**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

Täällähän on jo muutamat saaneet pakkauksen,toivottavasti mäkin saan sen pian :p
Enemmän mä kyllä tällä hetkellä odotan sitä äippärahapäätöstä :snotty:

Likka sai lokakuussa synttäreillään 100? lahjakortin lastentarvikeliikkeeseen,mutta siellä ei ole oikein ton ikäsille mitään,joten mä meinasin vauvalle ostaa sieltä jotain ja sitten satkulla ostaa likalle jostain muualta jotain.
Kolmipyöräsen pyörän meinasin keväällä sille hankkia,uutena mieluiten,koska jos sitten pikkusisko perii sen joskus ;)

bad virgin ja paprica 25+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Laitan myös tähän pinoon tämän.. :whistle:

Muistuttakaa että huomenna vien pissanäytteen labraan ja varaan samalla ajan sokerirasitukseen :attn:
:headwall: FUCK!!! :eek: :ashamed: Mulla on unohtunu koko vitsin pissanäytteen vieminen. Kävin siis 2.2. sokerirasituksen jälkeen neuvolassa, ja sillon terkka sano, et tuoda vaikka seuraavana päivänä se näyte, kun ei kannata sen rasituskokeen jälkeen kattoo kun kuitenkin on sokerit plussalla. Ja ens tiistaina on jo seuraava neuvola... :ashamed: Miten mä voin olla näin huonomuistinen?? :| Ehkei kannata enää vaivautua viemään, vai mitä...?
 
:heart: Eräänlainen rajapyykki, 25+0, on sit saavuitettu!! :heart: Päivä päivältä on vauvalla paremmat mahdollisuudet selvitä hengissä, jos syntyy etuajassa :heart:

:saint: Eka todellisen tuntunen synnytys-uni nähty! :wave: Voi vitsi, vauva oli siinä unessa tyttö, sillä oli piikkisuora tumma tukka päälaella, painoa hällä oli 2800g ja pituutta kuitenkin 53cm, kamalan pitkä ja laiha vauva :heart: Olin unessa ihan onneni kukkuloilla, vauva tuntu ihan mielettömän hyvälle massun päällä, ja sai 10-10-10pisteet. Ikävä vaan, että se oli unta... :xmas:
Illalla alettiin purkaa eteisen lattiaa miehen kans. Siis säästettiin väärässä paikassa keittiörempan aikaan, ja laitettiin eteiseen tammilaminaatti (on olohuoneessa ), eikä laattalaminaatti (mikä on keittiössä ) ja nyt sitten vaihdetaan tuo laattalaminaatti vielä eteisenkin puolelle. En sit malttanu olla kyykkimättä ja irrottelematta laminaatteja, ja listoja niin nyt sitten tietää selässä. Tänään ei paljon kyykitä, eikä auteta miestä :headwall: No, oma syy omaan kurjuuteen, olis vaan pitäny antaa olla koko purkamisen. Mutta kun ei aina malta olla tekemättäkään :snotty:
Saas nähdä, mitä virikettä me keksitään neitokaiselle täksi päiväksi, kun ollaan kahdestaan tää päivä kotona. Ehdotuksia...? :xmas:

Sisu ja Minni 25+0 :heart:
 
lista taasen ajantasalla..
ja esittelyä:
minä 28v., mies 37v, miehen laspet 12v. poika ja 15v. tyttö ja yhteiset 3v10kk ja 1v6kk pojat, kolmatta ytheistä siis odotellaan, tyytölupauksineen.
asustellaan Lahden kupeessa, minä oon lähihoitaja, työskentelen kehitysvammaiseten parissa..
siinä kai ne tärkeimmät..

umayya siiri 23+3
 
Huomenta! Monellako viikolla olette saaneet äippäpakkauksen nyt? Minulla maanantaina 10.00 neuvola, silloin viikkoja 21+5, täytämme äippärahalaput ja pakkaushakemuksen.

Pakkaus oli kivan näköinen. Eikö se pian vaihdukin, keväällä tässä joskus?
Oletteko saaneet sen pakkauksen missä vaalea lassie merkkinen toppapuku? Ruskeat housut, ja keltaruskeaoranssi potkarit mukana, muuta tuntomerkkejä en osaa kertoa :D
Eli se mistä kelan sivulla on nyt kuva, helpommin selitettynä. ;)

Ihana, koulusta vapaa päivä. Saa nautiskella vaan, siivoilla ja lähtä sit lasten kanssa ystävän luo kylään (hänellä 3lasta, 5v,3v,1v) niin saavat lapset leikkiä keskenään. Tehdään pizzaa ja ulkoillaan! =)

Heidi & Ylläri muru 21+2

:heart:



Poitsut 3v5kk & 4v10kk :xmas:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Huomenta! Monellako viikolla olette saaneet äippäpakkauksen nyt?
Eikö se pian vaihdukin, keväällä tässä joskus?
Oletteko saaneet sen pakkauksen missä vaalea lassie merkkinen toppapuku?

Heidi & Ylläri muru 21+2
Kun raskausviikkoja on kertyny 22, niin saa laput kelaan neuvolasta. Sit kestää vielä jonkun aikaa, ennen kun pakkaus on sulla asti. Mulla oli tosi nopeeta toimintaa, vein laput 2.2. kelaan, 5.2. tuli päätös pakkauksesta postissa, ja 17.2. (toissa päivänä ) oli postin paketti-ilmoitus laatikossa, että pakkaus on noudettavissa postista. MUTTA päätöksen tuleminenkin saattaa kestää viikkotolkulla.

Pakkaus vaihtuu joskus nyt keväällä, mutta tarkkaa aikaa ei kukaan osanne sanoa. Ja joo, semmonen beige toppis siinä pakkakusessa nyt on.

*Muoks*
Tän näkönen on se vielä toistaiseksi jaossa oleva pakkaus:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Laitan myös tähän pinoon tämän.. :whistle:

Muistuttakaa että huomenna vien pissanäytteen labraan ja varaan samalla ajan sokerirasitukseen :attn:
:headwall: FUCK!!! :eek: :ashamed: Mulla on unohtunu koko vitsin pissanäytteen vieminen. Kävin siis 2.2. sokerirasituksen jälkeen neuvolassa, ja sillon terkka sano, et tuoda vaikka seuraavana päivänä se näyte, kun ei kannata sen rasituskokeen jälkeen kattoo kun kuitenkin on sokerit plussalla. Ja ens tiistaina on jo seuraava neuvola... :ashamed: Miten mä voin olla näin huonomuistinen?? :| Ehkei kannata enää vaivautua viemään, vai mitä...?
Tottakai kannattaa,ei siitä mitään haittaa ole.
Mun olis pitänyt jo se viedä,kun näytteessä oli jotain,tuskin kuitenkaan mitään hälyyttävää,valkovuotokin aiheuttaa testissä muutoksia. =)
Ja samalla mä kätevästi tilaan sen ajan sinne rasitukseen,miten mä jaksan herätä niin aikaisin,terveyskeskuksessa pitäis olla jo klo7 :eek:
 
HelloShitty
mammanpojat; toi uus pakkaus tulee jakeluun maaliskuussa ja sen jälkeen jaetaan vielä vanhat pois joten eiköhän toi 2008 pakkaus tuu jos lähettää heti kun voi. sit jos panttaa niin voi olla että tulee se uusi. tosi nätti se tänhetkinen. harmi ettei oo tarvetta siihen. ihania varsinkin ne raitabökät + body. :heart:

aijaan kautta saa kuvia tänne. kopsaa vaan sen osoitteen mis lukee "pieni kuva". liittää tänne sellasenaan ja sit näkyy. :D

omassa ( . ):ssa kaikki hyvin. eilinen oli hiljasempi päivä mutta nyt on taas normimeno. :heart: pahoinvointi tullu takas ja huomaa ettei enää pysty syömään niin paljon ku normaalisti. taitaa toi beibi viedä aika paljon tilaa nyt jo. :eek:

kylläpä aika menee nopeesti!

HS ja typy rv 25+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä en oo vieläkään saanu laput viety kelaan. sen verran inhottava mesta ettei viitti hiihtolomansa sen takia pilata! :LOL: no joo..oon unohtanu. :ashamed:
Hei, kestovaippafoorumin tai helistimen sivuilla joku myi äippäpakkauksen kamppeita...siis ihan uusia.

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=50&t=125200

http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=39095

http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=38869
 
http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=613733&id_item_type=&id_item_category=&id_item_section=&id_domicile=&id_town=&pfrom=&pto=&freetextbox=pinnas%E4nky&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_item_type=@id_item_category=@id_item_section=@id_domicile=@id_town=@pfrom=@pto=@freetextbox=pinnas%E4nky

Taisin löytää meille pinniksen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=613733&id_item_type=&id_item_category=&id_item_section=&id_domicile=&id_town=&pfrom=&pto=&freetextbox=pinnas%E4nky&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_item_type=@id_item_category=@id_item_section=@id_domicile=@id_town=@pfrom=@pto=@freetextbox=pinnas%E4nky

Taisin löytää meille pinniksen =)
Kauniin värinen...eikä pahan hintainenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=613733&id_item_type=&id_item_category=&id_item_section=&id_domicile=&id_town=&pfrom=&pto=&freetextbox=pinnas%E4nky&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_item_type=@id_item_category=@id_item_section=@id_domicile=@id_town=@pfrom=@pto=@freetextbox=pinnas%E4nky

Taisin löytää meille pinniksen =)
Kauniin värinen...eikä pahan hintainenkaan...
Tulee sellainen vanha aika mieleen tuosta sängystä =) Minulla heti pisti tuo silmään ja tahdon sen, jos vain on myynnissä vielä.
 
Tervetuloo uusille!

Tänään on meidän esikoisen 1-vuotis synttärit, on silti äidin pieni vauva :heart: .

Eilen oli mielenkiintoinen ilta.. päivystyksessä meni rytmihäiriöiden takia. Löydettiin sivuääni sydämestä, mutta ei kait ole vakavaa...? Näin käsitin.. Nyt on kyllä sairasteltu tarpeeks, en aio enää tässä raskaudessa sairastaa, kunhan toivun tästä keuhkokuumeesta lopullisesti!

Joku kyseli kertyneistä kiloista.. öö 7 kiloo tullut, kuulemma puolet liikaa.. :ashamed:

Niin ja sukupuoli tiedetään.. tyttö tulee :heart: . Ihanaa kun on kaksi tyttöä näin pienellä ikäerolla, jos niistä olis seuraa ja tukea toisillensa.

Lammiska 22+3
 
:ashamed:

Eikä kuulemma ole paniikkia, terkkarin mukaan. Sanoi vaan että herkut vähälle. Mulla kai aineenvaihdunta tekee tenän kun raskaudun,koska joka kerta näin on kynyt aiemminkin-- +20kg 4krt ja näköjään nytkin viidennessä. Stresaaa totta kai, kroppa ei tunnu omalta mut kestettävä on. Normisti painoindeksi on 21, eli kai jotain saa tullakin.

Piltti 22+6
 

Yhteistyössä