Yeb Paljon sulla sitä vuotoa on tullut?Pientä lohdutuksen sanaa et mulla on näis neljässä raskaudessa ollut vuotoa.Aikasemmissa vähän enemmän kuin nyt ja kaikki oli kummiskin hyvin.Siskollani oli toisen lapsen kohdalla aivan järkky vuoto ja luuli et kesken meni mut siellä se vauveli oli :heart: Jaksamisia kovasti..tiedän kuinka ahdistavaa ja rasittavaa nuo vuodot osaa olla ja se huoli et kesken menee :hug:
(.) Täällä edelleen huono olo ja väsymys jatkuu.Yhdelle tytölleni sitten iski kauhea oksennustauti päiväkodissa ja piti sitten lähteä kotiin kesken työpäivän.Kohta se on varmasti meillä kaikilla :x Jotenkin on mieli maassa jatkuvasti.Herkässä mieli ja mies ottaa päähän jatkuvasti.Meillä taitaa olla jotain kriisinpoikasta meneillään :'( Mulla olis ensimmäinen neuvola maanantaina.En millään malttais odottaa.Ultrasta ei edelleenkään tietoa et milloin olisi :/ Nooh kaipa sekin sitten pian selviää mut eipä täällä sen kummempia.
Tervetuloa kaikille uusille :hug: ja :hug: keskenmenon saanneille.
sankofa & bongos 10+1 :heart:
(.) Täällä edelleen huono olo ja väsymys jatkuu.Yhdelle tytölleni sitten iski kauhea oksennustauti päiväkodissa ja piti sitten lähteä kotiin kesken työpäivän.Kohta se on varmasti meillä kaikilla :x Jotenkin on mieli maassa jatkuvasti.Herkässä mieli ja mies ottaa päähän jatkuvasti.Meillä taitaa olla jotain kriisinpoikasta meneillään :'( Mulla olis ensimmäinen neuvola maanantaina.En millään malttais odottaa.Ultrasta ei edelleenkään tietoa et milloin olisi :/ Nooh kaipa sekin sitten pian selviää mut eipä täällä sen kummempia.
Tervetuloa kaikille uusille :hug: ja :hug: keskenmenon saanneille.
sankofa & bongos 10+1 :heart: