eilen oli 5 kk:n neuvola. pieni ja siro tyttö meillä on; 6730 g ja 63,4 cm. rokotukset saatiin ja lämmönhän se nosti. illalla oli 38 ja nyt pikkasen vähemmän. kyllä huomaa tuosta neidistä, kun yleensä on kovinki touho-täti.
unille meillä nukahdetaan unipehmon kanssa. joskus on saattanut olla myös rätti, kun tykkää laittaa silmien eteen, mutta nykyisin on melkeinpä riittänyt tuo kisu. meillä nukahdetaan yöunille jo klo 19. pidempään ei saa millään konstilla valvotettua. vaikka nukkuis pienet torkut ennen kuutta, niin seitsemältä on mentävä nukkumaan. meillä ei enää olla pariin viikkoon herätty yöllä syömään, mutta aamulla sitten herätäänkiin klo 5, vähän ennen miehen kellon soittoa. eikä nukuta enää yhtään! sit aamupesut ja pienet leikit ja sit siinä puol 7- 7 uni sitten maittaakin vielä n. tunnin verran.
syömiset meillä hoidetaan sitterissä. joskin kamalaa huitomista ja hillumista se meinaa olla
sosetta löytyy sitten kaikista lähellä olevista
en ole vielä kovinkaan uskaltanut
istuttaa, kun joku on varmaan minua pelotellut, että EI SAA istuttaa ennen puolta vuotta... ei kannattais varmaan uskoa ihan kaikkia
onko teillä muilla koiria? mua vähän jänskittää tuo tilanne kun tämä meidän neiti (esikoinen kun on) lähtee liikenteeseen, että miten tämä eläminen sitten onnistuu näiden koirien kanssa
lähinnä se että jos neiti käy vähän kovasti vetäsemässä korvasta tai turkista tms. ja muutenkin... meidän koirat ei tod. ole mitään äkäisiä tapauksia. lupsakoita kuin mitkä, mutta koirathan on kuitenkin koiria
onko teillä siis onnistunut antaa koirien myös olla ihan vapaana sisällä? meillä on koirille "oma huone" jonka edessä on portti, että on mahdollista laittaa erikseen, mutta mielelläänhän niitä pitäisi jatkossakin tässä meidän kanssa alituiseen. mitään eivät neidistä välitä, kun leikkii ja makoilee lattialla. joskin onhan niitä "vahdittava", kun painavat kuitenkin sen 30 kg, ettei nyt mitään vahinkoa pääsis käymään. meillä vanhempi koira on ruennut ihanaksi apulaiseksi, kun tuo vaipan minulle roskikseen, jos olen unohtanut sen lattialle
pikku-neidin serkku on nyt sikainfluessassa
ei olla onneks nähty niitä nyt hetkelleen, mutta inhottavaa... ja ystävälläni epäiltiin sitä. hän on vielä raskaana :/ toivon niin hartaasti, ettei se tänne meille ilmestyisi. mieskin jäi nyt sairaslomalle, niin jospa sekin nyt auttais, ettei sekään sitä töistä saa. ollaan yritetty pysyä neidin kanssa kotosalla ja kartettu flunssaisia tuttavia.
mulla olis jo kovastikin
vauvakuume onko muita? nimimerkkejä en nyt valitettavasti muista, mutta yksi taisi jo odottaa vauvaa ja toisellakin yritystä ilmassa. ei meilläkään käytetä mitään ehkäisyä, mutta ollaan vielä yritetty "välttää" raskaaksi tuloa... puhuttu, että tuossa joulu-tammikuussa sitten ihan yritystä peliin
mitäs te sanotte, joilla on lapset vuoden tai pikkasen reilu - ikäerolla? ollaan kovasti mietitty tuota lasten ikäeroa ja tultu siihen tulokseen, että haluttaisiin lapset pienellä ikäerolla. tietysti tuo korkeampi voima tuolla yläkerrassa voi olla erikin mieltä, mutta täytyyhän niitä asioita silti pähkäillä
iloista päivää kaikille sumun ja sateen keskelle! minä lähden hoitamaan pienestä lämmöstä kärsivää rakasta pikkuistani ja sairaslomalla olevaa rakasta miestäni :heart: