Voihan turvonnut vatsa! Tänään jouduin koko päivän istumaan koulutuksessa, tyhmä olin laittanu aavistuksen liian "sopivat" housut jalkaan, joten ne tietysti alko sitten puristamaan lahjakkaasti jo aamukahvin jälkeen ja iltapäivästä ajattelin jo, että meen keskeltä kahtia, kun housujen vyötärö oli niin pirun tiukka. Miks en tajunnu ottaa sitä housun vyötärön levennintä mukaan??? Nyt on niin löysät housut päällä kun vaan mahdollista ja maha on aivan pallo. Vois luulla rv 20 vähintää.. Ärsyttävää. :kieh:
umayya: mun eka on syntyny 04/05 ja toka synty 09/07, muistaakseni mulla oli kakkosen hakureissulla huonekaverina äiti, jonka esikoinen oli suht saman ikäne ku omani, sillä tais olla syntyny 02/05..
Onko kenelläkään kokemusta sisarusrattaista (yhdistelmistä ) ? Ajattelin, että kun tuo kuopus on ensi kesänä vauvan tullessa vasta 1v8kk, niin varmaan sitte tarvis tuplat hankkia, kun eihän ton ikänen varmaan vielä oikein laudalla pysy, vai onko jollakulla kokemuksia? Minkähänlaiset/merkkiset tuplat kannattaisi kesää vasten hankkia? Jos jollakulla on käytettyjä myydä, niin mieluusti ottaisin sellaisistakin viestiä vastaan. Me ei varmaan kuitenkaan montaa kuukautta tuplia tarvita, joten en ihan uusiin halua rahaa sijottaa.
vanttu rv 11+