**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Voi kun tämä aika tuntuu kuluvan todella hitaasti. Ei millään malttaisi odottaa maanantaihin :snotty: . Olisi nyt jo niin ihana tietää että kaikki hyvin. Menin ja tilasin myös kotidopplerin saa sitten kuunnella ihania ääniä kotosalla..jos vain kaikki hyvin. Yritän koko ajan keksiä jotakin puhdetoimintaa, jotta ajatukset kääntyisi välillä muuhunkin ;) .

No nyt riennän kahville kaverin kanssa..joka myöskin raskaana, eli keskusteluaiheemme saatan jo arvata :LOL:
 
kekkeri tarkoitatko semmosta ns kantorinkkaa.Niitä on monenlaisiakin ergo,patapum,Manduca. Netistä löytyy aika monia :)
Perhepuoti.fi ja vekaravintti.fi noista ainakin löytyy jotain.

Tuplista oli puhetta,vielä on harkinta listalla,matkarattaat kun meillä on niin voi olla et hankitaan vaan se seisomalauta.Pari vuotta kun kuitenkin on ikäeroa niin luulis että poju sen verran jo jaksaa kävellä mitä tarvii....

Mitä mieltä muuten ootte,olisko mitään järkee laittaa ns salaseksi tätä meidän keskustelu juttua saatas keskustella ihan rauhas ilman urkkijoita :) Mukaan tietty voidaan aina uusia ottaa.Mä oon enemmin kirjotellut yhdessä pinossa joka laitettiin salasanan taakse ja mielestäni oli paljon kivempi keskustella niin ettei kaikki nähnyt juttuja.....

Pitäis kans lähteä joululahja ostoksille :)
 
Joo,kiitokset Martalle kaupoista :flower:
Mähän voisin perustella meille kesäkuisille myös kerhon tuonne kerhopuolelle,missä voi sitten jutustella IHAN mitä vaan :D
Mutta pidettäis tämäkin kuitenkin täällä,olisko näin hyvä?

bad virgin ja hippu 12+6
 
Pikaisesti kertomaan ultrakuulumisia =) Meillä oli tänään se np-ultra ja kaikki oli niin hyvin kuin olla voi. LA:kin pysyi samana. Kauhulla odottelin ennen ultraa, enkä pystynyt keskittymään mihinkään ja kurkkua kuristi. Ultratäti oli ihan loistava, ja selitti koko ajan mitä tekee ja tutki todella tarkasti kaikki pikkusen paikat. Nyt tuli ihan uskomattoman hyvä mieli, en tiedä koska olisin viimeksi ollut näin iloinen. Ehkä tämä tästä sitten kumminkin hyväksi kääntyy meillekin =)

Iloista lauantai-iltaa teille muillekin!

MM ja pikku-P 12+4
 
MM83 :flower: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =)

:kieh: :headwall: |O :( :attn: :headwall: :| TÄN PALSTAN KANS!!!
Mä eilen asioikseen kuvasin digikameralla parhaan ultrakuvan, että voin tuonne profiiliin sen laittaa kaikkien ihailtavaksi,
niin *&%¤#?=!" tää palsta ei anna TALLENTAA PROFIILIMUUTOKSIA |O |O |O
Sori, oli pakko purkautua... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
vanttu meillä esikoinen syntynyt 30.4.05 ja kakkonen 3.9.07 :eek: molemmat poikia.. hmmm.. mut jos sun huonekaverin lapsi oli synytynyt helmikuussa niin sitten ei kai olla samaan aikaan oltu mut aika jännä :D

Meillä on sit esikoiset samana vuonna syntyny, täällä 17.1.2005 ja sit meidän kakkonen 4.7.2006 =)
 
tuplista:Meillä on Emmaljungan Twin Ceroxit heittoaisalla ja oon tykännyt,edellisten ikäero oli 2 vuotta,ja käyttö jäi vähäiseksi,kun isompi käveli mieluummin.

Mutta nyt on sit tarpeen,isoimta aion viedä patapum kantorepussa ja kävellä sit kesän aikana raskauskilot pois.En taida olla ihan suoriltaan bikinikunnossa synnäriltä poistuttaessa :whistle:

A-mam ja Mimmi 12+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhti-ipanoiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
vanttu meillä esikoinen syntynyt 30.4.05 ja kakkonen 3.9.07 :eek: molemmat poikia.. hmmm.. mut jos sun huonekaverin lapsi oli synytynyt helmikuussa niin sitten ei kai olla samaan aikaan oltu mut aika jännä :D

Meillä on sit esikoiset samana vuonna syntyny, täällä 17.1.2005 ja sit meidän kakkonen 4.7.2006 =)
no eipä ole näilläkään paljoa ikäeroa sitten :)
 
MM83 yhtä ihanaa aina kuulla hyviä ultrauutisia :) meillä se ultra olis huomenna heti ysiltä, nyt jännittää jo ihan tosissaan :ashamed:

tuota noin, mä en kyllä haluis mihkään kerhon puolelle siirtyä, mut menkää te ketkä haluutte, tiiän vaan sitten kokemuksesta että tämä pino hiljenee kun ei kukaan jaksa kahteen paikkaan kirjotella koko aika.. ja mulle on kivempi kirjotella ihan tässä, ei mua ainakaan haittaa vaikka muut käyvät lukemassa..
 
Kerhosta, tavallaan olis kiva kirjoitella niin ettei kaiki näe, joitain asioita jättää kyllä kertomatta kun ei ikinä tietä kuka niitä tulee. Tuota mistä umayya kirjoitti pelkään vähän myös, porukka jakautuu kahtia kun molempiin ei viitsi kirjoittaa. Tosin onhan meitä iso porukka, että aktiivisia riittää varmaan molempiin. Jos sellaisen joku avaa niin mukana ollaan, kaippa sen aika pian näkee miten homma toimii ja kummassa viihtyy/kummassakin. Täällä on sämpylät nousemassa, pistin ison pussin porkkanoita taikinaan, toivottavasti tulee hyviä, nuo kaupan sämpylät mua ällöttää, omat (varsinkin heraan tehdyt) on NIIIIN hyviä. Kynttilöitä palaa, takassa tuli, eikä mihinkään kiire, aika kiva sunnutaipäivä käsillä.... kekkeri 13 tasan (13+4 ultran mukaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja augustmam:
Bad Virgin:muutatko muuten mun iäksi etusivulle 31 vuotta? Muistin,et oon 32v,kunnes yksi ystävä muistutti,et sä oot vasta 31 :snotty:

A-Mam
Tehdään näin :LOL: Mullakin menee välillä noi vuodet sekaisin :whistle:
Mä perustelen sen kerhon tänään,mä kirjoittelen itse sinne jos on jotain "arkaluontoista" kysyttävää,mut pääasiassa palstailen kyllä täällä =)

bad virgin ja hippu 13+0
 
MM83 Onnea hyvistä ultra kuulumisista =) :flower:

Meillä ois huomenna se ultra äitipolilla.. Ensi yönä ei sitten paljoa ehkä nukuta, jännittää niin pirusti, että montako siellä on :snotty:

MiNíMaM ja masuasukki/masuasukit 12+0
 
Täälläkin loppui kiire lyhyeen, kun mun piti mennä tossa aamusta kun oon saanut pakkailtua kamoja, tallille hoitaa polle ja siitä sitten uudelle kodille vähän tekee jotain juttuja ja viemään osaa muuttokuormasta, mutkun tuo auto ei nyt sit lähde käyntiin!!! Akku on loppunut kun ostettiin mulle siihen kuskin paikalle semmoinen irtoperslämmitin, kun penkin oma ei toimi... No se jäi tietysti eilen siihen tupakansytyttimeen kiinni ja on yön aikana imassu kaikki virrat, että se siitä sitten... :headwall:

Mut yritän olla stressaamatta vaik se on nyt pidempään tuntunut jotenkin vaikealta... :( Harmittaa lähinnä tuo hevosen hoito taas. Muutenkaan en ole sinne päässy hunojen olojen takia ja nyt sit auton takia.... Sen vuokraajat on lopettaneet enkä tiedä mistä sille saan liikuttajaa.. huoh... no lomailkoot sit vaikka.

Jospa se pipareiden paistaminen vaikka helpottais tätä oloa :) Kuuntelis hyvää musiikkia ja tekis kotihommia pikkuhiljaa. Juu niin teen, kuulostaa hyvältä :)

Stressaaja ja mustikka 12+5

..ja huomenna on taas maanantai...
 
heipparallaa....

äitiysvaatteet olen kaikki myynyt ja nyt koitin jotain bongailla. yhet farkut huutiksesta ja yhet lökärit ostanut kirppikseltä. me siis oltiin jo kakkosen jälkeen sitä mieltä että tähän jää.... mutta nyt kolosen jälkkeen jää. nusee mulla noi riskit sen verta iän mytötä ettei liikaa viittis vaarantaa. en halua pysyvää diabetestä vielä tässä vaiheessa.

synnytyksistä täällä on puhuttu mulla siis takana kaksi käynnistettyä eli en edes tiedä millai normisti lähtisivät.
esikkoo käynnistettiin 3päivää joka teki hommasta rankan. kun vihdoin käynnistyi synnytyksen kesto 3h 30 min ja viikot oli 39+1
pikkukakkonen meni sitte yli eli käynnistetty 42 ja syntyi 42+1 ja synnytys kesti jälleen 3h 30 min . syntyi 1.41, tyksissä oli ihan sika ruuhka ja päästiin osastolle vasta 5.30 aamulla.

ä-pakkauksen aijon ottaa kun mitään ei ole edellisiltä tallessa eikä o oikeen tilaa säilöä. nytkin on kakkosen vaateita myynyt kokoa 86 cm (ja tosiaan ikää tuolla jätillä 1v 6kk)
rakastan kirpputoreja ja ostan kylä kivoja sieltäkin kun löydän.... ja tietty riippuu pakkauksesta minkä näköinen on... tykkään tän vuoden pakkauksesta mutta on vissiin ollu niin suo0siyttu että varmaan menee hilkulle saako uuden vai vanhan pakkauksen.

sisarusrattaista pikkukakosen ja jöllin välistä tulee 2v 1kk ja aijotaan ostaa tuplat. välillä mun liikkumisen edellytys koska mies kun on espoossa autolla ni minun pitää liikkua kävellen ja ei kyl onnistu tuon vikurin kakkosenkanssa. ihastunut olen noihin jonkun mainitsemiin emmaljungiin ja teutonian samoihin malleihin joissa pienet etu pyörät mutta taitaa raha politiikka sanoo että carenan double swingit tai emma jule twinnit tulee. olen katellu myös huutikasesta noita ex-adventyren(kait noin kirjoitetaan) rattaita mutta se etupyörä tsydeemi epäilyttää.

ultra mulla on vasta ensiviikon pe ja siihen asti saapi pohtia onko kaikki ok. oireita on "luvattoman" vähän mitä tosiaan ollut kaiksita muissakin raskauksissa vähän eli en oikein tiedä mitä ajatella.

tinni ja jölli masukki 11+4
 
Valonsäde ja Yeb :hug: :hug: Surullisia uutisia teillä... Jaksamista kovasti teille!

Ja tosiaan paljon on surullisia tapahtumia tullut tässä ketjussa olijoille...

Mantelinkukka toivottavasti vuotelu on ihan vaaratonta...

Onnittelut kaikille jotka saaneet hyviä ultrauutisia!

Bad Virgin lasketun ajan vois muuttaa ultran mukaseksi 2.6, vaikka elelenkin alkuper. lasketun ajan mukaan... mut ku neuvolakorttiin on merkattu 2.6 ni voi sen tännekin muuttaa...

[/b]Kekkeri mulla on samanlainen tapa ku sulla, nimittäin kurkistelen aina veskissä ettei vaan verta tuu... ei maha mitään... siihen kyl väistämäti vaikuttaa se että esikoisen raskausaikana oli loppupuolella raskautta pientä vuotelua, niin kait se on jotenki iskostunu takaraivoon ja tarkisteltava on...

Äitiyspakkauksen ajattelin ottaa... Vaikka esikoiselta on paljon vaatteita, niin kyllä uusia vaatteita on vaan niin ihana hypistellä... Ja tiedä häntä kumpaa sukupuolta tulokas onkaan, jos ei samat vaatteet passaakaan... esikoinen on tyttö ja kyllä aika punasävyinen on vaatevarasto...

Maha on alkanu pikkuhiljaa pyöristyä ja kohta ilouutinen on julkistettava ainakin niille joitten kans on enempi tekemisissä... vielä ei siis olla ihanaa salaisuutta paljastettu...

Nalle-emo ja pikkunalle rv11+6 (12+5)
 
Osaako joku viisaampi kertoa että onkohan tässä vielä suurikin mahdollisuus keskenmenoon kun viikkoja on tällä hetkellä 10+4...?Perjantaina(10+2) kuului sydänäänet heti dopplerilla neuvolassa ja muutenkin kaikki ollut ihan ok!

On vaan koko ajan hirveä paniikki ja odottaa että 12 viikkoa tulis jo täyteen!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Osaako joku viisaampi kertoa että onkohan tässä vielä suurikin mahdollisuus keskenmenoon kun viikkoja on tällä hetkellä 10+4...?Perjantaina(10+2) kuului sydänäänet heti dopplerilla neuvolassa ja muutenkin kaikki ollut ihan ok!

On vaan koko ajan hirveä paniikki ja odottaa että 12 viikkoa tulis jo täyteen!!!
Koko ajanhan se riski pienenee,mulla vieläkin joskus samat aatokset vaikka täällä on menossa jo 13+0 :hug:
 
Täällä vietellään leppoisaa sunnuntaita lumimyrskyn keskellä. Hyvä päivä tehdä rästissä olleita kotihommia. Huomenna pitäs mennä sitten töihin 2 viikon tauon jälkeen. Saa nähdä kuinka käy pahoinvoinnin suhteen.

Täälläkin yksi joka aina vessassa varmistelee, että ei ole tullut verta. Valkovuoto on tosi runsasta ja muutaman kerran olen jo säikähtänyt, että nyt lorahti verta. Mutta valkkariahan se on aina ollut. Mutta tällänen hieman hysteerinen kun on, ni minkäs teet. :LOL:

Keskenmenoriskistä: sehän pienenee toki koko ajan viikojen myötä. Ja jos on syke kuulunut ja ultrassa näkynyt sikiö, ni sillon on aikasta hyvä tilanne. Mutta kyllä minäkin sitä koko ajan vieläkin pelkään ja odotan tuota maagista 12 viikon täyttymistä. Saisipa pian itsekin kuulla ne ihanat äänet tuolta maha uumenista.

Barbapörrö ja Pätkis 8+5 :heart:
 
HelloShitty
iltaa kaikille! :wave:
ollu niin väsyny koko vlopun niin ei oo tullu kirjotettua mitään. no eipä mitään uutta kuuluukaan. hirvee väsymys vaan...pahoinvointi ei paha enää. onneks. :D

himoista on usein ollu puhetta ja mulla niitä on. tervellisiä sellasia! B) hedelmät, vihannekset, ruisleipä, weetabix.....kaikki käy. jugurttii tekis mieli mutta jäi niin karseet traumat ettei uskalla. kahvia join viimeks rv 5. :D

veriseula; onko joku jo saanu tulokset? :attn:

BB:tä ja Idolsia oottava HS ja Lime rv 12+..hmm..pitää laskea..4.
 

Yhteistyössä