Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Hyvää syntymäpäivää Jomille :flower:

Ja onnittelut Catalialle!

Alkuviikosta sain töissä kauheen selkäkipukohtauksen, lääkäri diagnosoi iskiaksen.. Siitä asti maattu sängynpohjalla, viikko saikkua ja kolmiolääkkeet. Edes autolla ei saa ajaa. Vähä turhauttavaa. :headwall:
Onneksi selkä on sen verran nyt parempi et pääsee edes koneen ääreen istumaan, kuluu aikaki huomattavasti paremmin :)

Plussatuulet ja ihanaa syksyistä loppuviikkoa kaikille!
 
Joo, täällä ei tarvii kyllä enää jännäillä.. Tätihän se tänneki tuli. :(
Tällä kertaa putosin kyllä niin korkeelta, että taidan ihan suosiolla yrittää jättää koko vauvahaaveet taka-alalle. Huom! Yrittää. Ei tuu onnistumaan... Mutta yritän olla laskematta päiviä ja lopetan myös tänne kirjottelun - toki saatan joskus harvakseltaan täällä piipahtaa.

Mutta plussaonnea teille muille :heart:
Kiitos ja kumarrus! :wave:
 
mulla ei oo vielä tätiä kuulunu, mut yhen negatestin oon jo ehtiny tehä... silloin oli kp25, nyt kp27 :ashamed: elättelen siis toiveita täällä vielä... huomenna aion tehä uuden testin taas aamupissistä, ku aiempi testi oli keskellä päivää :rolleyes:

Onnea kovasti plussanneille ja tsemppiä kaikille!! <3
 
Elli-kuinka pitkä kierto sulla normisti on? mulla kiinnostais tietää missä mennään nimittäin mulla sama tilanne ku sulla aamulla testasin negan eikä tätiä kuulu eikä mitään sinne päinkään että olis ihan lähiaikoina edes tulossa... kauan tässä nyt sitte kannattaa odotella seuraavaan testaukseen?
Kierto ollu aina tasanen sama 26-28 joten tuntuis kyllä aika ihmeelliseltä että se yhtäkkiä venyis pitkäksi..
 
Karoliina, mulla on aika säännöllinen 28 tai 29 päivää ollu... toisinaan ne menkat on vaan alkanu sellasella tiputtelulla pari päivää ja sit vast oikeesti, et en tiedä mitä se sit tarkottaa, et onko ovulaatio ollu sit myöhemmässä vaiheessa, vai miks ne menkat jää silleen "roikkuun" välillä..? Mä nyt aattelin kumminkin huomen aamulla testata, mul on sit se kp28, luulis jo sit siinä näkyvän jo, jos jotain alullaan ois..? Kyllähän tuo vauvakuumeilukin saattaa niitä hormoneja hämätä, eli menkat viipyy kun toivoo olevansa raskaana, ainakin ite oon joskus huomannu.
Edellisessä raskaudessani testasin kans ekaks negan ja päivää ennen kun menkkojen ois kuulunu alkaa niin tuli haamu, ja seuraavana päivänä taas nega..?? ja sitten taas kun oli vaan sellanen olo itellä, että oisin raskaana, ni sit tuli taas haamu (päivä tai kaks myöhemmin), hiukan selvempi haamu vaan ja oireetkin alko olla jo aika selvät silloin :D Aattelin sit itekseni silloin, et varmaan oli hedelmöitys tapahtunu hiukka myöhemmin kuin siinä normikierron puolessa välissä ja raskaus oli silloin niin alussa, et testit noin temppuili :) Sellaisissa ajatuksissa nytkin elelen, vaikka luultavasti toivonkin turhaan....
 
Ok tulehan Elli kertomaan miten kävi tänä aamuna ;) mulla täti edelleen tavoitettamattomissa ja toivon kovasti että kävis niinku sulla oli tuossa, että negan jälkeen myöhemmin plussa :)
pitää itsekki tässä parin päivän jälkeen testailla taas jos tätiä ei kuulu.. voiko muuten yhtäkkinen alaselkäkipu liittyä raskauteen? mielenkiinnosta utelen koska aiemmin ei oo tällasta kipua ollu selässä nyt on aivan jumissa hyvä että pääsee sohvalta ylös :/ autss!!
Tiiperi mulla kans vissii tuo iskias, ei oo vielä lääkärille asti tarvinnu :(
 
tiiiperi Kiitos!

Elli- Pahoittelut negasta! Kirsikkainen19 :hug: tädin takia.

Kp 28, iiks. Eilen illalla menin ja sorruin tekemään testin, johon luulin ensin saaneeni ehkä ihan hailakan haamun testiajan sisällä, mutta oliskohan tuo ollut kuitenkin vaan viivanpaikka. Pöh. Nyt kyllä on vähän sellaiset tuntemukset, että varmaan se täti sieltä tupsahtaa kylään huomenissa. Sinänsä se olis ihan hyväkin, eipähän ainakaan venyis kierron pituus ja pian pääsis taas yrittämään. Vaan saa nähdä, en nyt vielä heitä toivoa.

Ihanaa perjantaita kaikille!
 
En nyt tiedä, onko täällä paljoakaan vanhoja tuttuja enää jäljellä, mutta käynpä teitä silti moikkaamassa :)

Hirmuisesti onnea plussanneille, teitä oli tullutkin viime kurkkauskerran jälkeen jo monta uutta :) tsemppiä kaikille muille tasapuolisesti plussan metsästykseen! Toivottavasti teitä näemme plussanneiden puolella.

Ajattelin vaan kertoa, että kaikki hyvin :) Ultrassa käyty ja pahimmat riskiviikot ohi! Pietään peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti ja sen jälkeenkin :D

Mömmis 12+0 :wave:
 
Tere!

Minua ei varmaan kovin moni tunnista, mutta taustajoukoissa/lukijana olen mukana. Tätiä odotellaan kylään, mutta mulla on kroppa jotenkin sekaisin ja en ihan päivälleen tiedä koska niiden pitäisi alkaa. Viime kuussa olin varma että olen raskaana mutta ei, ja itkuhan siinä tuli. Nyt vuodon pitäisi alkaa huomenna, eikä mitään odotuksia. Viimekerrasta oppineena testiä en tee ennenkuin on reilun viikon myöhässä.

Kaikille plussatuulia!
 
Heissan :wave:

Näin aluksi onnittelut plussanneille ja pahoittelut niille, jotka ovat "päässeet" uuteen kiertoon.

Meillä olis reilun viikon päästä alkamassa yk 1 ja millään ei malttais odottaa, että sinne päästään. Tuntuu, että nyt se aika on ruvennut matelemaan oikein kunnolla |O
 
KHJ
Jomi: toivotaan että viiva tummuu!!!

Täällä elellään tylsää vaihetta kp 5/25-28 ja täti on nyt saanu häipymis luvan ja onkin pakkaillut jo kamojaan muualle vietäväks.Toivottasti ei muuta kenenkään täällä sitä pelkäävän luo.
Aloin eilen tekee muksuille villasukkia.en oel tehnytkään n.10 vuoteen:whistle: saapi nähä minkälaiset tulee.
Paljon plussa tuulia hyvät naiset ja liput salkoon!!!:wave:
 
karoliina87 Voi harmi sentään. Mutta onnea kovasti uuteen kiertoon ja oviksen metsästykseen!

Mulle voi puolestaan päivittää yk 2. Tänään siis kp 1/30 ja oon jo ehtinyt suggeroida itseni innostuneeseen tilaan uudesta kierrosta :D Aseeksi otan siis nyt kakkoskiertoon raskausvitamiinien lisäksi greippimehun. Tällä hetkellä oon sitä mieltä, että en tikuta ovista, mutta saa nähdä. Jos ei tärppää tästäkään kierrosta, niin kyllä sitten ens kierrossa varmaan otan ovistestitkin käyttöön. Olishan se kauhean mielenkiintoista tietää varmasti ovuloiko, vaikka kipujen mukaan viime kierrossakin omasta mielestäni ovulaation bongasin.

Tämmöstä tällä erää. Toivotan plussasadetta meille kaikille!
 
Pahoittelut karoliina87 ja Jomi tädistä. Mutta nyt vaan uutta yritystä kehiin ja plussatuulia kaikille.

Itse odottelen innolla ensi viikkoa, jotta saadaan yk 1 käyntiin. Ja toivottavasti miehen työmatkatkaan ei lisääntyis ihan liiaksi, jotta päästäis edes joskus samaan petiin vierekkäin ;)
 
Heipparallaa kanssasisaret. On ollut kovin hiljaista. Kertokaahan toki missä mennään.

Täällä mennään kp 10 ja ke-pe vois odotella ovista saapuvaksi. Harmi vaan ku pitää perjantaina reissuun lähtee, sukuloimaan... saapi nähä missä välissä kerkee sitten asiat hoitamaan kuntoon, et sais oviksen hyödynnettyä ;) Hankalaksi männöö, mut mänköön :p
 
Pahoitteluni myöskin karoliina87 ja Jomi tädeistä. Uuteen nousuun vaan!
Memelisa eikö se jossain välissä onnistu, eiks oo kiva ku saa vähä jännitystä peliin :)

Bongasin oviksen, kivuista tällä kertaa vasemmalla puolella ei voi erehtyä (viime kuussa oikealla, eikös sen niin pitäis mennäkki? :)) joten oon viikonlopun pitäny miestä makuukammarin puolella, tänään raukkaparka pääs karkuun ja lähti työreissulle.. :vampire:
 
Eka lasillinen Valion greippimehua nautittu - paitsi että HUH HUH, ei voi kyllä nauttimisesta puhua! :x Hui kauhia miten tömäkkä maku tuossa mehussa on. Siis toki olin kuullut, että se ei oo hyvää, mutta en mä tajunnut, että se noin väkevää on. No, eiköhän se mene alas hampaat irvessä ja nenästä kiinni pitäen :D
 
KHJ
Pahoittelut niille joille täti kampes kylään:hug: Uutta kiertoa päin,ei kai muukaan auta,mutta paremmalla onnella kuitenkin;)

ON: täällä kp7 ja täti on häipynyt. Viimeks kierto oli vain 25 pvä:n mittainen joten ovista odottelen ens viikon alkupuolesta. Huomen pitäis taas kolahtaa ovistestit postiluukusta.Jospa niinstä ois taas apua.

Eipä muuta kuin täysillä eteen päin!! Plussa puhureita kaikille!!
 
Jomi Tiedän tunteen, sen ensipuraisun kun sitä litkua rupesin itekkin nauttimaan :D . Mutta voin ainakin omata kohdalta sanoa et oon jopa oppinut hieman pitämään mehusta, ja nyt saatan ihan useammankin lasillisen päivässä juoda. Koitan kuitenkin pysyttäytyä lasi per päiä + multivita-tabletti ni saa suht hyvin kaikkia vitamiineja. Huomasin muuten et kroppa alko toimii heti paljo paremmin ku olin alkanu käyttää tätä yhdistelmää. Toivottavasti suo toivotun lopputuloksen jossain vaiheessa.

Onneks tilasin noita ovistestejä ihan roppakaupalla kerralla, ei tartte pihistellä niitten kanssa. En tiiä pitäskö ottaa yhteyttä lähettäjään ku useempi testi on "näyttänyt omiaan". mm. samasta näytepurkista otin 3 eri testiliuskaa ku kaks käyttäyty oudosti, muka ovis ois tapahtunu tikkujen (2kpl) mukaan, mutta kolmas näytti haaleaa viivaa, nää siis kaikki samasta näytteestä. Nyt sit ihmetelään lähteekö viivat vielä tummummaan, hope so.

Kassellaan miten tässä käy :)

Kaikille mahottomasti plussatuulia :whistle:++++++++++++++++++++++++++++++
 

Yhteistyössä