Meillä kans mies tykkää vertailla asioita ja on siinä paljon parempi, niin saa hoitaa vertailu puolen...
Mutta haluan kuitenkin sen verran olla mukana, että tulee itsellekin kivan näköiset. Vauvavakuutuksenkin mies hoitanut, just tänään tuli postissa tarjous Fennnialta. Onhan se aika kallis, mutta meillä kaikki muutkin: talo, auto, omat tapaturma ja koirat siellä... Ei jaksais ruveta vaihtaan kaikkien osalta yhtiötä ja saihan sieltä vähän paljous alennusta!
Näillä näkymin oltais nyt sit se ottamassa ellei tässä ajatus muutu parissa päivässä...
Minusta kans tuntuu, että osa tosi pitkällä
hankinnoissa, mutta onhan osa jo pitemmällä raskaudessakin ja käynyt rakenneuä:ssä yms.
Mulla vielä se edessä... Sitten helmikuun lopussa varmaan alkaa mullakin tosissaan tavaroiden miettiminen ja hankkiminen...
Ja meillehän pitää ihan kaikki hankkia, kun esikoinen tulossa!
Sen verran vaan tiedän, että kiesit pitää olla sopivan pienet ja kätevät, että mahtuu autoon kahden ison koiran kanssa!
Ja autosta löytyy isofix - kiinnitys eli turvakaukalo tulee siis isofixtelakalla. Tällä hetkellä olen miettinyt, että pitäiskö hankkia joku ihana ensisänky ja pinnasänky myöhemmin... En tiedä, vai onkohan vähän höpötystä!
Mutta kun ne pienet kehdot NIIN ihania! :heart:
Paitsi onhan mulla vauvanhuoneeseen jo eläinaiheinenlamppu ja sellaisia ihani eläinaiheisia seinätarroja samaa sarjaa!
Tosin ne on hankittu jo kolme vuotta sitten, kun silloin ei vielä tiennyt että tästä tulee näin pitkä projekti. Eivät vielä kyllä ole paikoillaan, vaan olleet nämä kaikki vuodet kaapissa odottamassa! Niissä tais olla myös ainakin niitä kirahveja...
Väsymys on täälläkin vaivana eikä asiaa kyllä helpota kolmivuorotyö! :'( Muuten olo, mitä mainion mutta tämä uupumus... Tänäänkin aamuvuoron jälkeen tuntuin ihan hirveeltä lähtee koiria käyttämään lenkillä... : / Mutta toisaalta, kun saa aikaiseksi lähteä niin piristyy tuolla pakkassäässä!
Iskias mulla ei onneksi ole vaivannut, toivottavasti ei tulekaan... Auttaisko seisomatyö, jossa oikeestaan koko työpäivä ollaan jalkeilla ja vähemmän on istumista. Mutta
niska- ja hartiakivut ja sitä myötä
päänsärky vähän lisääntyneet raskauden myötä!
Mistähän sekin johtuu, en kyllä ole jaksanut käydä jumpilla niin paljon, että löytyiskö syy sieltä... Tähän mennessä venyttely ja jumppa auttanut, mutta kai se pitäis kohta mennä hierojalle...
Juliet & Pirpana 17+0 POKS POKS! :heart: