voivoi, täällähän on muitakin huono-oloisia...
siis KÄÄK mikä olo viime yönä tuli!!!!eilen illalla alkoi tuo iskias taas tulla päälle ja illalla sattui ihan kaikki asennot. no, yöllä oli pakko nukkua mahallaan, koska kaikki muut asennot tuntui vielä huonommilta. (eikä tunnu kivalta nukkua mahalla varsinkaan nyt kun on raskaana ja tuntuu että vauva jää lysyyn).no, yöllä heräsin pissahätään, enkä päässyt liikkumaan, niin kovaa sattui!!vaikeroin ja yritin hivuttautua kontalleni sänkyä vasten ja siitä nousta ylös..ei,sattuisattui. jouduin sitten miestä pyytämään että nyt äkkiä ämpäri tänne jalkojen alle että pissa tulee...
no, sitten oksetti!mutta ei se tullu ku alkoi jo pyörryttämään ja kieli alkoi puutua, nousi hiki ja tärisin ja kuulo ja näkö meni, sitten viimesillä voimilla sanoin että nyt mä pyörryn!!siinä koitin sanoa että pue jotain mun päälle ettei ambulanssimiehet nää mua alasti!!yhtäkkiä se meni ohi!!mutta voi ku pyörrytti ja oksetti!!!siis kamalaa, en oo ikinä kokenut tuommosta......minä itkin sitte koko yön mutta kun sekin sattui niin kamalasti tonne pakaraan..
mun isällä on selkärankareuma ja näköjään sitte mullaki :'( pelottaa että ei saa ottaa muutaku panadolia niin kuinka mä kestän jos isommalla mahalla tulee tuo??en voi sitten missään asennossa olla. ja kuinka vauvan käy jos alan pyörtyileen tai oon vaikka yksin kotona..voivoi.tänään sitten onneksi pääsin ylös sängystä, en tajua mistä tuo nyt yhtäkkiä tuli. hieroin jopa kipugeeliäkin illalla mutta noin pahaksi meni. ja panadolin otin, muttei näköjään auttanu. ja tosiaan kun tuo pahoinvointi on alkanut niin ei oo kivaa.
täytyy nyt selvittää tuo ja soittaa lääkärille. oon tosi peloissani.
olkaa onnellisia joilla ei oireita oo! :heart:
hmm...oli pakko tulla purkamaan...kiitos.
mirna ja vaavi vko 6+1 ? menkkojen mukaan