***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

Tänään voi olla tarpeeksi jo se,
että jaksamme ajatella
huomisesta alkavan
uuden alun elämässämme.
Se ei olekaan vähän,
vaan paljon!
Paljon siksi, koska tänään on
niin vähän voimia,
mutta jaksamme
uskoa huomiseen.
-Marleena Ansio-

Voimia ja jaksamista sinulle ja miehellesi :hug:
 
Osanottoni suureen suruunne ElinaMaria! Oikein paljon voimia ja jaksamista!

Kestoilijoilta kysyisin seuraavaa:
Onko teillä kokemusta Myllymyksujen Muksut-kangasvaipasta (taskuvaippa)? Satuin muutama päivä sitten löytämään marketista puoleen hintaan muutaman valikoimasta poistuvan vaipan ja ostin kun halvalla sain. En ole tuollaisia ennen käyttänyt ja siksi kyselisin mielipiteitä, että onko hyviä?

En ole pitkään aikaan tänne mitään kirjoitellutkaan, lukemassa olen kyllä käynyt. Rakenneultra on täälläkin takana ja kaikki näytti olevan hyvin. Mutta mene ja tiedä, yllätyksiähän voi tulla vielä synnytyssalissakin ja myöhemminkin, vaikka kuinka terveeltä ensiksi vaikuttaisi. Tämmöistä se elämä on, ei voi tietää mitä on edessä. Ja ihan hyvä näin. Mutta pelkäämään ei kannata ruveta, se ei auta mitään.
Valoisasti siis kevättä ja kesää kohti!

Uppula 19+6
 
voi ei.. niinkuin rypäle tossa jo mainitsikin niin omat pikku ongelmat ja huolenaiheet tuntuu niin turhilta taas tämän rinnalla. koittakaa pärjäillä ja kestää yli arjen murheet. nyt teillä on oma suojelusenkeli itsellenne ja tulevalla :heart:

osanottomme
marleena83 ja vinski 20+6
 
ElinaMaria :hug: sanat loppuu kesken kun tuollasta lukee :'(

Omasta navasta ei täällä ihmeitä... Liitoskivut on tainnu sitte tulla elämään mukaan, varsinki töissä kun joutuu käveleen paljon. Saa nähdä miten pitkään töitä voi tehdä jos kivut muuttuu suuremmiksi.. Mieluusti ku olisin niin pitkään töissä että pääsis suoraan äippälomalle mutta saapa nyt nähdä....
 
ElinaMaria - suuret pahoitteluni :( Ja voimia tulevaisuuteen..

Oma maha on tänään ollut erittäin outo. Painetta alavatsalla (ei liitoskipuja, ne tunnistaa jo), ns. viiltoja tuntuu vatsan reunoilla, ja ihan kun ihon alla olisi jotain kuoriaisia aseistettuna pienillä terävillä aseilla :( Tosi outoa eikä mukavaakaan. Taidan muutenkin olla saamassa flunssan, pää painaa tonnin, nenä tukossa ja tänään olen nukkunut 4 tuntia päivän mittaan :eek:

Onneks mies on kotona :heart: Kävi kaupassa hakemassa mehukeittoa ja istuu vieressä sohvalla paijaten masua.

Elppa & Möykky 21+2
 
Voi rähmä taas tätä oloa, mulle nousee taas kuume. Koko päivän on nokka vuotanut ja nyt yltyy vaan, paleleekin ihan älyttömästi. Johan tätä tautia on kaksi viikkoa kestänytkin, välillä parempana ja nyt taas alamäkeen. Onneksi on viikonloppu tulossa, voin mennä vaikka vanhempieni luo sairastamaan, kunnes mies työmatkaltaan palaa.

ElinaMarialle oikein suuri :hug: , ei löydy sanoja... Otan osaa menetykseenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
Onko noissa Hedelmissä mitään rajoituksia monta saa syödä päivän aikana???
täällä on nimittäin kamala himo tullu appelsiineihin.. :snotty: ;)
Eipä siinä pitäis mitään rajoituksia olla ;) Mulla menee taas omenoita enemmän kuin koskaan! C-vitamiinia pumppaat itseesi aika lailla, joten varaudu pahanhajuiseen hikeen.
 
Lisään vielä ihanan uuden löydön: https://ssl.lemonkids.fi/ - ei läheskään niin kallis kuin monet muut, ja paljon paremmalla maulla tehdyt nettisivut. Kokemuksia kuulisin mielelläni jos jollakulla on :)
 
ElinaMaria, tuntuu tosi, tosi pahalta kuulla moiset uutiset :ashamed:
Ei todellakaan ole sanoja ja varmasti kaikki surunvalittelutkin tuntuu pahalta...
Voimia teille ja onnea uudelle alulle, pitkä ja raskas taival on edessä mutta uskon sydämestäni että se vielä palkitaan :heart: :heart: :heart:
Voi kun voisi olla vierellä ja halia ihan oikeasti :hug:
 
Vettä sataa ja lunta piti tulla |O
Ja meidän pitäisi lähteä Helsingistä hakemaan mun ja lasten uusi menopeli :D
Chrysler grand voyager,eiköhän me sillä lasten kanssa mahuta liikkumaan :whistle:

Pitkästä aikaa sain nukuttua hyvin yöni :D lapsetkin nukkuivat kitisemättä
*kop kop*
Illalla tunsin ekaa kertaa sellaisen potkun kun pidin kättäni mahan päällä että (*tunge se kätes muualle potku*) =)

Mutta nyt hipsin vaipan vaihdolle että päästään hurjastelemaan kohta Helsinkiä.. :wave:

tuire ja mini 19+0 :heart: :heart:
 
Heips!

Ultra kuulumisia: kaikki oli niinkuin pitääkin ja vieläkin oli siis isompi kuin mitä mun viikot mut LA ei puututtu... istukka edessä mitä olinki ajatellu kun ei liikkeet tunnu kummosilta joten ultrauskin oli aika hankalaa.. sukupuolen oisin saanu tietää mutta kun meitin pikkukaveri päätti että jalkojaan se ei raota suuntaan eikä toiseen..ja ultraaja sitten sano että tänään kaikki ollu samanlaisia pihtareita.

harkitsin jo soittamista yksityiselle että pääsisin tietämään kumpi on tulossa.



wiivi84 & ? 19+2
 
Mepä sitte ostettiin eilen uus auto. :D Tarpeeseen tuli, ku oli vm98 Opel Astra sedan, ei kovin vaunuystävällinen tapsus. Vähän haikeeta, ku se oli mun oma ja ihan eka auto. :/ Mut nyt on sitte varsin pramee, musta 2005 Mazda 6 farkku, vaan 50 000 ajettu ja maksettavaa ei jääny ku 16 000 (ja uudet kesärenkaat kuulu kauppaan). :D

Nyt sitte nolo kysymys....: Millaset on peräpukamat? (Ällövarotus!) Nyt ku kaikkea tutkii tarkemmin, rupesin aamupesulla tunnustelemman tota b-rapun ympäristöä. Siinä tuntu sellasia sormenpään kokosia, ihan pehmosia ulkoumia (siis ku pytyllä istuin ja pesin, ei oo bidétä ), vähän vesirakkulan tuntusia. Joskus on tullu verta hädällä, joskus on kutissu, mut en koskaan oo edes ajatellu et ne olis pukamat. Voiks ne kuitenki olla? Ku musta tuntuu, et toi takapuoli on ollu tollanen varmaa aina, mut kuuluuks sen olla (eipä oo muiden perpuolia tullu tutkittua ;) )? Mulla on kyl aina ollu hankala maha, ni ei olis ihme, jos olis jotku krooniset... :ashamed: :/

Rypäle ja pallopää 18+3
 

Yhteistyössä