Heips!
Eilen taas palstalla jumitti just sillon, kun olisin tullu kuulumisiani kirjottelemaan, joten täytyi lykätä hieman. Eipä nyt ainakaan mies vieressä hermoile, kun kestää...
Kata... Täältä sitä romaania taas tulee...
Eli
neuvolassa poikkesin eilen ja lievää noottiahan siellä tuli. Paino on noussut nyt 8.5kg eli viimeisten 3 viikon aikana 1kg/viikko!!! :ashamed: Pääsiäisreissun mässytyksellä ja jatkuvalla istuskelulla on varmasti osuutta asiaan, mut tää mamma vaihtaa nyt kevyempään. (Kovin monesta tosin ei voi keventää. Kieltämättä karkkeja on menny nyt vähän liian usein, joten niistä ainakin.) Nestettäkin on kertynyt ja turvottaa, joten ananasta ja sitruunaa kehiin. Terkkari suositteli ottamaan kihlasormuksenkin pois... En ota ennen kuin on pakko, ainoa joka ei vielä purista liikaa.
RR 116/70 eli edelleen hyvä. Aika tasasena on pysynyt. Sf-mitta 31, syke 146 ja raivotarjonnassa veikkasi olevan. Hemoglobiinia ei mitattu, kun sokerirasituksessa oli 119 ja aloitin sen jälkeen raudan. Seuraavalla kerralla ehkä. Pissa puhdas.
Synnytystapa-arvioon kateltiin aikaa, mut ei vielä varattu... En haluu mennä sille ukolle, joten katotaan jos pääsisin jollekin muulle. Sen lääkärin luona käynti on jotenkin niin epämiellyttävää, kun on niin ylivirallinen ja hätäinen. Fiilistä ei tosiaan paranna se, että molempien käyntien jälkeen on tullu ongelmia. Mokoma pahan ilman lintu... :headwall:
Hani-... Mä sain eilen laput sitä synnärikierrosta koskien ja miehen kanssa pähkäiltiin ajankohtaa. Mies pääsee neljältä töistä eikä suoraan viiti tulla (sellasena ihanasti duunarin näkösenä), joten toi 18.30 alkava on meille ainoo vaihtoehto. En o vielä soittanu, joten päivää en tiedä. Tuun sit kertoon... Olishan se kieltämätä jännä törmätä, mut ei taideta ton osalta.
Irmelille hurjasti onnea! :flower: Tosi ihana juttu... (Mä täällä vähän kadena...) Nopeita ootte häitä järjestään, mut eipä sit koko vuotta stressaa asian kanssa.
Ihanilta kuulosti noi pukusuunnitelmat ja muut.
Kreecher... Ihan kauhee toi pyyhehomma!!! :x :headwall: Ei varmaan mullakaan olis heti löytyny sanoja, mut ihan varmasti sanoisin asiasta. Tosi epähygieenistä. Ihan käsittämätöntä, että pph tekee noin. Toivottavasti anopissas on naista kattoo peiliin sen sijaan, että vetää sulle hirveet herneet.
Tosta muuten tulikin mieleen... Olin 4kk töissä tossa muinoin yhdessä pikkufirmassa lehtiä kaupittelemassa. Siel oli vessassa käsipyyhe sillon mun alottaessa ihan ok kunnossa, mut en siihen kovin montaa kertaa kuivannu... Sitä ei vaihdettu kertaakaan mun siellä työskentelyn aikana!!! :x Voitte kuvitella mille se näytti ja hais siinä vaiheessa kun lopetin, kun firmassa kuitenkin työskenteli vähimmillään 10 henkilöä ja jotkut siihen jatkuvasti kätensä kuivas. Yöks! :x
Kiva lukea
Jonnakarin ja muitten pitempään taustailleitten kuulumisia. Kiva, että ette o kokonaan kadonneet.
Uusille tervetuloa! Vielä mahtuu...
Kutinoista oli puhetta... Mulla on ajoittain masu alkanu kutisemaan ja sit kun ravin varovasti, tulee masusta potkua. Kutittaakohan se vauvaa? Kädet on kuivat, mut masun kutinan syynä lienee kasvaminen. Rasvailu on unohtunu, mut hyvin näyttää nahka joustavan vielä.
Mulle tuli kans eilen se
Vau*kirjan paketti... Eipä siellä hirveesti ollu, mut kaikki kotiinpäin. Ne kirjaset ainakin oli ihan kivoja. Esitteitä ei mulla kyl ollu muuta ku Pampersilta... Mitä Hani- sul oli?
Neuvolassa kysyin
Pampersin ja Liberon kasseista... Jaetaan kuulemma molemmat synnärillä, joten pitääpä muistaa siellä kysellä.
AnttuLiisa... Mua jäi ihmetyttämään toi kun kirjotit, että sun vauva on raajatarjonnassa. Mitä se tarkottaa? Mä käsitän sen niin, että jalat olis edellä... Ei kai se o toivottavaa? Onko mulla jääny jotain tajuamatta, kun ihan uus käsite mulle tollanen?
Niini... Suklaata saa myös maidottomana ja tummanhan sanotaan olevan terveellistä. Hyvällä omallatunnolla siis vähän voi nautiskella.
Brunberg tai jotain on se merkki ja ainakin S-marketeissa oon nähnyt (en kaikissa). Mun mielestä se suklaa on sellasta, mitä ei edes jaksa liikaa syödä... Muutama pala riittää. Tää kyllä tais olla huono vinkki makeanhimoselle... Anteeks. :ashamed:
:ashamed:
Lehtimyyjäasiaan en tiedä muuta vastusta kuin sen, että ne saattaa saada tiedon noitten erilaisten kerhojen kautta. Siis niihin kun rekisteröityy, niin jotkut välittää tietoja yhteistyökumppaneille. Siitä on kyllä maininta sopimusehdoissa, jotka kannattaa muutenkin lukee. Esim. oliko Pampers vai mikä, kun ehdoissa lukee, että rekisteröityvä sallii palveluntarjoajan tarkkailla netin käyttöä eli mitä sivustoja käyttää. Ihan siis palvelun kehittäminen mielessä, mut ite en missään nimessä sellaseen tietoisesti suostu. En mä haluu koneelleni mitään vakoiluohjelmia. Onneks liittyä voi muillakin tavoilla.
Pepsukka... Kiva, että rajotuksia karsittiin. On varmasti paljon helpompi lepäillä, kun saa jotain tehdä. Ota kuitenkin rauhassa liikoja innostumatta, ettei touhuilu kostaudu. Voimia! :hug:
MHP... Ihana aamu sulla!
Kiva, että perhe tollai huomioi, varsinkin sillon kun se tulee erityisesti tarpeeseen.
Swerfiel... Kiva uni sulla.
En kyl osaa sanoa kummin vois tulkita. Mä oon muutaman kerran sanonu miehelle, että olis kiva, kun toi masu olis läpikuultava... Vois kurkkia millanen jässikkä siellä köllöttää, tietäis asennon varmaks ja vois helpommin kommunikoida. Mut ei mulle edes unessa...
Mutsi ennusti mulle sormuksella... Kerroinkos jo? Poika, tyttö ja poika. Mun toinen mummo kyl oli sitä mieltä, että tyttö on tulossa... Saas nähdä osuuko oikeeseen... Mutsilla piti vastaava ennustus paikkaansa.
Tässä tais tulla nyt kaikki tähän romaaniin...
Täytynee alkaa siivoilemaan ennen kun tilanne täysin riistäytyy. Mutsin antamat pikkuvaatteet koneeseen ja imuri hurisemaan... Ei kukaan haluis jeesiä, kun mä en yhtään tykkää siivoilla...?
PikkuMyy-80 ja poikanen 32+0
Muoks, muoks ja muoks*... Hirveesti kirjotusvirheitä. Joku lukihäriöpäivä vissiin tänään.
<br><br>