Huh, onpas tänne kirjoiteltu paljon sitten viime käynnin
Minä yritän vasta totutella ajatukseen ja koko ajan pelottaa, ettei siellä olekaan mitään... Tänään ei ole oikeastaan ollut oireita, paitsi koko aamun on vaivannut ihan järkyttävä väsymys
, nytköhän se sitten alkaa
En ole vielä gynelle varannut aikaa, kun en osaa päättää, että menenkö vanhalle gynekologilleni vai etsiskö uuden... Täällä Belgiassahan ei ole mitään neuvolasysteemiä, vaan itse voi valita mieleisensä (yksityisen, ja hinnat sen mukaiset... ) lääkärin ja synnytyssairaalan. Perussairauteni erikoislääkärille varasin kyllä jo ajan ja se onkin kiireisin asia, koska pysyvää lääkitystäni pitää seurata ja säätää raskauden aikana. 21.10 sain ajan tutkimukseen ja labroihin, siihen saakka pitää mennä mutulla.
Myös sellaisesta eri maiden välisestä erosta täytyy kertoa, että minä olen täällä jo täyttelemässä tulevan vauvan hoitopaikkahakemusta
Täällä kun on oikeasti niin vaikea löytää lapselle hyvää hoitopaikkaa, että hakemus pitää pistää vetämään heti kun testi näyttää positiivista
Kaavakkeessa vaan kysellään kaikkea hankalaa, kuten tulevan lapsen nimeä (!), syntymäpäivää ja äitiysloman päättymispäivää :/ Haluavat jo tässä vaiheessa tietää myös luotettavien henkilöiden yhteystiedot, jotka voivat tarvittaessa hakea lapsen hoidosta, jos vanhemmat eivät itse jostain syystä pääse hakemaan. No huh huh, täyttelepä nyt sitten tällaisia, kun ei ole vielä edes varhaisultralla katsottu, että onko siellä mitään... Taidan täyttää vain ihan pääkohdat ja päivitellä myöhemmin. Äitiyslomahan on täällä Belgiassa TOSI lyhyt suomalaiseen verrattuna, joten sitä hoitopaikkaa on ihan oikeasti mietittävä jo nyt.
Huh, tulipas taas purkauduttua... Luen kirjoituksenne ajan kanssa myöhemmin läpi, alkaa olla porukkaa koossa jo niin paljon, että vaikea pysyä selvillä muiden jutuista... Niin, ja onnittelut kaikille uusille plussanneille! :flower: =)