NÄRÄSTÄÄ! :$ :x nyt se sit alko jo... eihän tässä oo enää kun sellaset hupsheijaa 30 viikkoa närästystä sitten tiedossa. Yäks!
HS Kaarinassa =) tuntuu muutens olevan - mitä nyt teidänkin juttuja lukenut - harvinaisempaa, että ultra olis täysin ilmainen
maare2 tervetuloa mukaan joukkoon paisuvaan :wave:
LS kivoja lääkäriuutisia!
no ei joo ihme, että maha pömpöttää. mä en tän hetkistä omaa tilannetta tiedä, mut uskoisin, että mullakin on aika korkeella jälleen tuo kohtu kuten aiemminkin. Mulla kasvaa hirmusesti maha tuolta ylhäältä, mikä aiheuttaa sen ettei esim. kaik äitiyspökät sovi olleskaan kun ne kiristää ylhäältä ja "mahapussissa" taas olis tilaa vaiks kuin
MM:lle paljon onnea raskaudesta, koskettava tarina
omppunen ihana lukea tuollasiakin juttuja. Itellä oli kans aika runsasta vuotoa ekassa raskaudessa, mutta lopulta kaikki oli hyvin. =)
tuokio :hug: koita ottaa nyt ihan rauhassa. Mun mielestä vähän hassua, et ees yritetään kuunnella, kun suurimmalla osalla ei kuulu viel noilla viikoilla. :/ Varmasti siel masussa on kaikki hyvin, vaikka ymmärrän, että tollanen säikäyttää.
Lissuli höpö höpö! tottakai kehtaat ottaa saikkua! Raskaana jos koskaan ihmisen täytyy uskaltaa olla terveellä tavalla itsekäs ja kuunnella omaa vointia. Sulla on pieni ihmisen alku siellä mahassa, joka on juuri nyt se kaikkein tärkein asia. Jos sun päivät kuluu pöntöllä oksentaen töissä niin ota hyvä ihminen sitä saikkua! Pidä huolta itsestäsi ja siitä masukkaasta =)