JOku oli kaatunu, edellissivulla. En enää muista kuka :ashamed: No, ei tarvii mennä läkäriin, jos ei tule kipuja / vuotoj. Jos jompaa kumpaa ilmenee, niin sit käy näytillä.
Raffelin kivut kuulostaa normaaleille. Mäaikanaan esikoisen raskauden aikaan säikähdin niitä ekoja kans tosi paljon, ja lähdin kesken päivän töistäkin niiden takia, ja menin päivystykseen. Olin ihan varma, et vähintään istukka irtoo nyt... :ashamed: Mut että normaaleja ne on. Musta tuntuu, et olisko ne ekan raskauden kohdalla kovemmat kivut, kun ei mulla ole näissä muissa tuntunu niin enää, vaikka enkelivauvankin aikaan pääsin melkein puoleen väliin raskautta.
( . ) :'( Moon ihan poikki. Miten helvetissä te saatte nukuttua? :attn: Nyt oli 3. yö, etten nuku kunnolla. Mikään asento ei ole hyvä, aina painaa / sattuu / puristaa jotakin kohtaa. Nukuin sit viime yön sohvalla. Mieskin heräilee mun pyörimisten ja ähkimisten takia, ja sohvalla saa vähän paremman asennon kun sängyssä. Nukunkohan mä loppuraskauden ajan sit sohvalla :snotty: Joka kerta kun yrittää vaihtaa asentoa, niin joku paikka parkasee kivusta... Ei tää oo helppoo, ei alkuunsakaan.
Minnilläkin on vielä kaiken huipuksi hiljaisempi aamu, liikkuisi nyt, muuten äitia alkaa senkin vointi huolettaa. No tosin, se kyllä yöllä taas jumppasi ahkerasti, et jospa sitä nyt nukuttaa :heart: Eilen puhuttiin miehen kans nimistä. Yhteinen sävel löyty heti, taas! :heart: Taitaa olla ne paketissa jo!
Sisu ja Minni Matkustaja 19+5