Onpas taas ehtinyt tulla hurjan paljon tekstiä.
Onnittelut kaikille, jotka ovat saaneet ihania uutisia rakenneultrasta ja neuvolasta yleensä :heart: ! Näyttää tosiaan aika poikavoittoiselta. Itse toivon (salaa) tyttöä, joten saapis nähdä ! Torstaina se ehkä sitten selviää- en malta odottaa sinne enää...muutenkin niin jännittää ja pelottaa ja samalla on sellainen ihana kutina, kun näen taas vauvan.
Kata : Voimia ja toivotaan hyviä uutisia ! :hug:
Rinnoista on ollut paljon puhetta. Minulla oikeastaan nännit on arat, ei tosin huonolla tavalla ollenkaan. Muuten ei aristele. Välillä kyllä tulee rintaan sellaista viiltävää kipua. Onkohan normaalia, onko muilla kokemuksia?
Pahoinvoinnista kyseltiin: Minullahan jatkui jatkuva oksentaminen tuonne 17 viikolle, jonka jälkeen jouduin tiputukseen. Siitä asti olen pakolla syönyt mitä olen syönyt ja pääsääntöisesti on sisällä pysynyt. Eilen tosin oksensin aamulla sappinesteitä. Olen huomannut, että mitä aikaisemmin on herätys, sitä enemmän oksettaa aamuisin.
Onko kuinka moni teistä jo hankkinut vauvan tarvikkeita ja vaatteita? Minä olen kirppikseltä ostanut pari bodya ja yhdet potkuhousut ja yhdet housut. Äidiltä saan pinnasängyn, jonka olen vielä kieltänyt tuomasta meille :ashamed: , en ole ollut valmis tähän vielä. Vaunuja olen katsellut , kun käytettynä pitää hankkia, niin on saanut alkaa jo katsella. Samoin turvakaukaloita ja sitteriä, siis käytettyinä. Mitään en ole vielä kuiten ostanut.
Oma massu: Massussa on tuntunut liikettä. Minulla tuo syöminen menee välillä ensimmäisen kerran jopa neljään saakka, mutta ainakin vähintään tuonne yhden- kolmen väliin ja tuntuu, että kun massuun tipahtaa jogurttia, niin vauva reagoi (tai sitten kuvittelen). Eilen kuiten illalla tuntui selkeästi liikettä eli hengissä pienokainen onneksi taitaa olla
:heart: ! Olen pelännyt, ettei kaikki ole kunnossa. Eilen kyllä söin kamalasti oman mittapuun mukaan eli kiinalaista ruokaa illalla(koko annoksen) ja päivällä vähän jogurttia, kaksi hapankorppua sekä omenan ja porkkanan. :saint: . Kylläpäs oli massu täynnä. Jospa sitä painoa olisi huomiseen mennessä tullut edes vähän tai sitten, ettei ainakaan olisi pudonnut, vaan pysynyt samana. Massu tuntuu kasvavan kuitenkin
eli kyllä se vauveli taitaa mittojaan lisätä.
Olen välillä yrittänyt miettiä, että onko tyttö vai poika, mutten osaa ollenkaan sanoa. Finnejä on kyllä tullut muutama sinne sun tänne, yleensä minulla ei koskaan ole finnejä. Tiedä sitten tarkoittaako mitään.
Onko täällä muuten muita, joilla olisi vakavaa sairautta taustalla tai olemassa olevana?
Sellaista tällä kertaa ja huomenna neuvolääkärin luo ensimmäisen kerran .
Pepsukka ja massu 19+3.