Huhuu,onko mun viikonpäiviä näkynyt?!menee ihan älyttömän nopeeta päivät,tänäänkin piti ihan tosissaan miettiä mikä viikonpäivä on menossa...tiistaita elelin...Illat tulee niin nopsaa,ettei kerkeä päivisin mitään tekemään...
Syntymämerkeistä Meijän vauvalla on niskassa aika iso haikaran purema ja sit takaraivolla on syntymämerkki(punanen laikku),samoin selässä on jonkinmoinen punainen alue,epätasainen,epäilen syntymämerkiksi,täytyy kysyä neuvolassa ens viikolla =)
Sisu ei vauva saa traumoja,kun olette pois...tuskin edes huomaa jos hyvällä tuurilla nukkuu koko ajan
mä olin äitini luona yks päivä ja se kaappas vauvan(koko ajan meinaa tulla et sepon) ja sylitysten nukku nojatuolissa molemmat,kun huitasin kauppaan...ja esikoisen kans olen tän viikon kulkenut uimakoulussa,se on meifän yhteinen juttu.ilman pikkusiskoa...mut onhan kuulkaa kiirus kotiin sieltä mulla...oon ihan koukussa neiteihimme...
perhepedistä sen verran ,et meillä esikoinen on nukkunut 3kk iästä mun vieressä ja nukkus edelleen ellei vauva ois itkenyt eka yönä ni paljoa,et esikko ei saanut nukuttua,ni pakkas peittonsa ja muutti omaan huoneeseen ja neiti sentään jo melkein 7v.ukko on jo 61/2v sitten muuttanut eri huoneeseen nukkuun,kun ei voi nukkua meidän kans,kun esikko pyörii ja mä kuorsaan...naurettiinkin et seuraavat seitsemän vuotta on taas edessä erilleen nukkumista ,kun vauva ei ole kertaakaan nukkunu omassa sängyssä...yks ilta sanoin esikolle ,et mulla on ikävä sitä,et nukutaan vierekkäin,ni seuraavana aamuyönä se hipsi makuriin ja sanoi:"äiti,minä toteutan sinun toiveesi" ja kömpi kainaloon nukkuun =) ihana!
Meidän neiti väläytti tänään ekan hymynsä mulle,aivan ihana.oikein hymykuoppa tuli toiseen poskeen...joko teillä kaikilla on
vieraiden kyläilyt laantuneet?...meillä toivottavasti jo helppais...mä en oikeesti viime viikolla kerenny passata muuta ku vieraita,niitä tuli ovista ja ikkunoista ja mikä v*maisinta,ni moni tuli yllärinä kylään...mä olin oikeesti jo niin kypsä kaikkiin ihmisiin,kun ei kerenny laittaa tavaroita paikalle ku jo seuraavat tuli...ekan viikon sai olla ihan rauhassa kotona,kun kukaan ei käyny ja oltas toivottu et tulis ny vieraita mut sit se helvetti repes toisella viikolla...meillä meni ni moni suunnitelma lyttyyn tytsyjen kans,kun ukko oli kalareissulla ruotsissa ja me ei keretty ku passata vieraita,vaikka oli tarkotus viettää laatuaikaa likkojen kans,ku täällä oli kaikkia tapahtumia lapsiperheille...jospa tää tästä hiljenis,tai ei ainakaan ylläripylläri vieraita tulis enää...
Nimi saatiin lopullisesti päätettyä eilen...Neidistä tulee Alisa Anna Ilona....ei sille sopinutkaan mitkään Hilja tai Vilja mitä eka mietin,ne oli liian pehmeät nimet,kun tutkin tytön ulkonäköä...se on ihan pikku Alisan näkönen...kastekutsut tein jo valmiiksi,kun lähdemme reissuun muutaman viikon päästä,ni on nekin pois huolesta...mä löysin kivan värssyn positiivareista kutsuihin...
mut ny unten maille et jaksaa aamulla kuskata tuota meidän uimamaisteria =)
iltatekuin :ryhis ja Alisa 3vko1vrk