minäpäs kanssa teen pikaisen esittelyn itsestäni,paljon teitä taustalta lueskelen ,joskus jotain kommentoin...eli olen 33v,mies 31v ja tyttö 6v.Työkseni palvelen ihmisiä eli myyjänä häärin,mies isossa tehtaassa ja tyttö eskarilainen.Sairaslomaa viettelen vielä reilun viikon,tuskin enää töihin kipujeni kans menen(liitos ja lonkka)...
Tänään tuli päätös äitiysavustuksesta,joten pakettia tässä odotellaan muutaman viikon säteellä saapuvaksi.Sukupuolta ei olla vauvasta selvitetty,vaikka nyt jälkeenpäin ois kyllä voinut kysyä,ois niin kiva ostella oikeen värisiä vaatteita...mutta pysytään poikaveikkauksessa,vaikka oireet on samat kuin esikoisesta...
Sisu : saakos olla utelias,ja kysellä,et mistä päin kainuuta olet?Itse syntyjään kainuun perukoilta,mutta nyt rannikoitunut tänne Oulun alapuolelle...(en siis tunne sinua,koska muutin kainuusta pois jo 5vuotiaana)...uteliaisuus vaan heräsi...
Täällä hankinnat on aika minimissä olleet.Vaunut kirpparilta ostin,mutta muut hankkimatta,tai en aijo ostaa,kuin sängyn ja turvakaukalon...hoitotasoa en missään nimessä enää riesakseni tuo(olen niitä jotka vaihtaa vaipat jos missäkin...),mutta en saa itseäni raahattua ees vauvanvaatteita katseleen...jää varmaan viime tippaan...
Mutta näin siis täällä...
Pakkaspäivä terveisin :Ryhis ja "Seppo" 24+1