iltoja vaan kaikille :wave:
pakko oli tulla vielä lukemaan kuulumisia ennen nukkumaan menoa. Ihan mukavasti meitä kesäkuisia löytyy, ja varmaan tulee vielä lisääkin
Onnitelut vaan kaikille plussanneille
Aika hurjalta kuulostaa, että nyt jo joutuu joku täyttämään hoitopaikka hakemusta! (sori, unotu nikki) Ihan hullulta tuntuis itse väsäillä jotain hakemusta tällä hetkellä parin millin möntille
no, maassa maan tavalla =)
Yeb mietinkin tuota vaihtoehtoa, että jatkaisin imetystä, mutta esikoiselta muistan, että mitä pidemmälle menee, sen vaikeampaa oli loetus. Ja nyt raskaana tuli imettäessä ihan mielettömiä kuumia aaltoja :| tätä jo viime viikolla ihmettelin.
No, nyt on jo yli vuorokausi oltu tissittä ja yllättävän helpolla mennyt. Tuttipullokin alkanut maistumaan pirpanalle.
Pakko tähän väliin nyt kehua miten suloinen tapaus tuo kuopus osaa olla. tässä illalla silitteli koiraa, ja ihmettelin kun alkoi kuulua oikein tomeralla äänellä "EIEI AJE EI"! TYttö veti koiraa korvasta ja kielsi itseään
hieman pisti naurattamaan
Huomasin tässä uusia oireita... kahvi ei meinaa maistua millään, tänään join pientä kupillista varmaankin 20minuuttia, kun oltiin käymässä kylässä. Samoin herkut ei maistu
tänään ja toissapäivänä teki hirveästi mieli sipsiä, mutta kun niitä sai, niin muutaman kun söi, niin alkoi tökkiä, eikä voinut syödä, samoin karkki. Ihan hyvä vaan
muutenkin mulla aina alkuraskaudessa tuntuu jotenkin mahalaukku kutistuvan, ei pysty syödä läheskään niin paljon kuin yleensä. Normaalisti kyllä syönkin ison miehen annoksen, vaikka kooltani olen tälläinen "nyrkillä tapettava", niinkuin mummoni sanoi aina...
Kuulin tänään myös ikäviä uutisia
10v pikkusiskoni oli joutunut sairaalaan. Oli yhtäkkiä alkanut oksentamaan, ja menettänyt tajuntansa monta kertaa. hereillä ollessaan oli ollut todella sekaisin, eikä tunnistanut äitiäni eikä siskoani. Oli myös jotenkin sätkinyt, ihan kuin eppilepsia kohtauksessa. siskoparka :'( toivottavasti selviää pian mikä vaivaa, eikä ole mitään vakavaa. täytyy pitää peukut pystyssä! bd
Tyttö- tai poikaolosta... vielä ei ole mitään muita tuntemuksia kuin se, että varmasti menee yliajalle... Viime raskaudessa oli alusta asti tunne ettei mene laskettuun aikaan asti, ja syntyikin sitten viikolla 38+0 vedet alkoivat silloin jo mennä 37+4, eli hetken aikaa sai odotella synnytksen käynnistymistä....
jadal 4+6