Moikat kaikille!
Tää viikon alku on kyllä yhtä touhua ja menoa... Huh! Pitäis tänään siivota, kun appiukko tulee käymään huomenna. Ei vaan yhtään innostais, mut liian pahaks on päässy toi tilanne, joten pakko on. Oon aika tarkka siitä, millaseen kämppään vieraita päästän.
Eilen käytiin
synnärillä ja oli ihan mukava
tutustumiskäynti. Mies kokeili ilokaasua...
Pitihän se arvata, että miehet innostuu kokeilemaan ja naiset sit vasta tarvittaessa.
Siel oli vaan Liberon kasseja, vaikka terkkari sanoi pampersin kassienkin olevan siellä jaossa... Täytyypä kysellä mistä sellaisen sitten saa. Kaikki mulle!
:ashamed: :saint:
Vapusta oli puhetta... Me mietittiin siskon porukan kanssa, että jos heillä voitais grillailla ja istua iltaa sillai rauhallisissa merkeissä. Niillähän on sama tilanne kuin meillä.
Ei o mitään lukkoon vielä lyöty, riippuu säästäkin. Ajattelin kuitenkin varautua... Voihan niitä kestejä sisälläkin tarvittaessa pitää ja ihan kaksinkin.
Välilihan rasvailustakin voisin rohkaistua puhumaan, kun en mä ennenkään ole paljon häpeillyt...
Eli en varsinaisesti o rasvaillu, mutta oon kuitenkin. Mulla kun on ollu niin herkkänä toi iho alapäässä ja turvotuksen takia ärsyyntyy herkästi, niin oon sit välillä laittanu sellasta öljyä. Siinä samalla on sit tullu rasvattua välilihaakin. Mä oon vähän huono panostamaan tollasiin... Toivottavasti tuosta vähästäkin on apua.
Synnytyksen jälkeinen ehkäisy mietityttää muakin, kun ei ne kumit meitäkään innosta. Mikään hormonallinen ei vaan mulle tunnu sopivan, joten kuparikierukka vissiin olis sit ainoa. Nyt sit kävin vähän selvittämässä asiaa ja meni kiinnostus siihenkin... Ei kiitos epäsäännöllisille vuodoille ja menkkakipujen voimistumiselle! Mulle ei sit varmaan ole muita vaihtoehtoja.
Täytyy keskustella vielä terkkarin kanssa, jos joku ratkaisu löytyis.
Pompula... :hug: Toivottavasti tilanne on jo parempi.
Täällä on nyt ollut vähän hiljaista, mut aikasemmista on varmaan jotain jäänyt kommentoimatta... En vaan malta selailla enää sivuja läpi. Siispä omaa napaa vielä hueman...
Poikanen liikuskelee, mut aina iltaisin huolestun, kun liikkeet on enimmäkseen mukellusta. No, normaalia varmaan, kun alkaa tila käydä ahtaaksi. Ihmettelen vaan, miten käännökset tuntuu niin kevyiltä muljahduksilta sitä huolimatta. ??? Nyt onneksi tuntuisi olevan taas raivotarjonnassa.
Näin taas pari päivää sitten
vauvaunta, mut ei ollu yhtään kiva... Vauva oli siis syntyny ja m vähän hoitelin sitä, sit havahduin, että en o syöttäny enkä vaippaa vaihtanu vuorokauteen!!! Huono äiti... :ashamed: Voiko vauvan oikeesti muka sillai vaan unohtaa? Sitä unta en halunnu kirjottaa ylös... En haluu poikasen siitä lukevan.
*Muoks*
Pepsukka... Kiva, kun laitoit masukuvan. Suloinen vauvamasu sullakin.
Siirryn kotihommien pariin ja taustalle... Turun seudun tapaamispinoon mahtuu porukkaa, joten vielä ilmottautumattomat kiinnostuneet tervetuloa sinne. Ja linkkiä: http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=753062
PikkuMyy-80 ja poikanen 33+4<br><br>