Iltoja !
Kiitokset kaikille kommenteista, jotka ovat koskeneet massun kasvua ja siitä aiheutuvia kriisejä :heart: ! Ajan kanssa. Minun ei tosin pitäisi ollenkaan varmaan hermoilla nyt massun kasvua, vaan toisinpäin olen alkanut myös hermoilla. Voi tätä ristiriitaisuuden määrää... :ashamed: . Tuntuu, että se maha, joka on kasvanut on entistä pienempi (ehkä kuvittelen)...
Painonlasku ja syömisongelmia : Onko kenelläkään muilla? MInulla tosiaan paino laskenut nyt jo n. 5-7kg. Ruoka ei edelleenkään maistu, mutta olen syönyt väkisin. Tänään sitten sain taas kommentteja, että laihtuminen alkaa näkyä. :ashamed: . Hmm..
Kai pienokainen kehittyy normaalisti siltikin? Apua...Kamala huoli alkanut painaa sydäntä. :heart: . En voi sille mitään, ettei mikään juuri maistu. Olen syönyt jogurttia, leipää ja vähän ruokaa (en tosin joka päivä lämmintä). Sitten porkkanaa, omenaa, hapankorppua...en tietty kaikkea samana päivänä. Vähän jopa karkkiakin meni alas yksi päivä ja sitten hieman suklaatakin mennyt.
Ensi viikolla siis 17.1. neuvolalääkäri ja pelkään, että se sanoo, että vauva alikehittynyt.
. Voiko edes olla, en tiedä?
Rakenneultra minulla 18.1, kun joku kyseli aikoja. Sehän onkin sitten jo ensi viikolla myöskin, jännittää oikein kovasti!
On tosiaan ollut välillä hermot kireällä ja kamalan kamala väsy. Eilen istuin päivystyksessä migreenin takia ja samalla todettiin poskiontelontulehdus ja agniina. Että näin...voikohan sekin vähän väsyttää, että on kipeänä.
Liikunta: Minä harrastelen kävelyä. Energiaa ei tosin ole ollut juuri siihenkään, kun koko ajan väsyttää. Luistelemaan haluaisin oikein kovasti, pitää kysyä neuvolalääkäriltä saanko mennä. Neuvolassa mielestäni kätilö sanoi, ettei sitä saisi harrastaa. Lumilautailemaankin oli tarkoitus mennä, mutta työkaverit puuskahtivat, ettei sitä saa tässä tilassa kuulemma harrastella.
Massu: Olenko tosiaan raskaana, tuntuu sisin kysyvän välillä. Massu kurnii jatkuvasti, vaikka itsellä ei nälkä olekaan. Ihmeellistä. Liikkeitä en ole mielestäni juurikaan tuntenut. Ehkä tänään yhdesti, mutten ole ollenkaan varma. Vauvelin tila tietysti huolettaa ja toivon niin kovasti, että kaikki on hyvin enkä esim. vähällä ravinnolla ole saanut vahinkoa aikaan.
Vaunuja olen katsellut edelleen, saa nähdä löytyykö jostain halvalla.
On ollut oikein mukava lukea jo rakenneultrassa käyneiden kokemuksia.
Miten ihmeessä teillä joillakin oikein tuntuukin liikkeet jo niin usein, ja vielä siten, että mieskin voi niitä tunnustella? =)
Tilanne kotona taas vähän helpottanut. Kai se kuuluu raskauteen, että välillä hermot ovat niin kireällä, että tosissaan tuntuu, että pinna palaa. \|O . Ollaan yritetty jutella...katsotaan nyt, mitä tuleva tuo tullessaan. Jospa minullakin hermot vähän hellittäisivät, kun väsymyskin väistyisi.
Tällaista täällä.
Massu tasan 19 viikkoa.