"Huomenta"!
Näin se päivä alkaa mulla vähän myöhässä, kun väsymys on lähes loputon. Tänään tosin heräsin jo neljältä vessaan ja sit totesin, että on hirvee nälkä. Kuvittelin tyytyväni banaaniin, mut olikin pakko saada leipää lisäks. No, ainakin sain jatkettua unia sen jälkeen rauhassa.
Tulin jo illalla kommentoimaan, mut en sit kerennytkään kirjotella loppuun... Onneks jemmasin tekstin tonne työpöydälle, niin ei tarvi uudestaan kirjottaa. Älyän näköjään jotain... :saint:
Siis...
Maariana... Kiitos, kun muistutit! :flower: Unohdin jo koko asian, vaikka koko ajanhan noita vähän särkee. Siis mun käsistä on nyt kyse. Kävin tosiaan lääkärille näyttämässä ja oli sitä mieltä, että saattaa siellä jotain lievää tulehdusta olla, mut ei kuulemma voi mitään. On kuulemma ihan normaalia, että kädetkin vaivaa raskauden aikana. ???!!!
Ai jaa! En mä vaan ekana kyllä uskois. Turvotusta on vähän, mut ei pahasti, hartioitten jumit aiheuttaa käsivarsiin välillä kipuilua... Toi kyynärvarsien särky ja ranteitten särky + jäykkyys on se ongelma, mut sain vaan vahvaa paracetamolia. Ehkä tää tästä... En kyllä kovin mielelläni noita lääkkeitä nappaile edes tarvittaessa.
Lääkkeistä puheen ollen... Aika kumma juttu noitten kanssa, ihan piti vielä apteekin kassalla tarkistaa. Se lääke mitä sain on varustettu kolmoilla!
Siis että raskaana oleva saa syödä kolmiolääkkeitä!!!???
Paracetamoli siinä on vaikuttava aine ja sit kodeiinia... Se vissiin sit on sallittu. Oon kyl tähän asti napsinu tarvittaessa noita ihan reseptivapaita, kun oon niillä pärjänny.
Voi pepsukka... :hug: Kurjaa, että sulla oli taas huonoja uutisia. Mut ei se vauva varmaan ihan vielä synny... Tilanne saattaa edetä hyvinkin hitaasti. Ota nyt vaan rauhassa ja tee vaikka jotain kivaa, mistä tulee hyvä mieli. Onhan sulla viikkojakin jo niin paljon, ettei vauvalla ole hätää, vaikka kohta syntyisikin. Kyllä kaikki varmaan hyvin menee. :hug:
Ehkäisystä... Mitä luulette, käviskö minipillerit sellaselle, jolle e-pilsut ja rengas ei käy? Oon kyllä huono muistamaan, joten varmaan tarvis aina olla puhelin muistuttamassa pillerin otosta. Yhdistelmien kanssa ihme kyllä muistin. Mulle vaan tulee ihan hirveet sivuvaikutukset niistä (Oon jo 6 tai 7 merkkiä kokeillu sopivaa löytämättä... Kaks oli melko hyviä, mut teki ittensä aika tarpeettomiks.) ja renkaan kanssa oli ihan hel***tiä.
Hani-... Joo, ei ollu hinnalla pilattuja, mut aika kivat. Söpön pieniä ne ankat ja tollasia isäaiheisia vaatteita en muita löytänytkään. Nettikaupat tosin jätin väliin, sieltähän sais mitä vaan.
Ja taas näin
vauvaunta... Kerkesin kyllä unohtaa jo, mut jospa se vielä mieleen palautuis. Nyt on kyllä viime aikoina ollu tää raskaus ja vauva muutenkin tosi paljon läsnä unissa... Melkein jo hämmentävää.
Luottamuksesta... Mulla on välillä vaikee luottaa mieheen, vaikka ei siihen aihetta o antanutkaan. Mun yks vuosien takanen ex petti mua (vaikka mulla ei kummosia todisteita siitä olekaan, ihan varma olen) ja sit mua koko ajan kyttäs ja epäili. Vanhat haamut tulee välillä kummittelemaan. Parisuhdeasiat on tosiaan monimutkasia, mut puhumalla niihin yleensä saa jotain tolkkua. Luottamus rakentuu vähitellen, jos molemmat siihen panostaa. Työlästä se varmasti on pettämisen jälkeen, mut monet selviää siitäkin.
Mäkään en alkoholin / humalan piikkiin laittais... Toki se vähentää estoja, mut ei silti ole selitys. Jostain syystä on vietävissä ja se todellinen syy on se oleellinen. En tiedä voisinko ite antaa anteeks... Tuskin. Mua on "entisessä elämässä" loukattu sen verran pahasti monellakin tavalla, että raja on aika tiukka.
Pompulalle vielä :hug: ... En osaa neuvoa muuta kun keskustelemaan asiasta ja sun tunteista miehen kanssa. Toivottavasti tilanne paranee. Tosi harmillista, että joudut tollasten tunteitten kanssa elämään.
Neuvola olis puolentoista tunnin päästä... Pitänee nousta tästä koneelta muitten hommien pariin, ettei aika lopu kesken. Muksaa päivää kaikille!
PikkuMyy-80 ja poikanen 33+5