Oon käynyt teidän juttuja kyl lueskelemassa, mut millonhan viimeksi oon jotain kirjoitellut täällä... Ei voi muistaa.
Juu joulu meni ja mukavaa oli meilläkin. Onni on ollut kiltti poika, kun pukki toi niin paljon lahjoja. Nyt on ties mitä heliseviä, kiliseviä ja kolisevia vimpaimia. Ja niitä lojuu pitkin lattioita ja koko ajan niitä tulee potkiskeltua. Kaameeta. Onneks ei itse ostettu paljon lahjoja. Sukulaiset innostuivat meidänkin puolesta.
Raffeli sun teksti voisi olla mun kirjoittama. Meilläkin ekat kuukaudet oli yhtä huutoa huutoa vain. Ja nyt on NIIN ihanaa, vauva on yks iloinen naantalin aurinko kaiket päivät. Joten nautitaan nyt tästä seesteisestä vaiheesta, ennen kuin tulee muita vaikeita jaksoja. Oho, vähän pessimistisesti ilmaistu, mutta kuitenkin.
Meillä ei vieläkään ryömitä, mutta yritystä on vimmatusti. Ja kieritään kyllä vauhdilla. Joulun aikana se tavujen jokeltelukin sitten vihdoin alkoi. Vau-vau-vau kuuluu jatkuvasti pojan suusta. :heart:
Ohoh, maranookan pikkunen jo seisoo, huh! Ja onnea. :flower: Meil on semmonen lötköpötkö ettei edes istumisesta tule vielä yhtään mitään. Saati että varaisi painoa jalkojen päälle kunnolla. Ei malta, kun pitää alkaa pomppimaan heti. Niin hirvee tohina ja sätkytys aina päällä, että eihän tuo koskaan pääse mihinkään liikkeelle, jos ei malta keskittyä... =)
Nyt jo toivotan hyvää uutta vuotta kaikille!
Vifslan ja Onni 6kk 3vko