Hiphei vaan täältä hyisen kylmästä euroopan kolkasta! Kreikassa on jo tullut lunta, ja kaupunkia ympäröivillä vuorilla lumikerros! joo, tiedän epistä....äitikin soitteli ja manaili että taasko musta Joulu tulossa, mietti et pitäisköhän tulla tänne
Eipä ole kuulunut minustakaan pitkään aikaan, sellanen meno välillä päällä että hirvittää, ja äippälomakin pitäs alkaa 10.1...jihuu! sain yhden kaverin Suomesta kylään muutamaksi päiväksi, kun halus välttämättä nähdä mut mahoineni ennen H-hetkeä
Sitä tuli ravattua kaupungilla ja ostoksilla alvariinsa ,ja en sitten kehdannut olla passaamatta ja yrittämättä parastani jotta kaveri viihtyisi. Se kyllä kostautui ja olen vieläkin ihan naatti että oksat pois. Välillä tuntuu että nykerö tulee jo navasta läpi kun niin hirveesti mekastaaja myllertää!
Mies kaatui sitten petiin toipilaaksi ja on 5 päivän sairaslomalla vatsa viruksen takia. Karanteenissa siis ollaan viikonloppuun asti, eli täytyy unohtaa yhteiset nukkumiset ja halittelut tartuntavaaran takia :/ Jes, saan vallata koko parisängyn ittelleni...hehheh!
Ja mä olen ihan naatti poikki, ukko vaan makaa, ja mä en jaksa yhtään Joulua laittaa. Edes kuusta ei hommata tänä vuonna ja anoppilaan mennään onneksi valmiiseen joulupöytään
Ei ole meilläkään joulusiivousta harrastavaa miestä nähty. En jaksais nyt ruveta nalkuttamaankaan kun toinen on niin kipeä, mutta mulle parin kauppakassin kotiin kantaminenkin on yhtä tuskaa nykyään. Aargh hermot on jo ihan kireellä ja Joulu tulossa..
HH: kyllä tuo sun viikoilla oleva 1600gr on ihan normaalipaino. Mä kävin siis viime tiistaina jolloin 30+1 ja nykerö oli 1610gr ja lekuri sanoi että oikein ihanteellisen painoinen. Viikoissa voi olla kuulemma+-200gr varaa suuntaan ja toiseen....joten no worries....
En minäkään kyllä mitään jättisuurta vauvaa vättämättä halua synnytettäväksi, mutta mitä oon lueskellut noita syntyneiden juttuja,eikös se pää ole se kaikista pahin osio ja kilo sinne tänne ei välttämättä kerro mitään tuleeko olemaan kivulias/vaikea synnytys, jopa 4.5kilosia on syntynyt ihan normaalisti ilman sen hurjempia repeämisiä kuin jos olisi ollut pienempi.
Serkun vaimokin tuota ihmetteli kun synnytti ennenaikasen 2700gr tytön viime keväänä, miten oli niin vaikea ja kivulias synnytys ja repesikin vielä aika pahasti. Onnea muuten tytöntylleröstä! Olin ihan varma että saatte tyttelin!
Olettekos jo sairaalakassia pakanneet valmiiksi? Mä ajattelin nyt Joulun välipäivinä skarpata ja pestä suurimman osan vaatteista, lajitella ne laatikoihin vähän kokojärjestyksessä, ja samalla kai voisi pakata sen sairaalakassinkin. Korvatulpat ainakin meinaan ottaa mukaan, joudun varmaan 3-4 hengen huoneeseen ja en kestä näiden kreikkalaisten kaakatusta ja sukulaisten virtaa aamusta iltaan.
Semmoset silmälaputkin olis varmaan parasta ottaa jos meinaan yhtään saada päivälläkin levättyä B)
Ai niin, melkein unohdin
Doorista onnitella siviilisäädyn vaihdoksesta!
Onnea ja ikuista rakkautta teille molemmille :heart:
Nyt lepäilemään!
Kitty ja nykerö 31+2