Maille oikein paljon onnea!
Huh. Viime yönä herättiin peräti 3 kertaa syömään. Olen huomannut, että hientuotanto on kasvanut 200%. Varsinkin öisin hikoilen petivehkeet märiksi. Siinä vielä Vaavi vieressä lämpöpatterina.
No suurin osa hikoilusta johtuu varmasti siitä, että olen alkanut juomaan tosi paljon nesteitä,
jotta maito ihan varmasti riittäisi.
Kyllä muuten ruokalasku on noussut heti huomattavasti! Eilen raahattiin kaupasta vaippoja, puhdistuspyyhkeitä ja korvikemaitojauhetta + tavalliset ostoksemme ja hintaa tuli 50 ?.
Täytyisi pikku hiljaa alkaa siirtymään niihin kestovaippoihin, niin tuo kauppalaskukin pienenisi ainakin vaippojen osalta.
Onneksi maitoa tulee kuitenkin sen verran, ettei tarvitse litratolkulla tuota korvikejuttua käyttää.
Eilen oltiin siis ensimmäistä kertaa Vaavin kanssa kaupassa. Kyllä heltyivät ihmisillä suut herkästi hymyyn. Näköjään vauvat ovat magneetteja varsinkin lisääntymisiän ylittäneille rouville.
Huomisesta lähtien saisimme alkaa totuttelemaan ulkonaoloa. Kyllä mulla onkin jo ikävä tuonne pihalle pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi tai postinhakureissun ajaksi.
Meillä ei onnistu vauvalenkit koiruuden kanssa. Koiraa täytyy ulkoiluttaa aina erikseen. Me ollaan kokeiltu koiran ulkoiluttamista sekä vaunujen kanssa (olimme varmasti huvittava näky), että muilla pyörillä liikkuvilla vempeleillä. Ei onnistu, meillä on niin hajuviettinen koira (metsästysvaisto tosi tiukassa), että koira suihkii hajujen perässä puolelta toiselle. Me ollaan yritetty kouluttaa kaikki nämä vuodet sitä, mutta ei se vaan opi millään. Ne kaikki muiden eläinten hajut vievät kaiken huomion koiralta.
Olemme yrittäneet myös kuonopannan avulla ulkoilemista, mutta koira ei suostu sitten tekemään tarpeitaan normaalisti. Iso hätä jää tekemättä ja pissa tulee milloin sattuu ilman, että se raasu edes kyykkää. :kieh:
Lisäksi olemme muutenkin tosi hassu näky, kun koira vetää hihnaa ja on ihan tukehtumaisillaan. Tätä vetämistäkin ollaan yritetty kitkeä kokeneemman koirankouluttajan avustuksella, tuloksetta. :/
Oho, tulipas tarinaa. Nyt taidan sännätä suihkuun, kun tänään on ensimmäinen lastenneuvolakäynti ja tuo Vaavikin vielä nukkuu rauhallisena. :wave:
Haalistunut ja Vaavi