Huomenia! :wave:
Posteljooni Petshkin Onnea!!! :flower: :hug: :heart:
Viime yö meni taas erittäin rikkonaisesti. Vaavilla oli taas älyttömästi masuvaivoja ja kiemurteli tuskissa. Ei itkeskellyt, mutta muuten murisi, örisi ja ähki. Aamulla olikin sitten valtava ylläri vaipassa...
On tuo Vaavi sitten tosi suloinen pakkaus. Harmittaa nuo masuvaivat. Täytyy minunkin kokeilla niitä rela-tippoja, kunhan tästä jaksan lähteä ihmisten ilmoille ja apteekkiin. Lansinohkin on lopussa.
Vaavi on saanut korvikemaitoa viimeksi toissa iltana ja silloinkin joi vain 20 ml. Taidetaan kohta olla ihan pelkällä tissimaidolla. =)
Viipukkako kyseli sektiolaisten kuulumisia? Minä en ainakaan vielä uskalla kovin painavia nostella, vaikka tuo haava-alue onkin melko hyvä jo. Joskus sängyssä noustessa unohdan koko leikkauksen ja nousen normaalisti, enkä kyljen kautta silloin haava kyllä muistuttelee itsestään.
Mulla on haavan ympärillä, siis tuolla jossain sisäpuolella, molemmilla sivuilla (vaakaviilto) sellaiset kovat kohdat. En ymmärrä mitä ne voisivat olla, ei ne ainakaan kovin kipeiltä vaikuta.
Ihmeen hyvältä tuo haava näyttää muutenkin, vaikka siinä oli kokonaiset 5 tikkiä!!!
HH Missäs lehdessä te olitte? Minäkin näin yhden jutun karkauspäivän vauvasta. =)
Jiksu plus muut Minäkin kehotan: Nukkukaa ja nauttikaa nyt oloistanne! Vauva voi olla sitten hyvinkin valvottava tapaus.
Oletteko te muut keskustelleet miehen kanssa ehkäisystä?
Minä en näe mitään järkeä siinä, että me alettais miehen kanssa ehkäistä, kun nyt varsinkin se raskauden mahdollisuus on aivan älyttömän pieni, kun minäkin täysimetän.
:kieh:
Haalistunut ja Vaavi 3 vkoa :heart: