:wave: Moi. Silmäilin vaan läpi teidän juttuja, eli en tasan varmaan muista kaikkiin kommentoida.
Maiskutin, sehän on tietysti Nelli, se tekonimi, jos nelonen ei sulle itselle ole mieleinen... =)
Lisbet, sain vaunut (molemmat ) alas, mutta tyyliin 2 minuuttia ennen saunaa, eli ehdin vaan kantaa ne 2.keittiöön odottamaan aamua :headwall: Mutta nyt onkin sitten äsken hypistelty tytön kans molempia kärryjä, ja muistuteltu mieleen, et mitenkäs nämä toimikaan.
Deanna :flower: Onnea plussasta, ja tervetuloa joukkoon. Juu, minä niistä Jovi Ioista tuolla aiemmin mainitsin. Meillä on tosiaan yhdistelmät ja matkarattaat molemmat, ja noi jovit on ne matkakärryt. Ne on semmoset, et niissä menee selkänoja ihan vaaka-tasoon, eli ihan pientäkin vauvaa voi niissä kuljettaa. Mut jos sä oot lenkkeilijä-tyyppiä, ja kuljet paljon vauvan kans kävellen, niin suosittelen, et ostat kunnollisdet yhdstelmät. Ne on pidempi käyttöikäiset, kun vaan pelkat matkarattaat, ja kaikki matkikset, mitä mä olen kokeillu, niin ne on semmosia kömpelöitä, ja ei niin mukavia työntää, kun yhdistelmät.
( . ) Joo, voi kettu tätä oloa. Aamulla heräsin, söin 2 pientä ruisleipää, sämpylän, banaanin ja jogurtin. Ja join mehua. ½h aamupalan jälkeen (olin tekemässä marjapiirakkaa ) jouduin pyytää miestä avuksi keittiöön, en kerta kaikkiaan selvinny siivoushommasta, kun tuli niin heikko olo. Tuntu, et taju lähtee, sydän hakkasi hulluna, silmissä sumeni jne. Pötkötin 1.5h (!!! |O ) sohvalla, et sain oloni suunnilleen hyväksi, ja et pystyin nousee ylös ilman kummempia tuntemuksia. Ja tämähän ei siis ollu eka kerta, vaan joka aamuista, toisena aamuna olo on vähän vähemmän huono, toisina enemmän huono. Soitin neuvolaan, ja "pääsen" sokerirasitustestiin 2.2. :/ Sepäs tästä vielä siis puuttuu, et diabeteksen pukkaa. Pitää yrittää maanantaina töitä, mutta jos nää aamut on tämmösiä, niin en kyllä tiedä, et mitenkähän mä lasten kans pärjään... :/ Positiivista tässä on se, että Minni on kyllä liikkunu koko aamun vilkkaasti. Mutta onko vauvalla huono olo, jos mun sokerit heittää?
Sisu ja Minni 21+0 :heart: