainakin poika tuntuu tyytyväiseltä elämäänsä.

Rytmiä ei kyllä meillä vielä ole enkä kyllä oletakaan, että vois vielä olla. Nyt parina yönä on herralla ollut kova tarve seurustella ja kitistä muutaman tunnin ajan eli sopivasti siinä klo 02 ja 05 välillä suunnilleen. Ja esikoinen kun herää sitten klo 8 niin äiti todellakin on vähän väsynyt.

Nyt taas tissittelemään :wave:

Taa ja tissitakiainen 4pv
 
Moi...

Jos lopultakin sais jotain aikaseksi tänne kirjoittaa...Meillä on arki alkanut vauvan kanssa ihan kivasti sujumaan, on kyllä niin rauhallinen tapaus :heart: Syö ja nukkuu, välillä tovin tyytyväisenä heräillä katselee. Oli jo mahassa niin rauhallinen tapaus. Edellinen muksu oli samanlainen, toivottavasti jatkuu samanlaisena eikä mitään isompia mahavaivoja tule. Ensi viikolla neuvolaan punnitukselle, viime tiistaina kävi neuvolan täti kotona ja hyvin oli paino noussut.
Meillä mennään siis pelkällä imetyksellä, toivottavasti jatkossakin. Minulla kun tosiaan 4 ensimmäistä lasta on kasvanut korvikkeella, viidennen kanssa vasta imetys onnisti. En tiiä mikä siinäkin lie..
Yöt sujuu myös hyvin, vieressä nukkuu ja siinä tulee sen 1-2 kertaa tissiä annettua. Muuten nukkuu rauhallisesti.
Ensi viikolla pitää ne vitamiinitipatkin aloittaa, ne pirut on yleensä vatsanväänteitä aiheuttanut :kieh:
Sektiohaava on hyvin parantunut, alkaa olla taas ihmismäinen olo :D Meillähän synnytys päättyi kiireelliseen sektioon kun vauva meinasi tulla maailmaan käsi edellä.

Peppita+PikkuKutonen 11pv
 
Voisinpa minäki tälle puolelle yrittää palstautua.
Meitin jätkä tulee huomenna jo 3 viikon ikään. Miten tää aika menee näin vauhdilla??? :eek:
Vauva on aivan ihana. Syö ja nukkuu lähinnä. Iltasin asuu tissillä ja vaikuttaa, että mahakin vaivaisi, mutta sit ku saa pari tuntia olla sylissä ja väliin tissi suussa, niin lopulta rauhottuu ja nukkuuki yöt tosi mukavasti. Muutamalla herätyksellä mennään ja neki onneks on vaan nälkäherätyksiä eikä vielä ole mitään kovempia huutoja tullu.
Viikko sitten käytiin neuvolassa ja silloin poitsu oli 49cm ja 2985g (synt. 47,5 ja 2745), joten ihan sopivasti kasvaa.

D-vitamiinitipat aloiteltiin tuossa muutama päivä sitten, mutta mikä ihme siinä on, etten meinaa nyt millää muistaa niitä antaa? Oon yrittäny nostaa purkkia näkyvälle paikalle, että aina muistaisin, mutta ei. Mut onneks ei näyttäs mitään suurempia mahavaivoja niistä vielä tulleen.

Rytmiä ei ole vielä minkäänlaista paitsi, että vauva onneks tuntuu jo oppineen siihen, että yöllä vaan syödään ja nukutaan eikä tunnu häiriintyvän edes vaipan vaihdosta vaan nukkuu yleensä senki toimituksen ajan tai viimeistään sänkyynsä nukahtaa heti. Enempi alan päiviä / iltoja rytmittämään sitten, jos kovin alkaa päivät mennä nukkumiseks tai illat valvomiseksi. Vanhemmat muksut on yleensä jo parikuisena alkaneet omaksumaan "nukkumaanmenoajat" eli ilta-kasin maissa ovat alkaneet ominpäineen käymään yöunille. Siis tarkotan sitä, että ei ole ollut tarvetta edes alkaa opettaa, milloin alkaa yö vaan ovat itse melkeinpä opettaneet vanhempansa siihen, että tiettyn kellonajan jälkeen ei enää tarttis ylimääräisiä häiritä. Katotaa nyt kui tän kolmosen kanssa mennään.

Onko kellään muulla paniikkia / ongelmaa omannavan suhteen? Mua ärsyttää, että pitiki kerätä +21 kg raskausaikana ja vielä enemmän ärsyttää, että vaaka näyttää edelleen +13 kg raskautta edeltävään aikaan. Okei, vasta kolme viikkoa synnytyksestä, mutta pakko alkaa tekemään jotain.

Missähän vaiheessa voisi alkaa pilatesharjotuksia tekemään? Onko kellään kokemusta? Harrastin sitä tossa ennen odotusta ja kovasti polttelis mennä tunneille tai vähintäänkin kotona vähän tehdä jotain, mutta voikohan sitä oikeestaan tehdä mitään, kun on niin keskivartalopainotteista treeniä ja vatsalihakset kun on vielä toistaseks jossain ihan muualla kuin missä pitäis..
Millä keinoin muut palaudutte raskausajasta? Etenki te joilla useampi lapsi ja vaunulenkeille lähtö hieman vaikeaa, mitä teette?

vanttu ja vauveli ~3vko
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
onpas täällä hiljasta :eek:
Joo,mäkin olen ollut niin hemmetin kiireinen vauvan ja esikon kanssa tässä alussa :snotty:
Eiköhän se pikku hiljaa tästä helpota ja pystyy tännekin kirjoittelemaan =)
Ristiäisiä tässä suunnitellaan,heinäkuun toinen vkl olisi tarkoitus pitää ne täällä kotona.
Vähän ahdastahan täällä meidän kaksiossa tulee olemaan,mutta ei niitä vieraita niin kamalasti tule ja toivottavasti kelitkin on hyvät silloin,niin voidaan istuskella tossa meidän pihalla.
Asutaan siis rivarissa ja onneksi meillä on suht iso piha täällä =)

Korviketta oon nyt papricalle vähän antanut imetyksen ohessa,kun P on vähän laiska imemään ja pitää saada paino nyt nousuun,alun hankaluuksien jälkeen sitä on ihan kivasti tullutkin.
Pitää ottaa yhteyttä imetysneuvojaan,miten saada nyt jätettyä toi korvike kokonaan pois ja että P oppisi imemään tehokkaammin..

Mutta nyt on taas mentävä :wave:

BV ja P 1kk 4pv
 
Martsuli
Täällä vaan nukutaan ja syödään. Yöllä ei oikeen mene tissistä maito mutta nyt meinaan pumpata maitoo talteen niin saa antaa sitte pullosta eikä tartte koko yötä istua vauvan kanssa syömässä ja herätä koko aikaa :)

Huomenna tulee neuvolantäti tekemään jälkitarkastuksen ja synnytyksestä on vasta 5päivää että on täällä ripeetä toimintaa :eek:

Ristiäisistä ei oo vielä mitään tietoa ku on vähän selvitettävää ennen sitä :ashamed:
 
Taa
Moi pikaisesti!

Eilen käytiin jäpikän kanssa neuvolassa. Oli painoa tullut melkein 300g/5vrk :D Onhan tuo tissillä viihtynytkin. Maanantaina mennään uudestaan ja katotaan mulle jälkitarkastukset ja muut sellaset. Tää eilinen käynti oli lähinnä sellanen vauvan näyttö neuvolatädille :D

Ristiäispäivän oon jo päättäny. Täytyy varmaan pappi vielä siihen saada ja keksiä, että missä ne pidetään. Vieraita en aio paljoa pyytää. Alle 20 varmaan saa kutsun.

Nyt täytyy mennä taas tissituokiolle.

Taa ja tissitakiainen
 

Yhteistyössä