Ok kiitos tiedosta Martta75! :flower: Saitko äänet kuuluviin? Onnea kaikkien raskauksiin..perässä tullaan! :heart: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:vanttu meillä esikoinen syntynyt 30.4.05 ja kakkonen 3.9.07 molemmat poikia.. hmmm.. mut jos sun huonekaverin lapsi oli synytynyt helmikuussa niin sitten ei kai olla samaan aikaan oltu mut aika jännä
no eipä ole näilläkään paljoa ikäeroa sittenAlkuperäinen kirjoittaja Vauhti-ipanoiden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:vanttu meillä esikoinen syntynyt 30.4.05 ja kakkonen 3.9.07 molemmat poikia.. hmmm.. mut jos sun huonekaverin lapsi oli synytynyt helmikuussa niin sitten ei kai olla samaan aikaan oltu mut aika jännä
Meillä on sit esikoiset samana vuonna syntyny, täällä 17.1.2005 ja sit meidän kakkonen 4.7.2006 =)
Tehdään näin Mullakin menee välillä noi vuodet sekaisinAlkuperäinen kirjoittaja augustmam:Bad Virgin:muutatko muuten mun iäksi etusivulle 31 vuotta? Muistin,et oon 32v,kunnes yksi ystävä muistutti,et sä oot vasta 31 :snotty:
A-Mam
Koko ajanhan se riski pienenee,mulla vieläkin joskus samat aatokset vaikka täällä on menossa jo 13+0 :hug:Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Osaako joku viisaampi kertoa että onkohan tässä vielä suurikin mahdollisuus keskenmenoon kun viikkoja on tällä hetkellä 10+4...?Perjantaina(10+2) kuului sydänäänet heti dopplerilla neuvolassa ja muutenkin kaikki ollut ihan ok!
On vaan koko ajan hirveä paniikki ja odottaa että 12 viikkoa tulis jo täyteen!!!