BV TSEMPPIA!!!!!!!! :hug: Akkia tanne sit antamaan valiaika tietoja
Me odotellaan innolla.
Me kaytiin synnarilla tutustumiskierroksella. Oli aika lyhyt ja pikanen kierros, vahan olin pettynyt. Taalla on sellanen tapa etta kun menen synnyttamaan saamme heti privaattihuoneen missa ollaan siihen asti etta vauva on syntyny. Heti kun kaikki on kunnossa niin mina ja vauva siirrymme 2h huoneeseen, joka pidetaan mahdollisuuksien mukaan vain meilla eli silloin mieheni saa nukkua minun kanssani sairaalassa. Vauva pysyy perheen luona koko ajan ellei aiti toivo vauvalaan vientia. huoneet oli tosi kodin omaisia siis jopa synnytyshuone. Ja mulla on siella langaton yhteys, etta voin sitten teille antaa valiaikatietoja
Ma jotenkin olen alkanut valmistautumaan et taa synnytys tulee kestaa ainaki kaks vuorokautta ja kaikki menee jotenkin pieleen... paniikki alkaa iskee :ashamed:
Mun tilaama rattaat ja turvakaukalo tulee tanaan postin mukana kotiinkuljetettuna. JEE! Tilattiin Chiccon rattaat, siis ihan sellaset kokoontaitettavat matkarattaat, mutta niista saa selustan laskettua kokonaan ja jalkatuki nousee ylos (siis osottaa kohti taivasta, ettei vauva paase luiskahtamaan ulos) niin etta alustasta tulee peti, etta sopii vastasyntyneelle. Ja koko paketti turvakaukalon kanssa tuli maksamaan 280$ mika on meidan budjetissa iso lohko (mutta sain uutena . :hug: ). Tossa linkki mista nakee minkalaiset ostettiin. Ja taalla on niin lammin ympari vuoden, ettei edes tarvi ns. kunnon rattaita. Eika taalta oikein loydykkaan sellasia kunnon rattaita mita te olette ostelleet.
http://www.albeebaby.com/chicco-keyfit-30-cortina-travel-system-race.html
Joku kyseli rauta tabuista. Ma syon kaks tabua paivassa (mulla Hb koko ajan 100-116). Plus raskausvitamiinitabun. Olen miettinyt etta kun mun verenpaineet on koko ajan aika alhaset 96/70 etta josko siita johtus mulla turvotelu jaloissa. Siis eiko kroppa tarvi sita painetta pumppaamaan ne nesteet tuolta jaloista ylos? Liitoskivut taallaki kiusana, hapyluu tuntuu silta ku olis murtunu... yhella jalalla seisominen ei kivun takia onnistu ollenkaan. Siis pukemiset ja kaikki tehtava istualtaan.
Mut nyt pitaa menna maalaamaan keittion kaappien ovia, tuntuu etta tamakin on loputon projekti...
Traveler ja nyytti 35+jotain... :ashamed: