**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja möhöeläin:
Mitääh?
Miten tuo lainaus nyt noin meni???

Mutta siis pilttiä4 - Laittaisitko minulle vaikkapa y-viestinä ehdotusta kestojen kaupanteosta! :flower:
mut voisiko joku selostaa ton YV systeemin,, oon joskus yritäänyt vaan ei onnistu :ashamed:
Ei mikään nörtti tää nainen :D

VArattu sulle joka tapauksessa. Mulla on laput tuossa mutta en ole niitä vielä lähettänyt, kun vähän passailen josko sen uuden saisin...
 
Pika esittely täältäkin uusille:

31vuotias 5 lapsen opiskelija äiti,isä on 35v,kuudennen la 1.6.09.Keski-Suomessa asustellaan.

Tänään ope oli sairastunut ja tuuraja oli saatu vain puolex päiväksi,ois saatu opiskella 15 asti omatoimisesti,mut hiljalleen klo 12 jälk. koko luokka hävisi maisemista :D

Illalla aion vähän vilaista läksyjä,nyt oon vaan hetkosen ja nautin olosta&elosta.

Tänään pikkuinen on potkinut kohti kylkiä,joten täl hetkellä hän viihtyy pää alaspäin.

A-Mam ja Mimmi rv 25+2 :heart:
 
kun täytyy sanoa että sillon joskus kun niitä luki niin nikit oli vieraita ja ei tieten jäänyt mitään mieleen :ashamed:
Nyt tuntee erilailla kun täällä päivittäin käy :D

Eli
mä ole vanha, (olenko vanhin????) 37v työlleen vihkiytynyt ;) kotiäiti, espoosta. Viidettä odotellaan. Lapset on tulleet tasatahtia jokatoinen pojasta alkaen ja jatkunee edelleen.


Mulla tuli mieleen kysymys kun tuos lueskelin kuntosalin lukujärjestystä ja sinne on ilmaantunut GymCircuit uutena tuntian ja se mua niin kiinnostaisi. KAnnattaako aloittaa uutta vielä, vai pysyä vaan sillä 3krt viikossa vesijumppa linjalla kunnes baby syntyy? Minkälaisia kokemuksia teillä?

Piltti ja Nestori 22+6
 
Esittelyä täältäkin

Elikkä nimimerkin takaa löytyy 27-vuotias naimisissa oleva äippä ja meidän perheeseen odotellaan nyt kolmatta mussukkaa (LA 3.6). Isommat lapset, tyttö 01/05 sekä poika 07/06 ja toista poikaa siis odotetaan nyt. Tuosta paremmasta puoliskostani vielä sen verran että on mua pari vuotta vanhempi. Päijät-Hämeessä asustellaan joten PHKS on mun synnäri tälläkin kertaa.

Ja sit pakko tuulettaa, vielä 14 päivää töitä (3 vkossa) ja sitten lomille ja kesää odottamaan :p

Vauhtis jonka viikot sanoo taas POKS 25+0
 
Tervetuloa uudet :D

Täällä 25-vuotias ja Lempäälässä asustellaan syksyllä ostetussa rivitalonpäätypätkässä.

=) Ensimmäinen raskauteni päättyi viime elokuun lopulla, kun jouduin synnyttämään pienen, vakavasti sairaan enkelityttömme rv:llä 19. :'( Tämä nykyinen masuasukkimme sai alkunsa suureksi iloksi ja yllätykseksi jo n. 2 viikkoa enkelitytön synnytyksen jälkeen, joten raskaanaoloa tulee olemaan reilusti yli vuosi (tuota parin viikon taukoa lukuunottamatta). Mitään muuta en toivo, kuin että saisin pojan elävänä syliin... :heart: LA meillä 1.6.

Nuvolakuulumisia:

Painoa tullut lisää 420g/vko
Hb: 129
Sf-mitta 25
Syke n. 150
Kaikki muutkin ihan ok. Vauva potkiskeli kovin neuvolan"tätiä" ja köllöttelee masussa poikittain.

Ensi viikolla meillä alkaa synnytysvalmennus. Mähän jo kerkesin manaamaan, että multa jää semmonen välistä kokonaan, kun TAYS lopetti omansa, mutta neuvola järjestääkin sen tilalle omansa. Tiedä sitten kuinka turhaa hommaa on, mutta mennään nyt sinne kumminkin kun sellainen järjestetään. Ihan kiva nähdä muutenkin muita odottajia tältä suunnalta. =)

MM ja Pepe 25+2
 
juups!

tännehän tulee laumoittain uusia :D tervetuloa.

pikaesittely: 30v "kotiäippä" varsinais-suomesta. perheeseen kuuluu 12/03 ja 05/07 pojat jotka siis kotona miun kanssa nyt. la on 10.6.09. sakkiin kuuluu myös sähköasentajan hommia pääkaupunkiseudulla keikkana tekevä isä 33v. eli ma-to on töissä.pe-su kotona. eli yh arkea täällä vietetään... meiltä löytyy vanhapoika kissa jolla äitienpäivänä pärähtää mittariin 13v (hällä lempipuuhaa nukkuminen paikoissa joihin pojat ei yllä).
eli nyt odotellaan perheeseen sitä "viimeistä" lasta koska sitte loppuu mihen kriteereillä tila kesken.

pilttiä4 kuulosti mielenkiintoiselle tuo uus kuntosali tunti. meilläkin loppuu aerobic jo maaliskuun lopussa ja olen ajatellu et jos menis paikalliselle !"liikuttajalle" vielä jumppaan mutta hieman epäilyttää et onko jo sitte liian raskasta aloittaa uus raskas harrastus vai pitäiskö oottaa että ryyni ulkona. tuleehan sullekki kuiteskin jo kome kertaa viikossa liikuntaa että ihan jo reipas määrä siihen nähden mitä mä pystyn harrastaa.

onko kellään kokemusta minkälaista on hydrobic siis jonkunlaista vesijumppaa se on mutta poikkeeko kovasti perinteisestä.

tänään vietetään tautisen tylsää päivää. täällä hiihtolomat ja pojan kaikki kaverit lomilla jossain. ei ole kerhoja ja mulla äly vetämätön olo. hetken olen jo miettinyt uskaltaiskohan aloittaa retaferit kun on edellisen odotuksen jälkeen jääny kaappiin. ja ovat vielä voimassa. siis ei o yhtään sellanen olo että menisisn ulos yök... fiilis koko hommaan nyt.

tinni, kiukku-ojat ja ryyni24+0
 
Moi vaan tosiaan kaikille! Kiva esittely kierros! =) En varmaan ikää ja muuta maininnut itse. Olen siis 23vuotias lähihoitajaopiskelija. Kaksi lasta (pojat 3,5v ja 5v) ja kolmosen LA. 30.6.2009 :heart: Mies löytyy myös, 23v. Hänellä on yritys, metallialaa.
Asumme oulun lähistöllä omakotitalossa.

Heidi & Ylläri muru 21+1 :heart:
 
Esittely täältäkin;eli 34v kaupantäti Hämeestä. Mies 36v,ja meillä tyttö 6v. Tämän toisen yhteisen la 23.6. Synnytyssairaala K-HKS. Mulla ennestään myös poika 11v. Parin kk päästä muutetaan miehen rakentamaan taloon. =) Joukon jatkona meillä kulkee koira ja 2 kissaa. Sectiolla tulee syntymään tyttömme,niinkuin sisaruksensakin.
Ja vielä terveisiä uusinta ultrasta,jonne siis jouduttiin vauvan pään pienen lakimitan vuoksi.Nyt kaikki mitat vastaa viikkoja,tasaisesti käyrällä typy kasvaa. :heart:
Huomenna neuvola,saa nähdä kuinka paljon on tullut painoa.Hui!!En pysty lenkkeilemään,kun lonkat ja koko alapää on niin kipeet. :(
Tukivyön sain,mutta ei se nivusiin ja lonkkiin auta.Pääsis vaan pian töistä pois niin jaksaisi ja ennenkaikkea pystyisi huolehtimaan myös omasta hyvinvoinnista.

Serafine ja Ella 22+1
 
kiva että vieläkin tulee uusia!! sain näköjään kaverin kuun loppupuolelle. tai noh, virallisesti laittoivat minulle lasketun ajan heinäkuun puolelle, mutta enpä viitsinyt enää siinä vaiheessa siirtyä "vieraaseen" pinoon. :p ja luotan enemmän omiin ovulaatiolaskuihini, joiden mukaan LA olisi itseasiassa "jo" 25.6.

nopea esittely: 29v, asun Barcelonassa, mies espanjalainen 35v ja ensimmäinen lapsi tulossa lähinnä siksi että mies halusi, vaikka nykyisin olen jo ajatukseen tottunut itsekin (onneksi!!). työni on business innovation and development, mitä ikinä se suomeksi sitten oliskaan... toimistotyötä siis kuitenkin.

tänään kävin verenpainelääkärin juttusilla ja sanoi että paineet oli oikein hyvät, mutta "lahjaksi" tuli määräys käydä viikottain sairaanhoitajan visiitillä. yritin tinkiä että eikö joka toinen viikko olis riittävästi tai enkö vois sitä painetta ottaa jossain kodin lähellä, mutta ei auttanut. *huoh* :/ ei sinne sairaalaan siis pitkä matka ole, mut vaivaa ja töistä poissaoloa se aiheuttaa kuiteski. noh, tytteli on nyt tärkein ja sen parastahan tässä ajetaan.

caisachu 21+
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
juups!

tännehän tulee laumoittain uusia :D tervetuloa.

pikaesittely: 30v "kotiäippä" varsinais-suomesta. perheeseen kuuluu 12/03 ja 05/07 pojat jotka siis kotona miun kanssa nyt. la on 10.6.09. sakkiin kuuluu myös sähköasentajan hommia pääkaupunkiseudulla keikkana tekevä isä 33v. eli ma-to on töissä.pe-su kotona. eli yh arkea täällä vietetään... meiltä löytyy vanhapoika kissa jolla äitienpäivänä pärähtää mittariin 13v (hällä lempipuuhaa nukkuminen paikoissa joihin pojat ei yllä).
eli nyt odotellaan perheeseen sitä "viimeistä" lasta koska sitte loppuu mihen kriteereillä tila kesken.

pilttiä4 kuulosti mielenkiintoiselle tuo uus kuntosali tunti. meilläkin loppuu aerobic jo maaliskuun lopussa ja olen ajatellu et jos menis paikalliselle !"liikuttajalle" vielä jumppaan mutta hieman epäilyttää et onko jo sitte liian raskasta aloittaa uus raskas harrastus vai pitäiskö oottaa että ryyni ulkona. tuleehan sullekki kuiteskin jo kome kertaa viikossa liikuntaa että ihan jo reipas määrä siihen nähden mitä mä pystyn harrastaa.

onko kellään kokemusta minkälaista on hydrobic siis jonkunlaista vesijumppaa se on mutta poikkeeko kovasti perinteisestä.

tänään vietetään tautisen tylsää päivää. täällä hiihtolomat ja pojan kaikki kaverit lomilla jossain. ei ole kerhoja ja mulla äly vetämätön olo. hetken olen jo miettinyt uskaltaiskohan aloittaa retaferit kun on edellisen odotuksen jälkeen jääny kaappiin. ja ovat vielä voimassa. siis ei o yhtään sellanen olo että menisisn ulos yök... fiilis koko hommaan nyt.

tinni, kiukku-ojat ja ryyni24+0
eikähän ole vain "hienompi" vesijumpalle :) . Hydrobic=vesi aerobic.
suosittelensuosittelen!!

 
kiitos kaikille, ihan nolostun :ashamed: olihan siinä työtä mut halusin piristystä näin kevään korvalla..

päivittelen listan huomenissa ja esittelykin tulee silloin, nyt on mentävä soffalle makoileen, oli rankka päivä töissä.

umayya + siiri 23+2

p.s. mammanpojat haluatko siis poikalistalle veikkauksen kanssa vai onko teillä jo tieto että poika on tulossa?
 
Joo, Sisu, muistin ne luvanneeni sulle! Ilmottelen jahka paketti saapuu.. :snotty:

Ja esittely, olen siis yksinodottava yksinhuoltaja Oulusta, 30v. Isommat tytöt 12/97 ja 03/00. Hoitsuna mäki työskentelen, vanhusten puolella.
LA ois 2.6. Meitä (tai siis mua) ei kovin kosketa nuo isyyspakkaukset ym. jutustelut.. :D
Iskä ei sis osallisena yhtään mitenkään, toivoo varmaan mun keskeyttäneen raskauden. Enkä vaivaudu korjaamaan, mitään sellasta e kyllä oo menny hälle ees sanomaan. Nyt tuntuu hirveeltä, et se ajatus tosiaan KÄVÄS mielessä sillon syksyllä.. En kyllä antas Turoa kellekään enää! =)
Tää nuorempi tyttöki kysy, et eihän me sitä myydä kellekään. Kysyin toki selvennystä ja tais tarkottaa adoptiota.. Odottavat siis isommatki kovasti!

Tää odotus on meikäläisellä sellasta vuoristorataa, ei niinkään fyysisesti vaan henkisesti.. Ei tätä enää kovin kauaa kestäis, odotusta siis, ku alkaa jo se "normaali" elämä.

Nyt ei kyllä motivoi tän enempää, kiitos ja anteeksi! :ashamed:

Lisbet ja Turo 25+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
kiitos kaikille, ihan nolostun :ashamed: olihan siinä työtä mut halusin piristystä näin kevään korvalla..

päivittelen listan huomenissa ja esittelykin tulee silloin, nyt on mentävä soffalle makoileen, oli rankka päivä töissä.

umayya + siiri 23+2

p.s. mammanpojat haluatko siis poikalistalle veikkauksen kanssa vai onko teillä jo tieto että poika on tulossa?
Varma tieto lasketusta ajasta ja sukupuolesta =) 30.6.2009 ja Poika :heart:
 
Voi jessus! Just huomasin et lokakuisillekin on jo oma pino! Mehän ollaan siis jo tosi pitkällä! :)

Meillä on varmaan jo ainaki pari kuukautta viimeisestä joukosta poistuneesta ja epäilen ettei sellaisia enää tule ku vaan synnyttäneiden puolelle. Uudet toki on aina tervetulleita!

(.) Saikulla oltu päivä, 11h yöunien jälkee maistu vielä 2,5h päikkäritkin ja varmaan nukahan taas ku sänkyyn raahaudun. Hillittömälle vauhtimammalle tuli nyt siis pakkolepoa mikä on varmaan ihan hyväks vaan. :)
Pannari on uunissa korjaamaan surkeaa oloa, syömisten kattomisen aloitan sit vaikka huomenna (tai ylihuomenna). :)

Esittely 24-vuotias yksinodottaja-yrittäjä Espoosta. Lapsihaave oli yksin ja en ole kyllä katunu päätöstä vaikka välillä on ollu vähä yksinäistä. :)

Tervelua siis uusille uudelleenkin! :)
 
Heipsan

ja uusille kasvoille tervetuloa minunkin puolestani...ikää on nyt 33v ja mies on 30v, lapsia on kaksi poikaa: 12v ja 2v. Esikko on aiemmasta avoliitosta. Helsingissä asustellaan.
Ja kolmas tulokaskin on rakenneultran perusteella poika...ja sitten taitaakin olla jo lapsikiintiö meidän perheen osalta ns täynnä.

Siinäpä se olikin näin nopsaan tiivisteltynä...

Kestoista niin pitääkin oikein tarkistaa kenen kanssa oon tehnyt diilit noista kestoista...eli Umayya ja Vauhti-ipanoiden äiti niin muistakaa sitten minut kun saatte ne äippäpakkaukset käsiinne :attn:
 
Tervetuloa uudet odottajat :)
Pikaesittely täältäkin: Eli olen 28v mamma, esikoinen (poika) on 1v5kk ja pikkukakkosen LA on 12.6, toinen poika pitäisi olla tulossa. Perheeseen kuuluu myös aviomies ja koiruus. Asustellaan Keski-Suomessa.

Masuha1: Minä näin niitä unikon ruskeita tuttipulloja prismassa.

Halinalle ja pikkukakkonen rv 23+5 jos oikein laskin...
 
Huh, jotta on tullu taas tekstiä parissa päivässä :eek:

Uusille tervetuloa! :wave:

Isyyspakkauksesta oli juttua.. En aio sellasta väkerrellä kun ei tuo tuleva isukki ole oikein mukana kuvioissa ollut, sijoitan rahat mielummin tulevaan tyttöseen =)

Äitiyspakkaus saapui tänään! =) En jaksanut vielä sen kummemmin perehtyä siihen vielä, joku päivä tässä ajan kanssa ;)

Täällä ei mitään uutta.. Lääkärin neuvola 26 päivä, sitä odotellessa..

MiNiMaM ja tyllerö 24+4
 

Yhteistyössä