Moro taas!
Oli komee lista, kelpaa kyllä! =)
Ootta ihan mahottomasti taas kirjottanu! Mä en pysy mitenkään mukana.. :headwall:
Mä oon kyllä hommannu Turolle jo vaikka ja mitä. Ja äiti on, ja naapurit.. Toisaalta mun on vhä pakkoki, en riitä pörssi sit kerralla kaikkeen. Vaunut ja sänky on, patjaa vaille, vaatteita varmaan tarpeeksi, tietty jotain pientä mut tässähän vielä kerkiää.
Meillä ei onnistunu se lomien pitäminen ennen äippälomaa.. Ku lomakuukaudet on toukokuusta eteenpäin. Eli joko mä siirrän ne sinne, ku meen takas töihin tai otan rahana. Tuo jälkimmäinen kyllä tällä hetkellä houkuttaa..
Jos oon oikein osannu laskea, ni viimenen töissä olopäivä ois 23.3. Siinä ois ne muutama lomapäivä joita oli vielä jäljellä.. Tulikohan vaikesti..? :snotty:
Pakkausta mäki oottelen, Kelan sivujen mukaan tällä viikolla pitäs tulla, mut en ees oota sitä vielä saapuvaksi.. Kaikessa kestää niin kauan!
M' oon ite ollu nyt pari päivää töissä sen parin kuukauden saikun jälkeen, ja on kyllä ollu henkiseltä kantilta katsottuna mukavaa, fyysisestihän raskasta se on. Ja ku kahden kk:n aikana on kävelly vaan kauppaan, ja nyt sitte talsii muutaman työvuoron ni on tosi kipee.. Turollaki totuttelemista uuteen rytmiin.
Mut ajattelin kyllä sinnitellä, ei tietenkään millään riskillä, mut mulla meni aika "vaan odottaessa", nyt on vähän jotain muutaki sisältöä.. Tietänette varmaan..
Sitä ku meikä on täällä aika yksinäinen ja "lukittu" nuiden isompien myötä, ni tää on sellanen henkireikä, YOU KNOW!
Välillä itsellä niitä kivoja hetkiä odotuksen kanssa ja osaa nauttia kasvavasta vatsasta, välillä taas vituttaa koko homma, et mihin sitä on itsensä hommannu.. Siis vaikee selittää, haluan tieten tätä lasta enemmän ku mitään! Tää on niin tällästä!
Tällästä on olla raskaana oleva yksinhuoltaja, joka käy töissä..
Mä nostan itse itselleni jo tässä vaiheessa hattua! Anteeksi, mut jo näin pitkälle selvinny kohtuudella hajoamatta! :flower:
Meistä tulee äitejä! :heart: :flower:
Täällä oli neuvolassa kaikki ok, painoaki oli tullu jotain kilon verran. Seuraava ois sit lääkärineuvola vkolla 28. Varotteli jo nyt, et on sitte opiskelijoita mukana, pakkohan se heilläki on joskus jotain oppia. Ja onpa aikaa etukäteen asennoitua.
Mut nyt alan lätkää kuunteleen, illan jatkoja kaikille!
Lisbet ja Turo 25