Huomenta kaikki kanssasisaret!
Ihan ekax onnittelupuolelle, siis taas kaikille nyyttinsä jo syliin saaneelle...rade nimienkin suhteen! :flower:
Siis niin ihania kuvia vaaveista teijän profiileissa, itkeä tillitin niin kovasti että silmät meinas muurautua kiinni... Ajattelen omaa, ehkä joskus ulosputkahtavaa, jotta minkälainen tulee olemaan, varmaankin samanmallinen kuin veljensäkin, pitkä ja hoikka...Mulla on ollut ihanan täyteläisiä vauveleita vaan nuo typsyt, pojat tosissaan aina, hah, kax kertaa tyypiltään parsatankoja! Mistäköhän johtuu?=)
Omaa napaa...Yö meni ihan harakoille, nousin pissalle 5 kertaa...Tuli siis niin karmeella paineella, sängystä nouseminen oli ekaxkin ihan tappavaa. Piti herättää mies työntämään kun se paineen tunne oli niin mahtava! Eilen kokeiltiin pupuilua piitkästä aikaa, ihan kivaa oli, mutta mies tunsi vaavin pään ihan liian alhaalla, joten ei se nyt ihan normaalin kaavan mukaan mennyt! Enemmänkin sellaista hellittely, halittelu ja pusuttelulinjaa...Varmaan kauheen mielenkiintoista :ashamed: No anyway juttu jatkuu... Nyt on sit tän raskauden aikana ekaa kertaa kauhea päänsärky, ollut tuosta ilta 11 saakka, ei lähe pois ees panadolilla. Voi kettu...Kuitenkin se panadol forte ottaa noilta suppareilta sen pahimman terän pois, mut ei yhtä hiton päänsärkyä, unbelievable! Valivalivali...
kiitos, kun jaksoitte kommentoida sitä kipeetä vatsanahkaa Kipeenä ja hitsin pinkeenä on edelleenkin! Eli tuliskohan mullekin nyt sitten elämäni ekat raskausarvet masuun?! Rinnat, reidet ja kankuthan mulla on räjähtäneet jo ekassa raskaudessa. Ja oon ollut niiin ollakseen ton masun kanssa...älytöntä
Lapset olivat taas eilen aamulla ihan kärttysinä kun äiti oli vieläkin kotona...Onhan mulla siihen la.nkin vielä se yli viikko. No mut kyl mäheitä ymmärränkin! Yleensä olen sellainen superaktiivinen äiti, tiukka, mutta positiivinen...Ja nyt ihan monsteri...Lapset lähettivät mut vielä lepäileen eilen aamulla kun olivat heränneet...Kuulemma osaavat itsekin tehdä aamupalansa, siis jättivät mut puurokattila kädessä ihan monttu auki! No ei mulla mitään ole sitä vastaan että vähän oisin lepäillyt. Mutta mähän nukahdin! Heräsin siinä vaille 12 aikoihin, ihan tolkuttomaan hiljaisuuteen! Tuun meijän makkarista pois ja odotan jotain katastrofaalista sotkunäkyä! Siis paikat kiilsi puhtautta, tuoksui tolulle, tiskikone rumpsutti, puhtaat pyykit olivat viikattuina ja pesukone oli valmiiksi ladattuna! Taas olin ihan että häh...Kuka meille oli siivouksen tehnyt?! Ja vielä suurempi kysymys, missä olivat lapset. Onneksi löysin lapun pöydältä...."
ÄITI, VÄHÄN LAITETTIIN PAIKKOJA KUNTOON, NAPSAUTA KAHVI PÄÄLLE,JÄÄKAAPISSA ON VOILEIVÄT VALMIINA. OLLAAN ULKONA, KÄYDÄÄN HAKEMASSA SULLE YKS JUTTU ILTAA VARTEN! kÄNNY ON MUKANA, SOITA KUN HERÄÄT!TERVEISIN .....
No minähän soitan, enkä meinaa itkultani pystyä puhumaan. Tulivat sitten pikana kotiin! Ja arvatkaa mitä toivat mulle sitä iltaa varten? Vihdan....
Apua mikä tunteenpurkaus mulle tuli...Siis noin ihania muksuja ja mä vaan oon ollut kuin persiisiin ammuttu karhu! :kieh: :ashamed:
No "aamupala" maistui aivan ihanalle ja niitä voileipiä oli kyllä niin paljon että koko porukka sit niitä syötiin, hyvällä ruokahalulla!Et näin, kyllä siis taas tuntu pahalle, mutta samalla niin hyvälle :heart:
Tänä aamuna taas ennen töihin lähtöään mies mua muistutti että tulee sit 3.n aikoihin hakemaan mua katsastuksen!
Eilen oli siis autolla katsastus ja mulla tänään neuvola...Mun mies, joka on siis espanjalainen, ei puhu vielä täydellisesti suomea, eli näitä sanasekoiluja meillä sattuu melkosen useesti!=)
Nyt ei muuta, tänään taas positiivisempi olotila, enkä kaada kaikkia kakkoja teijän niskaan =)
Jaksuja kaikille loppukuun muillekin pukertajille ja tottakai muillekin! :flower: Ihanaa että ootte olemassa! :heart:
MHP ja masuasukki 38+5