Heipsan, mammat!
Alottelin jo eilen illalla lukemaan parin päivän tauon aikana kertyneitä viestejä ja nyt aamulla sain sit urakan valmiiks, huh
Unista:
Kovasti on tullut moneen asiaan kysymyksiä, mut päällimmäisenä jäi mieleen toi painajaisaihe. Kuulostaa inhottavalta! Itsellä ei oo painajaisia ollut, mut seksiunia sitäkin enemmän. Se paljastanee jotakin tämän pariskunnan tämänhetkisestä seksihalujen jakautumisesta
Omaa napanderia: (painoahdistusta)
Olen ihan itsessäänkin melko hoikka, mutta alkuraskauden pahoinvoinnin takia
paino tippui entisestään. Enkä siis vielä rv 16+3 oo saanu ees lähtöpainoa kurottua kiinni! Tämä huolestuttaa mua? Tiedän, et on vaan hyvä, ettei ihan alkuraskaudessa tuu hirmusesti kiloja, mut odottaisin, et paino jo tässä vaiheessa ois lähteny edes
pienoiseen nousuun?? Toki syön niin terveellisesti ja paljon hedelmiä ja vihanneksia, joten eihän se paino niiden mussuttamisella kiidä kohti taivaita, mut eiksen kuuluis alkaa nousta jo muutenkin? Ylihuomenna on neuvola, jossa Tuire varmaan helpottaa mun ahdistusta, mut joka-aamuinen jännitys/harmistunut huokaus ennen ja jälkeen vaa'alle nousun alkaa vaan jo ketuttaa... Kasvaahan vaavi normaaliin tahtiin?!
Onneks masu kasvaa hitaasti, mutta varmasti.
Venla-05, pakko kysyä, ootko länsirannikolta päin kotosin? Käytät usein 'ja'-ilmaisua 'myös'-sanan tilalla tyyliin "Hänen vauvaa ja!" (heh, ihana esikko
) ja en oo vaan törmänny tohon muualla kuin "meillä" länsirannikolla (ite siis Raumalta kotosin)! Kielitieteilijänä on pakko udella!
Viikonloppuja kaikille! Nää lähtis nyt kauppaan.
Helmi ja Raimo 16+3