Heippa!!
Ihan ekaksi todettava, että WAU!!
Kreecher, tosi kivan näköinen tatuointi ja vielä hienoa, että sillä on todella merkitystä.
Meilläkin oli tänään sitten ne ristiäiset, neiti sai kasteessa virallisesti nyt nimen
Julia Sofia. Ristiäiset meni ihan mukavasti, kirkossa oli vaan tosi kuuma ja kaikilla hiki valui. Tyttö meinasi vähän hermostua, mutta hetkeksi tuli mun syliin, niin viihtyi sitten nätisti sylikummin sylissä loppuun asti.
Oli hereillä koko ajan ja tarkkaavaisena katsoi mitä tapahtuu ja sitten hienosti juhlakostyymiksi liina mekon päälle, että pääsi nukkumaan syliin.. Oli ihana tulla kotiin ja vaikka helpolla pääsin, niin silti ihan väsynyt olo... Tyttökin on nukkunut jo neljä tuntia putkeen, että oli se tilaisuus sitten kuitenkin sen verran rankka
Nyt vaan pitää 'opetella' kutsumaan neitiä omalla nimellä
Muutenkin ruokailuvälit on kyllä nyt pidentyneet siihen 3 tuntiin, välillä iltaisin ja iltapäivällä tankkaa 1-2h välein, viime yönä kyllä taas nukkui melkein 6 tuntia yhtä soittoa, mutta pääosin väli on pidentynyt.
Jos se kasvukin alkaa sitten pikkuhiljaa tasoittumaan ja
Sisi tosiaan, minä sen fleecehaalarin kohtaloa vähän pelkäsin, mutta mitä luin tuota poitsun neuvokorttia, niin vaikka hänkin on pituudessa mennyt aina yläkäyrällä, niin kyllä se kasvu ihan radikaalisti melkein on ruvennut tasaantumaan tuossa 3kk iässä, että eiköhän ne vaatteet vielä mene!
Ja
istuttamisesta, että niinkuin Kreecher sanoi, niin vasta kun vauva on lähemmäs puolivuotias ja kun lapsi itse alkaa punkea itseään istumaan ja istuminen ei ole enää niin horjuvaista... Selkäranka on niin pehmeä vielä, että antaa periksi ja taipuu ja tulee sitten helposti ongelmia, jos liian aikaisin alkaa istuttamaan.
Mutta jos mä tuonne sohvalle kanssa kömmin, odottelen että Julia herää, että saa syötettyä ja sitten pääsee nukkumaan!!
-Hiiviö & Julia 8vko-