**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Ne punaiset city jetit on ainakin vielä vapaana ja olivat siinä Tukholman liepeillä...mä meinaan katsoin et me oltais voitu mennä Siljalla ja siitä sitten tunnelbanalla. Mutta sitten tuo mieheni sanoi, että ei nyt osteta toisia punaisia...
Ostettiin v2007 poitsulle punaiset kärryt ja voi juma et saatiin selitellä värivalintaa tosi monelle tutulle...kuin me nyt ostettiin pojalle punaiset.
No siksi, koska ne olivat niin ihanan punaiset :LOL: Oikeasti...se on se syy.
:D
minkäköhän kokoset ne etupyörät ovat? meinaan että onko kovin hankalaa hangessa työntää?
No mä käsitin et ovat ihan verrattavissa Gracon renkaisiin...eli isommat kuin jotkut sattareiden renkaat.

Ja me kans mietittiin tota hangessa työntämistä...niin Helsingin puolella ei oo paljoa lunta näkynyt ja joka vuosi vaan lumenmäärä vähenee.
 
Tänään olin yli 4 h päivystyksessä ja se lääkäri ei ees osannu sanoo mikä mulla on..sain silti antibiottikuurin poskiontelotulehdukseen..Lääkäri ei ollu varma et onks mul poskiontelotulehdus vai onks mun hampaas sit jotai vikaa..ja nyt on ollu 3 pv ihan hirvee päänsärky..
Masu vaan kasvaa ja asukki potkiskelee joka päivä aika paljon..ja nyt on ruvennu näkyy vatsan ulkopuolelle potkut..26 pv on neuvolalääkäri..en tykkää siitä ollenkaan..

Oon miettiny et ostaisin kaksostenrattaat ku esikoinen on kakkosen syntyessä 1,7v nii tuskin jaksaa sillon vielä kävellä pitkiä matkoja..Mitään muuta ei sit tarviikkaan hankkia..

Big mama88 ja asukki 24+3
 
Ilmoittaisin vaan että täälläkin ollaan elossa ja vauva potkiskelee mahassa ihan riittävästi, tietyssä asennossa ku oon niin koska vaan saan sen potkii. Mut itekseen se alottaa potkimisen illalla 22-23 aikaan ja aamuyöllä oon huomannu toisen hetken ku oon ollu hereillä..Viimeyönäkään saanu unta ku ei saanu rauhassa nukkua ku heräs aamuviideltä tekstariin.
Masu kans kasvaa ja äitiysfarkut alkaa pikkuhiljaa tehä tiukkaa..voi ku sais tän leviämisen loppumaan. :( Ehkä tää ei ois näin kamalaa jos ois terve minä-kuva painoasioissa..Tajusin vasta pari päivää sitten miten paljon pahaa sekin on aiheuttanut kun ala-asteen opettaja tuli tokalla tai kolmannella luokalla ehdottamaan meille parille tyypille et voitas alkaa käymään yhdessä lenkeillä et saatais painoa alas..

Toinen vartalo-ongelma on tissien erikokoisuus..näin raskaana toinen on kasvanut toista paljon enemmän ja melkein sais olla erikokoiset rintsikat molemmille..onneksi se kuulemma pitäisi hävitä vauvan synnyttyä.

Muuten oon ihan periaatteesta pitäny netistä taukoa kun ja puuhaillu kaikkea muuta joten jääny lukematta suunnilleen koko helmikuun pino. Siks en siis osaa kommentoida oikeen mitään. :)
Jatkoja kaikille, jatkan taustailua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Ilmoittaisin vaan että täälläkin ollaan elossa ja vauva potkiskelee mahassa ihan riittävästi, tietyssä asennossa ku oon niin koska vaan saan sen potkii. Mut itekseen se alottaa potkimisen illalla 22-23 aikaan ja aamuyöllä oon huomannu toisen hetken ku oon ollu hereillä..Viimeyönäkään saanu unta ku ei saanu rauhassa nukkua ku heräs aamuviideltä tekstariin.
Masu kans kasvaa ja äitiysfarkut alkaa pikkuhiljaa tehä tiukkaa..voi ku sais tän leviämisen loppumaan. :( Ehkä tää ei ois näin kamalaa jos ois terve minä-kuva painoasioissa..Tajusin vasta pari päivää sitten miten paljon pahaa sekin on aiheuttanut kun ala-asteen opettaja tuli tokalla tai kolmannella luokalla ehdottamaan meille parille tyypille et voitas alkaa käymään yhdessä lenkeillä et saatais painoa alas..

Toinen vartalo-ongelma on tissien erikokoisuus..näin raskaana toinen on kasvanut toista paljon enemmän ja melkein sais olla erikokoiset rintsikat molemmille..onneksi se kuulemma pitäisi hävitä vauvan synnyttyä.


Muuten oon ihan periaatteesta pitäny netistä taukoa kun ja puuhaillu kaikkea muuta joten jääny lukematta suunnilleen koko helmikuun pino. Siks en siis osaa kommentoida oikeen mitään. :)
Jatkoja kaikille, jatkan taustailua..
En tiedä lohduttaako ja käykö kaikille niin, mutta ikä tuo myös tiettyä armeliaisuutta omaa kroppansa kohtaan. Kun kroppa toimii (vaikkei oliskaan ythään täydellinen) eli tulee raskaaksi, saa vauvan, imettää jne jne, niin jotenkin se tärkeysjärjestys muuttuu. Lapset on tärkeämpiä kun oman kropan joka mutka ja kutka.
Muistan mitä kaikkea joskus panikoi omassa kropassa,: erikokoisia rintoja, roikkuvia rintoja, liian pieniä rintoja, raskausarpia (ilman raskautta) epätäydellistä nenää, hassuja varpaita, paksuja reisiä, masumakkaraa, luomia jne jne.
Nyt sitä pääosin on tyytyväinen itseensä, vaikka tasan oli kauniimpi sillon 10 vuotta sitten, oma kroppa toimii, pystyy liikkumaan kävelemään, juoksemaan, ottamaan lapsen syliin, tanssimaan, konttaamaan pikkuautojen kanssa, tuntemaan vauvan liikkeitä jne. Ne on jotain suurta...

Eli toivottavasti ikä tuo sitä armeliaisuutta ja pystyy nauttimaan omasta kropasta (varsinkin kun työssäni näen paljon erilaisia sairauksia ja vammoja on normaali kroppa ihan mieletön juttu, vaikkei täyttäisi standardeja)

kekkeri 25+0, kohtahan tässä päästään viimiselle kolmannekselle... huih
 
:( :kieh: :ashamed: :whistle: :xmas: :'( |O
Kehtaanko edes kertoa teille, miten hirvee yö meillä oli? :ashamed:
Siis illalla Minni liikku ihan normaalisti, mylläsi kun olin vielä koneella. Ja normaalisti hirvee rallia alkaa, kun itse rauhoitun pötköttämään ja yöunille. Mutta eipä vaan eilen. Minä odottelin ja kuulostelin, ja tökin mahaa, ja ihmettelin. Ja ei, siis kerta kaikkiaan, ei minkään näköstä elonmerkkiä. Mies oli nukahtanu jo aikaa sitten, ja minä itkeä pillitin yksin, että nyt se ei enää liiku, ja tässäkö tämä sitten oli, ja ei me taideta saada toista lasta ikinä :'( Oikeesti, yön pimeät ja hiljaiset tunnit, ja tämmöset ajatukset! Se, kenellä on vilkas mielikuvitus, tietää, että yöllä nämä asiat oikein kärjistyy. En siis saanu nukuttua ollenkaan, kun mietin vaan Minniä. Kunnes pienen pieniä hiplailuja alko taas tuttuun tapaan tuntua, mutta että keskellä yötä! Ja sittn kun se ralli alko, niin sitä kestikin aamutunteihin asti :kieh: Olen siis torkkunu tuolta puoli viidestä vähän yli seitsemään, ja hoitolapsia tässä odottelen, nyt jo paremmalla mielellä :D
Että kaikkea se mielikuvitus teettää.
Täällä onkin sit tänään semmonen "kivan kipakka pakkaspäivä", mittari näytti äsken -27.8astetta... Ja tytöillä olis kerhoaamu... :whistle:
Joo, lähden odottelemaan niitä hoitolapsia, ja laittamaan tulitikut silmiin täksi päiväksi :saint:
Sisu ja äitiä säikyttelevä Minni 24+4 :heart:
 
Sisu tottakai tollanen pelästyttää :hug:
Mullakin on välillä hiljaisemmat tunnit ettei paprica potki,mutta ikävästi muljahtelee,kun hän masussa kääntyilee,ei se niin pieni enää taida olla :D :heart:
Papricalla myös tapana,aloittaa rallinsa siinä vaiheessa,kun mä olisin valmis käymään nukkumaan,hassuja nuo masuasukit" =)

Seisomalaudasta on ollut puhetta,hankin meidän vaunuihin huutiksesta seisomalaudan,joka tulee tohon mun ja vaunujen välinn,mahtuu hyvin työntelemää,vaikka esikko siinä seisoiskin.

Meiltä löytyy nämä vaunut,äiti osti silloin kun tota likkaa odotin =) ja tooooooosi tyytyväinen niihin olen ollut.


me&i vaatteet ON ihania! :heart:
Mustahan meinasin tulla meandi vaatteiden myyjä,mutta sitten ajattelin,että kun tulin raskaaksi ja en olisi ehtinyt paneutumaan siihen täyspäiväisesti,kun oli muutakin hommaa silloin.
Harmi vaan kun täälläpäin ei ole kamalasti meandi myyjiä,olisi joskus kiva käydä kutsuilla =)

big mama88 paranemisia :hug:

Sanokaa milloin mä saisin aikaiseksi itselleni soitettua ajan hammaslääkäriin :kieh:

cranyo en mäkään joka päivä tänne kirjoittele,jos ei siltä tunnu =)

Täälläkin odotellaan kelan päätöksiä,varsinkin siihen äippärahapäätökseen,sormet ristissä,anna tulla enemmän kuin minimi :saint:

bad virgin ja paprica 25+1
 
HelloShitty
täältä suunnalta ei kuulu mitään uutta. kaikki menee ihan jees.

Sisu; tsemppiä sinne hermoiluun! :hug: sokeripitoisten syöminen usein auttaa jos haluu vauvan hereillä. ;)

HS ja nelonen rv 24+4
 
Heissan :wave:

En ole oikein jaksanut kirjoitella mitään mut aina oon tullut lukemaan teidän juttuja :)
Sainpas pistettyä paperit menemään eli päätöstä odotellessa.Koko viime viikko töissä meni selkä säryissä ja supistuksiakin tullut.Tänään sitten kävin lääkärissä ja pisti lähetteen fysioterapiaan jospa sieltä saisi edes vähän apuja näihin kipuihin.Määräs mulle 3 viikkoa sairaslomaa ja sitten katotaan taas eteenpäin.Mulle muutenkin annetaan herkemmin tota saikkua nyt kun edellisissä ollut ongelmia tuon kohdunsuun kanssa ja silloinkin jouduin täysvuodelepoon sairaalaan.Noh pomolta yllätys yllätys ei heru ymmärrystä ja sympatiaa.Lisäsi vaan mun työtaakkaa entistä enemmän :( Jopa halus mun tekevän suursiivouksen yhden vanhuksen huoneeseen joka ei tule enään takas tällä viikolla :kieh: Eli se siitä ymmärryksestä :(

Muuten ok olo.Vauva potkii onneks hyvin joka päivä eli siltä osin on rauhallinen mieli.Miehen reissu senkun lähenee ja se stressaa ihan älyttömästi :/
Kävin viel perheneuvolassa juttelemassa mun oloista aamulla ja siellä oli erittäin kummallinen nainen vastassa.Haukotteli ja hieroi silmiään koko ajan.Tuntu et se ei ymmärtänyt mistään mitään vaik hän on psykoterapeutti.Kun sanoin et kun ittellään huono olla niin herkemmin menee hermot lapsiin et saatan sit huutaa ni siihen se kommentoi et eihän se ole lapsien syytä..huoh..ihan kun en sitä itse tiedä.Tuntu niin turhalta koko käynti.

Mie stressaan nuiden vaunuasioiden kaa ku en tiedä mitä tekis..yhet kaksosten matkarattaat ois mut tekis mieli hommata paremmat ja sit toisaalta pitäis hommata ihan tavalliset yhdistelmät vauvalle.Toisaalta tuo nuorimmainen ei ole edes 2 vuotta kun vauva syntyy niin ei varmaan jaksa kovin paljoa kävellä.Ääh mä en tiedä mitä tekis :D

Mitä te olette saanut kulutettua aikaa kun ootte saikulla??Ajattelin et lääkäri ois määrännyt vaan tän viikon mut pistikin sen 3 viikkoa..miten sitä osaa olla kotona :whistle:

sankofa & bongos 22+6
:heart: (huomenna vaihtuu taas viikot jippii) :D
 
HelloShitty
Sankofa; huh ku oli törkee täti perheneuvolassa. :eek: |O tuli oikeen paha mieli sun puolestasi. :( :hug:

noista rattaista niin mitäsnytillä oli linkki ja kuva johonkin sivustolle mistä saa ostettu joihinkin vaunuihin sivuvaunu! hassunnäköinen vekotin :LOL:

täällä plussal saa helposti aikaa menemään..tai voi tehä palapelejä, nettipelejä, shoppailla nettikaupoissa...

HS ja typy rv 24+4
 


HS:
Olitko sä miettinyt jossain vaiheessa niitä Brio Sing:n vaunuja ?
Jos olit niin nyt on Helsingin vaunuaitassa tarjous 399? (norm 599?).
Tuli vaan mieleen kun pikkusisko haluaa sellaiset.

SAnkofa: ens kerralla kun menet sinne perheneuvolaan niin varmista ettei oo toi sama nainen jutusteluvuorossa. Se on sun kannaltas ihan hukkaan heitetty käynti.
 
Minäpäs olenkin taustaillut jo kauan :wave:
Suunnittelin kirjautuvani kun rakenneultra on onnellisesti ohi - ja nytpä se on; oikeastaan oli jo viikko sitten. Tässä siis ollaan, mahdunhan mukaan?
Olen 26-vuotias, toinen lapsi tulossa (sukupuolesta ei tietoa) lasketulla ajalla 28.6. Satakunnan keskussairaalassa.
On ollut ihanaa lukea tekstejänne vaikka välillä tuntuukin että kaikilla muilla on viikkoja hurjan paljon jo... Mutta perässä tulen minäkin!

Raskaus on sujunut minulla hyvin, mitä nyt pahoinvointeja ja väsymystä - MUTTA yksi asia on melko kelju: minulle on tullut raskausoireena kaikenlaisia allergioita! Onko kellään muulla vastaavaa? Lähtevät kuulemma synnytyksen myötä pois, mutta tyhmää silti kun joka paikkaa kutiaa ja huulet turpoavat!! En voi edes syödä kirsikkatomaatteja joita himoan hurjasti, yhyyyyyyyyyyyyyyyyy! -- Mutta -- asiathan voisivat olla ihan oikeastikin huonosti joten iloisena vain kun ei oikeasti ole mitään hätää! :D
 
Möhöeläin tervetuloa mukaan :flower:

HS: tässä on sulle vielä noista city jeteistä joku vanha esite..josta ei kylläkään selvinnyt pyörien koko http://www.emmaljunga.se/pdf/City_Jet_katalog_06_FI.pdf

Jeps + pulla rv25
 
möhöeläin Tervetuloa palstailemaan :D

Sisu Mulla oli eilen ihan sama juttu. Illalla aloin miettiä, että onkohan pepe liikuskellut päivän aikana juuri ollenkaan ja sitä iltarallia jäin odottelemaan, mutta mitään ei vaan kuulunut. Itse kuulun myös mitä pahimpiin ilta/yöstressaajiin ja paniikki iski. Onneksi meillä on tuo doppleri ja sen kaivoinkin esiin. Sydänäänet kuuluivat ihan hassusta kohtaa ja pepe selkeästi liikuskeli siellä, mutta oli varmaan kääntynyt ylösalaisin ja taisi potkia istukkaan (joka edessä)tms. että liikkeet ei niin selvästi tuntuneetkaan. Myöhemmin yöllä kun olin kääntynyt mahalleni, tuntui kyllä selvät protestipotkut, joten kaikki varmasti hyvin :D

Tänään oli eka päivä kahden viikon saikun jälkeen taas töissä, ja ei tuo selkä ihan kunnossa ole kyllä vieläkään. Selkä alkoi puutua heti ja jo pieni seisoskelu vauva sylissä tuntui ikävältä. :( Toivottavasti tuo nyt kestäisi vielä muutaman viikon niin voisi vaikka jäädä taas saikulle ja siitä sitten äippälomalle. Muuten tuo sairasloma-aika meni tosi nopsaan ja mitään en saanut oikein aikaiseksi, roikuin vaan päivät pitkät netissä :ashamed:

Mulla piti olla neuvola tänään, mutta se aika peruttiin neuvolan toimesta TAAS. Oikein ottaa päähän, kun joka kerta sama homma :kieh: Mun tarttis vielä mitä pikimmin saada se raskaustodistus, kun en oo saanu sitä vieläkään, ja tarttis ne Kelan paprut saada eteenpäin, kun aattelin tosiaan jäädä äitiyslomalle jo 30.3. Meilläpäin tuntuu tuo Kelan toiminta tooosi hitaalle, joten siksipä haluis jo homman eteenpäin.

...ja taas poksuu viikot täälläkin...

MM ja pepe 25+0 :D
 
Möhöeläin tervetuloa =) :flower:
Työpäivä ohi, ja vasta maanantai :'( Voisin vaikka itkee ääneen, niin kipee alamaha ja häpyliitos. Ja todellakin, 4 pivää vielä pitäis jaksaa, et sais viikonlopun levätä... :/ 5 viikkoa olis kaikkiaan töitä, mutta epäilen kyllä, etä miten pirussa mä selviän kaikista näistä viikoista. Sitä mukaa kun maha kasvaa, niin kivut TUSKIN tulee hellittämään... :( Seurattavahan tämä tilanne on.
MM83, aloitatko äitiysloman varhennettuna? Mulla olis eka vuosilomia 5 viikkoa, ja sit aloittaisin ä-loman sen 30päivää ennen la:aa.
Eipä kummempia, sitä samaa vaan :wave:
Sisu ja Minni 24+4
 
Hengissä täälläkin, lukemassa oon käyny mut ei oo jaksanu vaan kirjotella. Viime viikon ke oli neuvola, kaikki ihan normin rajoissa. Tosta oman kropan muutoksesta ja armeliaisuudesta....kun se oliskin noin helppoa. Mutta kun harrastuksena on laji, jossa omaa kroppaa arvostellaan, ei tämä masun kasvaminen ja muutenkin joka paikan leviäminen ole kovin helppoa hyväksyä Mieskin nauraa mulle, kun kaupassa tms. aina kommentoin, et ei mulla onneks noin iso vielä ja en kai mä tuolta näytä....Mutta kun se on sisäänrakennettu niin on, ei kai sille mitään voi.

Mä sain kanssa Kelan paperit mut en oo vielä jaksanu oikeestaan edes vilkasita niitä, tällä viikolla olis tarkoitus kyl täytellä ja viedä toimistoon. Jossain taisi olla ristiäisistäkin puhetta, me ollaan kans aateltu lämmintä ruokaa ja sit kakkukahvit jälkkäriksi ja tää kaikki kastamisineen päivineen yhdessä ja samassa paikassa, täällä meillä on sellainen ihana vanha tila, jossa on ulkona alttari ym. niin voi myös pihalla olla, jos vaan säät sallii. Ja kun sakkia ei tule kun se max 15, niin hyvä on.

Onks teissä ketään muuta joka ei oo vielä hommanu tulokkaalle juuri mitään? Meillä on muutama vaate ( ja me&i:ltä tulossa ne pupufroteet ja -body :heart: ), siinä kaikki. Vaunut olis valmiiksi kateltu (ehkä....) mut mitään ei oo ostettu....kai ne kerkiää. Mä oon kyl vaan luonteeltani sellainen, et vasta sit viime tingassa ja kauheassa paniikissa :) Onhan tässä vielä aikaa.

Ke olis äippäpolille aika, katsotaan mitä siellä noista parvorokko ja myoomaepäilyistä sanovat.

Himpu ja Kyytiläinen 22+5 (kaiketi)

e: ettei ihan vain omia juttuja, niin teretulemast uudet :flower: montakos meitä jo oikein onkaan?
 
:wave: pitkästä aikaa... :ashamed: olen vain käynyt lukemassa, en ole jaksanut yhtään riviä tuhertaa...tuntuu että on ihan voimaton olo...on vissiin hemppa romahtanut kun väsy painaa päälle koko ajan. Ens viikol se selvinnee sit neuvolassa. Rakenneultras kaikki ok ja tyttöä ne veikkas ja itsehän olen sitä mieltä ollut koko ajan.
Meillä on varmaan kaikki isoimmat hankinnat tehty, pientä viilailua ja huoneen remppaamista vailla.
Kyllä olen monet itkut säästänyt kotidopplerin ansiosta, jos sintti ei olekaan hirmuisesti ilmoitellut itsestään, niin sydänäänet heti kuulolle :kieh: nyt jo kontrolloidaan...miäs se sitten jatkossa on...
Tälläistä omanapaista tekstiä tällä kertaa, mutta lueskelen kyllä palstaa...
Juu ja tervetuloa vaan uusillekin ja jaksuja muillekin.

Pa-mi ja sintti 22+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
MM83, aloitatko äitiysloman varhennettuna? Mulla olis eka vuosilomia 5 viikkoa, ja sit aloittaisin ä-loman sen 30päivää ennen la:aa.
Eipä kummempia, sitä samaa vaan :wave:
Sisu ja Minni 24+4
Jep, aattelin tosiaan aloittaa ä-loman varhennettuna. Alunperin syynä oli se, että ehdin tehdä paremmin vielä muutamia kouluhommia ennen h-hetkeä, mutta nyt tämä selkähomma vielä vahvisti tilanteen.

MM ja pepe 25+0 (edelleen :LOL: )
 
Vähänkö mamabella oli nopea toimituksessaan.To iltana tilasin ja maksoin ja jo tänään oli äippäpaidat postilaatikossa :)

Tosi hyvää asiakaspalvelua.

"mimmi" potkii kivasti kohdunsuulle,joten perätilassa taitaa tämäkin tulokas parhaiten viihtyä :heart:

Tänään tulikin jo rv 25 täyteen,jotenka 7 raskauskuukausi on alkanut :eek: Ainakin jos katsoo neuvolan meille tulee vauva vihkosesta.Oli pakko ottaa uuden paidan ja tasaviikon kunniax uusi kuva.



Tilasin mustan ja turkoosin paidan,molemmissa on tekstinä baby under construction.En meinannut millään löytää mieluista äippäpaitaa,kun en niin välitä tunikamalleista.

A-Mam ja Mimmi rv 25+0
 
[quote="

Tilasin mustan ja turkoosin paidan,molemmissa on tekstinä baby under construction.En meinannut millään löytää mieluista äippäpaitaa,kun en niin välitä tunikamalleista.

A-Mam ja Mimmi rv 25+0[/quote]

miten oli ihanan värinen toi turkoosi! Siis yleensä mulla áinaainaaina mustaa, vaan miten se alkoi kiinnostaa toi turkoosi =)
Vastasiko väri tuota liikkeen kuvaa?

:attn: Mun piti lähteä ja päästä hydrobiin, vaan poliisit estivät tämän iltaisen jumpan :/
Mies otti aamulla mun auton, ja eikös käynyt niin että jotkut vähätyöllistetyt perässäakaneet jeparit oli kaivanu reksiteritiedoista esiin että auton katsastus myöhässä!! Grrrrr,,, siis miehen omaa tyhmyyttä kun ei ole huolehtinut, mut silti,,, tammikuun loppuun ois pitänyt ja nythän on jo ties mitä,,, lähti kilvet ja rapsahti muutama päiväsakko--- n400e!!!!!!!!! :kieh: :kieh:

No,mentävä sitten huomenna aamulla, onnkes on hiihtoloma mut tottakai tympäisee silti!!!!!

Pilde 22+3 ja Nestori, joka muuten elää ihan mun rytmin mukaan kans,, liikkuu kovin kun meen sänkyyn 1.30 ja tuntuu kovin virkeeltä :eek: Tättäkö odotettavissa myös kesällä että vauvan kans sitten valvotaan,Kai pitäsi alkaa rytmiä vaihtamaan jo ihan muutenkin,, ollut aikomus jo useamman kkn vaan kun se yövalvominen on niiiiiin kivaa! :heart:

 
Pilttiä4:Heh,ei se toinen ollutkaan turkoosi,vaan petrolin sininen ja täytyy sanoa,et nyt kun vertasin tuohon kuvaan,niin näyttää eri sävyiseltä...Paita joka mulle tuli on huomattavasti tummempi kuin mille näyttää kuvassa.Mut ei sen väliä,pidän sen silti :D

Tykkään materiaalista,on kivantuntuinen päällä.
 
tervetuloa möhöeläin vaan munkin puolesta joukkoon mukaan :wave:

Täällä aamulla fyssarin luona käyty ja tukivyö saatu. Onpa aika kapistus mutta toivotaan että siitä apua on. Aamusta iltaan tuo tuossa keikkuu mukana, jos supistuksia tulee enempi, sanoi ettei kannata pitää silloin ja ottaa yhteys lääkäriin. Alaselän nivelsiteet venyneet pahemman kerran jonka takia selkä on siis aikamoisella notkolla ja kipujakin siitä syystä. Issias vaivaa löytyy myös.

Nyt kun aluksi meinasin pärjätä tuolla töissä tukivyöllä sinne 27.4 asti ja kattelin KELA:n lappuja valmiiksi niin tuli mieleen et eikös mulla ois oikeus aloittaa se äippäloma varhennettuna (1.4)?

Tarviiko siihen vielä jonkun lääkärintodistuksen tai työnantajan suostumuksen (sopimus tehty 30.4 asti) että voin aloittaa sen aiemmin?
Sen tiedän että se on sieltä toisesta päästä pois mutta se ei mua haittaa.

Neuvokaas mua asiasta enempi tietävät miten toi menee, meinasin kyllä huomenna soitella Kelaan ja varmistaa asiaa mut jos joku asiasta tietää niin otan infoa jo nyt vastaan. Mies oli ihana (ei yleensä hempeile turhia/liikaa) niin tänään halas mua ja sanoi että tuolla selällä et varmasti loppuun asti töitä tee, nyt ajattelet itseäs, kyllä me pärjätää :eek: Mä olin ihan huuli pyöreenä, tuo parempi puoliskoni kun on yleensä sellainen suomalainen mies joka ei puhu eikä pussaa niin toi lausuma oli jo PALJON :heart:

Jaahas, taidan katsella vielä hetken telkkaria ja lepuuttaa selkää ennen nukkumatin saapumista. Ja katsella kun Aksu venyttää masun nahkaa potkuillaan, en muistanutkaan kuinka vekkulilta se näyttää ku maha hytkyy sinne ja tänne :D

Vyöhön kytketty vauhtis rv 24+5
 

Yhteistyössä